تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 دی 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای اداری

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

تور بالی نوروز 1404

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی

کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

پی ال سی زیمنس

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک

تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی

تعمیر سرووموتور

تحصیل پزشکی در چین

مجله سلامت و پزشکی

تریلی چادری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1851420983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شکست شیشه -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: شکست شیشه khadivivaneghi 09 اسفند 1388, 13:07سلام دوستان، بازم من با سوالات هشل الهفت! صورتش اینه: یه کره داریم که میخوایم بخوره زمین، بشکنه و بعد ازش آب بریزه بیرون. بیابید پرتقال فروش را!! به استفاده از real flow هم فکر نکنید! چون نمیتونه جسم مورد نظر رو اگه منتظم نباشه به درستی پر کنه! اگه پر هم کنه با شکستن کره (یا هر جسمی) به مشکل بر میخوره! تو مایا میتونیم جسم رو duplicate کنیم، یکی رو پر از ذره و delete، اون یکی رو بشکونیم حالا اگه ذرات رو وارد real flow کنیم ذرات به قطرات جدا از هم تبدیل میشن! اگه با خود مایا هم ذرات رو تیدیل به polygon کنیم میتونیم از task manager نرم افزار رو end process کنیم! حالا بیزحمت یه راه حل optimize ارائه بفرمایین! :green: اگه پیشنهادی هم دارین بفرمایین شاید کنار نظرات دیگر دوستان یه راه حل مناسب ساخت؛ خودم هم روش فکر میکنم، نتونستم حلش کنم:shock: با تشکر!!!:rose: pclord 09 اسفند 1388, 16:02تنها کمکی که از دست من بر میاد اینه که میتونی از پلاگین زیر برای خرد کردن استفاده کنی: دانلود پلاگین: آموزش کار با پلاگین: Amin 4D 09 اسفند 1388, 22:09من یه همچین کاری رو چند وقت پیش می خواستم بزنم، اولایی که با هودینی کار می کردم، اما نتونستم، الان دوباره یه امتحان کردم، تست ها رو می ذارم ببین اگه یه همچین چیزی می خوای من روش کارو بگم بهتون اونوقت خودتون مختارید که توی مایا، ریل فلو یا حتی هودینی انجامش بدینف آخه هودینی یه پلاگین داره برای ایپورت توی مایا. خیلی راحت می تونی اینا رو وارد مایا کنی و اونجا رندر بگیری. راستی در مورد کار بگم که با کیفیت پایین کار رو انجام دادم تا ببینم می شه یا نهف خودم راضی بود اخه کل کار توی ده دقیقه زدم. محاسبه مایع و شکستن هم روی هم ده دقیقه نشده. مایع رو با کیفیت پایین محاسبه کردم، حواسم هم نبود Bounce اش رو زیاد گذاشتم که این طور مایعات به این ور اون ور می ریزه، بالاخره یه کار ده دقیقه ای و هول هولکی بود برای تست. موفق باشی. khadivivaneghi 10 اسفند 1388, 08:17من یه همچین کاری رو چند وقت پیش می خواستم بزنم، اولایی که با هودینی کار می کردم، اما نتونستم، الان دوباره یه امتحان کردم، تست ها رو می ذارم ببین اگه یه همچین چیزی می خوای من روش کارو بگم بهتون اونوقت خودتون مختارید که توی مایا، ریل فلو یا حتی هودینی انجامش بدینف آخه هودینی یه پلاگین داره برای ایپورت توی مایا. خیلی راحت می تونی اینا رو وارد مایا کنی و اونجا رندر بگیری. راستی در مورد کار بگم که با کیفیت پایین کار رو انجام دادم تا ببینم می شه یا نهف خودم راضی بود اخه کل کار توی ده دقیقه زدم. محاسبه مایع و شکستن هم روی هم ده دقیقه نشده. مایع رو با کیفیت پایین محاسبه کردم، حواسم هم نبود Bounce اش رو زیاد گذاشتم که این طور مایعات به این ور اون ور می ریزه، بالاخره یه کار ده دقیقه ای و هول هولکی بود برای تست. موفق باشی. ممنون دوست عزیز، تصویری که شما ارائه کردین تقریبا جواب مورد نظر این حقیر بود. اما ما انیمیشن می خوایم. با کیفیت بالا، چه شکستن جسم، چه قطرات آب پخش شده توی صحنه. اگه لطف بفرمایین ممنون میشم روشی رو که استفاده کردین بفرمایین تا استفاده کنیم.:rose: Amin 4D 10 اسفند 1388, 14:23ممنون دوست عزیز، تصویری که شما ارائه کردین تقریبا جواب مورد نظر این حقیر بود. اما ما انیمیشن می خوایم. با کیفیت بالا، چه شکستن جسم، چه قطرات آب پخش شده توی صحنه. اگه لطف بفرمایین ممنون میشم روشی رو که استفاده کردین بفرمایین تا استفاده کنیم.:rose: من که گفتم اینی که شما دیدی یه تست خیلی ساده با پارامترهای پیشفرض بود برای اینکه ببینم می شه این کار انجام داد یا نه. خب کار خاصی نکردم من اول یه کره رو ساختم و اونو تبدیل کردم به مایع. یه کره ی دیگه هم ساختم و شکستمش. بقیه ی کارها رو سیستم دینامیکی قدرتمند هودینی انجام دادهف چون هم مایع و هم شکستن توی یه جا محاسبه می شن. به همین سادگی، نمی دونم توی مایا چطوری انجامش باید بدید یا توی ریل فلو. کار چنان سختی نیست. ماایعش که بیسش پارتیکل هست و می شه کیفیتش رو با توجه به کار مورد نظرتون بالا یا پایین برد. برای شکستن که فکر نکنم توی مایا مشکلی داشته باشی اما برای مایع دیگه به خودت بستگی داره که با ریل فلو بزنی یا با ان پارتیکال خود مایا. مشکلی بود بازم در خدمتم. khadivivaneghi 10 اسفند 1388, 15:35من که گفتم اینی که شما دیدی یه تست خیلی ساده با پارامترهای پیشفرض بود برای اینکه ببینم می شه این کار انجام داد یا نه. خب کار خاصی نکردم من اول یه کره رو ساختم و اونو تبدیل کردم به مایع. یه کره ی دیگه هم ساختم و شکستمش. بقیه ی کارها رو سیستم دینامیکی قدرتمند هودینی انجام دادهف چون هم مایع و هم شکستن توی یه جا محاسبه می شن. به همین سادگی، نمی دونم توی مایا چطوری انجامش باید بدید یا توی ریل فلو. کار چنان سختی نیست. ماایعش که بیسش پارتیکل هست و می شه کیفیتش رو با توجه به کار مورد نظرتون بالا یا پایین برد. برای شکستن که فکر نکنم توی مایا مشکلی داشته باشی اما برای مایع دیگه به خودت بستگی داره که با ریل فلو بزنی یا با ان پارتیکال خود مایا. مشکلی بود بازم در خدمتم. دوست عزیز real flow برای انیمیشنی که توش یه جسم بشکنه کم میاره! وقتی جسم مورد نظر حذف بشه و از نو Simulate کنین دیگه جسم اولیه در نظر گرفته نمیشه و ذرات به شکل قطرات آزاد حرکت میکنن! در ادامه هم همونطور که گفتم nParticle بیش از حد سنگینه (موقع تبدیل به Polygon) اما به هر حال ممنون! به نظر میاد تنها راه حل کم کردن کیفیته! Amin 4D 10 اسفند 1388, 16:59سلام. یه نگاه به اینجا بنداز: اینجا یکی از بچه ها کاری مخلوط از شکستن جسم به همراه شبیه سازی مایع رو انجام داده اونم با ریل فلو. Rasoul Naderloo 11 اسفند 1388, 10:48دوست عزیز سلام : یه راه ساده با استفاده از ویژگی instancer وقتی شما تنظیمات رو برای شکستن کره انجام دادین ، قطعات رو انتخاب کنین و بزنین : Emit from Object با این کار ذرات از قطعات به بیرون تراوش می کنن ، زمان رو تنظیم کنین تا ذرات در موقع شکستن کره از قطعات بیرون بزنن ، حالا نوع تراوش ( Emitter ) رو به Surface تغییر بدین ، به ترتیب مقدار Speed رو صفر ، min distance و max distance رو هم صفر کنین ، حالا چند قطره آب بصورت انداره های رندوم با استفاده از NURBS یا ویژگی دیگه طراحی کنین ؛ قطرات آب رو انتخاب کرده و برین : particles/instancer ، مرع کوچک جلوی این گزینه رو باز کرده :cycle رو روی None گذاشته ، particle1 رو از لیست حذف کرده و بزنین Create . امتحان کنین ، انشاءا... که جواب می ده . البته طبیعیه که باید از میادین نیرو هم برای چگونگی انتشار و پخش قطرات استفاده کنین ، اگه از ویژگی expression هم جهت اجرای دستورات رندوم و ... استفاده کنین که نو علی نور . khadivivaneghi 11 اسفند 1388, 11:35دوست عزیز سلام : یه راه ساده با استفاده از ویژگی instancer وقتی شما تنظیمات رو برای شکستن کره انجام دادین ، قطعات رو انتخاب کنین و بزنین : Emit from Object با این کار ذرات از قطعات به بیرون تراوش می کنن ، زمان رو تنظیم کنین تا ذرات در موقع شکستن کره از قطعات بیرون بزنن ، حالا نوع تراوش ( Emitter ) رو به Surface تغییر بدین ، به ترتیب مقدار Speed رو صفر ، min distance و max distance رو هم صفر کنین ، حالا چند قطره آب بصورت انداره های رندوم با استفاده از NURBS یا ویژگی دیگه طراحی کنین ؛ قطرات آب رو انتخاب کرده و برین : particles/instancer ، مرع کوچک جلوی این گزینه رو باز کرده :cycle رو روی None گذاشته ، particle1 رو از لیست حذف کرده و بزنین Create . امتحان کنین ، انشاءا... که جواب می ده . البته طبیعیه که باید از میادین نیرو هم برای چگونگی انتشار و پخش قطرات استفاده کنین ، اگه از ویژگی expression هم جهت اجرای دستورات رندوم و ... استفاده کنین که نو علی نور . پیشنهاد جالبی بود! اما deformation های مایع و ترکیب و جدا شدن قطرات رو درست از آب درمیاره؟ khadivivaneghi 11 اسفند 1388, 11:41سلام. یه نگاه به اینجا بنداز: اینجا یکی از بچه ها کاری مخلوط از شکستن جسم به همراه شبیه سازی مایع رو انجام داده اونم با ریل فلو. کار جالبی بود! اما جسم ما بسته است! مثلا یه سیب شیشه ای! کاری هم که معرفی کردی از لحاظ فنی خوب بود! (معذرت میخوام از دهن من عالی درنمیاد!) اما انیمیشنش یکم... آمممم... نمیدونم یه جوری بود! چاییش به نظر ژل میومد تا آب! اما در مجموع خوب بود!




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 485]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن