واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اتاق خواب AREF 10 مهر 1388, 23:30سلام.ببخشید به خاطر غیبت طولانیم.یه مدت پروژه زیاد شده بود.ببخشید...:rose: این مال یه پروژه فاز 2 اجرائیه. مجری طرح شرکت مهندسی کلبه. معمار:مهندس رشیدی منفرد اجرای سه بعدی: مهتدس رضوی(خودم:cool:) مهندس حعفری این اطلاعات رو نوشتم که یه جور کپی رایت داره.یعنی طرحشو کسی هاپولی کنه:lol: بنده میرم تو سلول انفرادی!:cry: مدل سازی بعضیهاش کار خودمه بیشترم از Evermotion وی ری 2009 01190878132 01190878359 01190878578 01190878799 01190878905 01190878977 CG_Master 11 مهر 1388, 12:46سلام .... خیلی هم خوب..... fallen 11 مهر 1388, 20:32درود عارف جان. خیلی خوب شده. نسبت به محیط و نورش حس خوبی دارم. متریال ها هم خوب شدن اما ترکیبشون... (خوب این بیشتر سلیقه ای هست:)). (جسارتا) چیزی که تو اکثر کارا کمی آزارم میده، بازتاب بیش از حد برخی سطوح هست (مثل دیوار و چوب تخت). یه نکته دیگه، بازتاب تلویزیون LCD هست. LCD رنگ بازتاب ها رو تا حد زیادی به سمت سیاه میبره. در کل خسته نباشی. :rose::rose::rose: javadmagic 11 مهر 1388, 20:55فقط میتونم بگم، ای جان:) AREF 11 مهر 1388, 22:27سلام.مرسی از دوستان. متریال ها هم خوب شدن اما ترکیبشون... (خوب این بیشتر سلیقه ای هست:)). خوب آره.من آرشیتکت نبودم.من مجری سه بعدی بودم.حتی می خواستم چراغ آواجور رو بزارم رفتیم دیدیم تو بازار شبیهش هست.بعد گذاشتیم. بازتاب بیش از حد برخی سطوح هست (مثل دیوار و چوب تخت) این یه تکنیکه.عمدا برای چذب مخاطب و یه جوری باعث کنده شدن کار از تصویر میشه.مثلا تو سایت evermotion برین..ببینین کارهارو.مرسی:rose: فقط میتونم بگم، ای جان:) مرسی دوست خوبم. milad_k 12 مهر 1388, 22:02خسته نباشی عزیز.کاری خوبی شده ولی اگر این موارد زیر رو رعایت کنی خیلی بهتر میشه. 1-عارف جان شما قرار رئال کار کنی نه سورئال پس علاوه بر اینکه یه محیط رئال باید داشته باشی باید ویو گرفتن و انتخاب ویوتم باید رئال باشه.مثلا شما که در واقعیت نمی تونی بری توی سقف بشینی عکس بگیری.حالا چندتا مسئله وجود داره وقتی که با یه دوربین نمیتونی تمام کاری که میخوای بگیری و بعضی چیز ها از کادرت میزنه بیرون هیچ اشکال نداره براز چنین اتفاقی بیوفته بزار بیننده فکر کنه که این صحنه ادامه داره.Stanislav Orekhov توی 99 مورد طلایی برای رسیدن به یک تصویر خوب در 3d و VRAY میگه محل دوربین گذاریتون خیلی مهم که با دیدن یک انسان واقعی مغایرت نداشته باشه این مسئله انقدر حیاطیه که یکی از موارد سیلابس درسیش رو تشکیل میده. 2- کادر بندیه تصویرت هم یکی از مواردی هست که باید توی انتخاب ویو بهش دقت کنی.مثلا توی یکی از تصویرت سعی کردی با اون شاخه گیاه یه کادر رو ببندی در حالی که همین شاخه و آواژوری که پشتشه سمت چپ تصویرت رو خیلی سنگین کرده. 3-موردی که توی اکسر کار بچه ها وجود داره برای شما هم صدق میکنه اونم اینه که توی نور پردازیه صحنت ابهام وجود داره یعنی به صورت قطع مشخص نیست این نور از کجا میاد و چی داره اینطوری فضا رو روشن میکنه.برای اینکه چشمات عادت کنه که یه نور پردازیه خوب توی فضات داشته باشی کار زیاد ببین هم 3D و هم واقعی این به این منظور نیست که حتما باید مثلا با نور خورشید کل فضات رو روشن کنیا,نه ,مطمئنا نایز به نور های دیگه ایی هم داری برای روشن کردن فضات اما چجوری و کجا باید از این نور های مجازی استفاده کنی یخورده تجربه و زمان مطلبه و این هم بگم هیچ وقت فکر نکن که چنین کاری ضعف یک 3D کاره ,نه به هیچ عنوان, توی کتاب Digital Lighting and Rendering نوشتهBirn Jeremy یکی از مبحث هایی که توضیح میده اصلا همینه. 4-چوب هایی که توی دیوار گذاشتی خیلی رفلکس دارن,رفلکس خوب رای چوب ولی نباید واقعیت ذاتی چوب رو از بین ببره. 5-بعضی جاها کار کیفیت نداره از نظر رند هم نویز داره و هم تصویر مان که من واست علامت گذاشتم. 6-توی جایگذاریه مدل توی صحنت دقت بیشتری کن مثلا توی بعضی از تصاویر ریش های قالی از دمپایی زده بیرون. 7-یکسری از مسائل هم برمیگرده با طراحیت,من خیلی وقت پیش یه مطلبی خوندم که گفته بود نصف کار در VRAY طراحیه خوبه مثلا تنالیتیه رنگها رو خوب بدونی,چه رنگهایی با چه رنگهایی در طراحی خوب کار میکنن بدونی و کلا اصول زیبایی شناسی در طراحی رو باید خیلی رعایت کنی.از نظر من VRAY به غیر از اینکه یه انجین رنده یه استاد سخت گیر طراحی و دکوراسون داخلیه. امید وارم نقد و تحلیلم مفید واقع شده باشه. winsent 12 مهر 1388, 22:06دمت گرم حاجی, خیلی خوب شده... :rose: alionline1366 13 مهر 1388, 11:58کارها خیلی خوب شده ولی کادر بندی دوربین و نور پردازی مشکلاتی داره بعضی متریالها هم رفلکسشون بالاست و قسمتهایی از کار هم نویز داره ولی در کل خیلی خوب شده من کلا چیدمان کار رو دوست داشتم AREF 13 مهر 1388, 21:23مرسی از همتون مخصوصا میلاد عزیز.حالا اینقدر گلی یه زحمت بکش لینکی چیزی از این کتابها که گفتی بزار برم ببینم چجوری باید ویو بگیرم.مرسی از همتون. البته دوباره عرض میکنم این پروژه من فقط مجری سه بعدی بودم و در فاز طراحی و انتخاب زاویه دوربین دخالتی نداشتم.اگه زاویه ها واقعی نیست: 1- اوستا کاری که قراره این مثلا سقف کاذب رو کار میکنه باید درک کامل داشته باشه 2- کارفرما میخواد ببینه خونش چه شکلی میشه بعد نکته بعدی اینکه اگه نویز داره بخاطر اینکه زمانم برای رندر محدود بوده و بخاطر اون موها مجبور بودم کاری کنم تو زمان رندر صرفه جویی بشه. AREF 13 مهر 1388, 21:24مرسی از همتون مخصوصا میلاد عزیز.حالا اینقدر گلی یه زحمت بکش لینکی چیزی از این کتابها که گفتی بزار برم ببینم چجوری باید ویو بگیرم.مرسی از همتون. البته دوباره عرض میکنم این پروژه من فقط مجری سه بعدی بودم و در فاز طراحی و انتخاب زاویه دوربین دخالتی نداشتم.اگه زاویه ها واقعی نیست: 1- اوستا کاری که قراره این مثلا سقف کاذب رو کار میکنه باید درک کامل داشته باشه 2- کارفرما میخواد ببینه خونش چه شکلی میشه بعد نکته بعدی اینکه اگه نویز داره بخاطر اینکه زمانم برای رندر محدود بوده و بخاطر اون موها مجبور بودم کاری کنم تو زمان رندر صرفه جویی بشه. Mahdi_Rashed 13 مهر 1388, 22:22خیلی عالی شده . ادم حس خواب بهش دست میده میخواد بپره توی مانیتور بخوابه . :) milad_k 14 مهر 1388, 09:58خواهش میکنم گلم. عارف جان من این کتاب آقای Birn Jeremy رو لینک دانلودش روتوی همین سایت مجید آنلاین پیدا کردم اما الان دقیق نمیدونم کجاست به محض اینکه پیداش کردم واست میفرستمش. در مورد Stanislav Orekhov این شخص کتاب نداره کلاس آموزشی داره.چند مدت پیش داشتم سیلابس تدریسش رو توی سایت خودش میخوندم.این که توضیح دادم یکی از موارد سیلابس درسیش بود.این سایتشه نگاش کن چیزای خوبی میتونی توش پیدا کنی. H.S 14 مهر 1388, 11:31سلام عارف جان. والا اولین چیزی که به نظرم میرسه اینه که لنز دوربین خیلی کشیده شده. فرشت خیلی خوب شده. متریال صفحه tv میتونست بهتر باشه. ولی در کل خیلی خوب کار کردی. اما بهتره رندرهاتو از دید ناظر بگیری. موفق باشی. roya 2 18 مهر 1388, 19:07سلام آقای عارف من واقعا از کارهاتون لذت میبرم .راستی یه پیشنهاد هم داشتم که اگه قبول کنید خیلی خوب میشه پیشنهادم اینه که یه تاپیک راه بندازید و توی اون بهمون آموزش تمیز کردن فایل اتوکد رو ولایه بندی و .. رو بگید و چه طوری وارد مکس کنیم و چه طور توی مکس باهاش کار کنیم.آموزشو خودتون بگید و دوستانی که اطلاعات قوی تری در ضمینه مکس دارن کمک میکنن .یکی از همین پروژه هایی که دوستان نمرشونو گرفتن و دیگه باهاش کاری ندارن رو اگه شروع کنین خیلی خوب میشششششششششههه.مرسی AREF 19 مهر 1388, 22:36والا اولین چیزی که به نظرم میرسه اینه که لنز دوربین خیلی کشیده شده. فرشت خیلی خوب شده. متریال صفحه tv میتونست بهتر باشه. ولی در کل خیلی خوب کار کردی. اما بهتره رندرهاتو از دید ناظر بگیری. سلام.خوبی.مرسی.آره حق با توست.اما مجبور بودم طوری رندر بگیرم بیشتر جنبه اجرا مد نظرمون بود.باید اوستا کار میدید که سقف کاذب چجوری باید پشتش نور مخفی کار بشه.ولی چشم.رو جفت چشمام. سلام آقای عارف من واقعا از کارهاتون لذت میبرم .راستی یه پیشنهاد هم داشتم که اگه قبول کنید خیلی خوب میشه پیشنهادم اینه که یه تاپیک راه بندازید و توی اون بهمون آموزش تمیز کردن فایل اتوکد رو ولایه بندی و .. رو بگید و چه طوری وارد مکس کنیم و چه طور توی مکس باهاش کار کنیم.آموزشو خودتون بگید و دوستانی که اطلاعات قوی تری در ضمینه مکس دارن کمک میکنن .یکی از همین پروژه هایی که دوستان نمرشونو گرفتن و دیگه باهاش کاری ندارن رو اگه شروع کنین خیلی خوب میشششششششششههه.مرسی مرسی.بهتره به بخش معماری سایت برین. معماری ()
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 551]