واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: تغییر داخل یه تمپلیت منوستر شلغم نپخته 19 اسفند 1387, 11:07با عرض سلام خدمت اساتید گرامی یه سوالی داشتم در مورد تغییر داخل یه تمپلیت منوستر من یه تمپلیت دارم زمانیکه می خوام یکی از منو ها رو تغییر بدم بقیه هم عوض میشن و هم اسم منوی تغییر یافته میشن لازم به ذکر است که من توی کتابخانه فایل فقط همون منوی اول رو می تونم پیدا کنم وبقیه منو ها رو پیدا نمی کنم ممنون میشم منو راهنمایی کنید . BioDread 19 اسفند 1387, 11:39همونی تغییر کلی پیدا می کنه رو ازش یه کپی بگیر بعد با انیکی swap کن! شلغم نپخته 19 اسفند 1387, 11:45خیلی خیلی ممنون اگه ممکنه یکم بیشتر توضیح بدید! ممنون sizanjavad 19 اسفند 1387, 12:01احتمالا همه منو ها يه موي كليپ يا گرافيك يا كليد( در كل سمبل) واحد هستند كه چندين بار در پروژه استفاده شدن. برا همينه كه چندتاشون تو صفحه هست ولي تو كتابخونه يكي! شما بايد از اون نمونه اي كه داري يه كپي بگيري. يه سمبل جديد بسازي و محتويات قبلي رو توي جديده كپي كني. Avang2005 19 اسفند 1387, 23:54سلام دوست من شما چرا با txt جدید اسم منو ها رو عوض نمی کنید ؟ موفق باشید ++Hadi++ 20 اسفند 1387, 16:59سلام آقا یا خانم شغلم نپخته :) ایشالا که هر چه زودتر تو فلش پخته شی و به قول یارو گفتنی بترکونی..ها ها مزاح کردیم:lol: مطالب زیر رو می نویسم تا شاید حرفم رو کامل بهت برسونم بهتره بخونیش کمکت می کنه ... وقتی ما یه shape رو به سمبل تبدیل می کنیم در واقع یه نقشه از یه چیزی رو می سازیم. تو مبحث برنامه نویسی شی گرا تعریف کلاس داریم یعنی ما یه طرح کلی از خصوصیات و رفتارهای یه چیزی رو تعریف می کنیم و می گیم مثلا کلاس انسان اینطوریه که از نظر خصوصیتی دو دست و دو پا و دو چشم و غیره داره و مثلا در مورد رفتار می گیم فرضا اگه قد بلند باشه مغرور می شه یا فرضا اگه قوی باشه عصبی تر می شه البته مثال فرضی زدم که بتونی گفتمو درک کنی. خوب اگه تو در کلاس یا طرح اصلی انسان بیای یه چیزی رو به هم بزنی مثلا بگی کلاس انسان اینطوریه که یه دستم بهش اضافه کنم خوب می خوای بگی همه اشیا یا نمونه های انسانها باید 3 تا دست داشته باشن . پس همه Object ها یا نمونه های انسانی که من و شما هم از اوناییم باید 3 تا دست داشته باشیم . تو با ویرایش یه سمبل داری همین کارو می کنی . خوب حالا واسه اینکه این کارو نکنی می یای و از چند روش استفاده می کنی... 1- تو کتابخونه ات رو سمبلت کلیک راست می کنی و گزینه Duplicate رو می زنی تا از اون سمبلت یکی دیگه بسازه و تغییرات جدید رو تو دومی اعمال می کنی و اگه بازم بخوای یکی دیگه داشته باشی می یای بازم Duplicate می کنی و همین طور ... با این کار اومدی گفتی یه نوع انسان بیشتر نداشتم یه نوع دیگه هم درست کردم با این پارامتر که مثلا نمونه های مختلفش 3 تا دست و 4 تا دهن داره و مثلا اصلا خشم و غرور توش تعریف نشده و غیره ... 2 - یه سمبل جدید از منوی Insert و گزینه New symbol می سازی و مثلا دو تا لایه توش درست می کنی و تو لایه پایینی یه نمونه از سمبل اولتو می زاری .فرضا سمبلت نوشته نداره بعد تو لایه دومت یه تکست می نویسی اینطوری اومدی با ترکیبی از سمبل یا کلاس اولت یه کلاس دیگه درست کردی مثلا در مورد مثال خودمون من انسان با تمام شرایط نرمالش می خوام ولی بیا و مثلا بال و شاخ هم بهش اضافه کن این بال و شاخ دادن کلاسی بهت می ده که وقتی نمونه یا اشیا از این کلاس متولد می شن فرضا انسانهایی کامل ارتقا یافته همراه با شاخ و بال می شن . پس ما دو نوع انسان داریم یکی جنس ماها و دیگری انسانهایی کاملتر با بال و شاخ هستن . این ها رو نوشتم تا کاملا مفهوم شی گرایی رو تو فلش درک کنی. در ضمن اگه این مطلب رو خوب درک کنی می تونی تو درک مفاهیم برنامه نویسی شی گرا و فلش و همه موضوعات اصیل کامپیوتر خیلی خیلی جلو بیفتی . به متنی که نوشتم و مثالی که زدم خوب فکر کن ...:rose: امیدوارم از شوخی که کردم ناراحت نشی اگه هم ناراحت شدی ببخشید .:cry: موفق باشی . یا علی ... بای:oops: :neutral::neutral:Hadi Metal:neutral: ++Hadi++ 20 اسفند 1387, 17:05در ضمن با درک مسئله شی گرایی می تونی تو نوشتن برنامه های # net , C . و همین اکشن اسکریپت خودمون پیشرفت چشم گیری داشته باشی . شلغم نپخته 21 اسفند 1387, 10:16بابا دمت گرم تو که دیگه ترکوندی:razz: درباره شوخیت هم بگم من اصلا نارحت نیستم این قدر سخت نگیر :there: بازم ممنون :rose: در ضمن من male هستم.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 747]