تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816757535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

50 هزار بز در هند گردن زده شدند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دور دنیا با یک کلیک 50 هزار بز در هند گردن زده شدند این کشاورز چینی روزانه با درست کردن شیر خشک برای غذا دادن به ماهی ها سر استخر محل پرورش حیوانات خود می رود و تمام ماهی ها نیز با اشتیاق کامل به سوی او می آیند.

گردن 50 هزار بز در هند زده شد عصر ایران - هواداران حقوق حیوانات در هند از دولت این کشور خواستند سنت ذبح بز با تبر در این کشور را مغایر با قوانین حمایت از حقوق حیوانات  اعلام کنند. به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه ایندیا تایمز، بعد از مراسم مذهبی هندوهای منطقه بنگال غربی که یک هفته به طول انجامید، 50 هزار رأس بز توسط تبر گردن زده شدند تا هندوها از بخت بد دور بمانند و همین قضیه صنعت دامپروری و کشاورزی هند را با مشکل روبرو کرده است. به گزارش این روزنامه،  علاوه بر نحوه گردن زدن بزها، تعداد بزهایی که جان خود را در یک مراسم مذهبی از دست می دهند، نگران کننده است و به همین دلیل، هواداران حقوق حیوانات در هند خواستار متوقف شدن این مراسم شده اند.  

قهرمانی آلمان در مسابقه کدو رانی!  در پایان مسابقات قهرمانی کدورانی، تیم ملی آلمان به عنوان تنها حاضر مسابقات به مقام اول رسید. به گزارش عصر ایران به نقل از نشریه دی ولت چاپ آلمان، مسابقات کدورانی به مناسبت جشن هالووین برگزار شد و قرار بود تیم هایی از سراسر اروپا در این مسابقات شرکت کنند اما به دلیل شیوع آنفولانزای نوع آ (خوکی)، تمامی شرکت کننده ها از حضور در رقابت ها انصراف دادند. این نشریه افزود: قدرت موتور قایق هایی که توسط کدوهای مخصوص جشن هالووین ساخته شده است، دو کیلومتر در ساعت برآورد شده و علاوه بر عدم شرکت گسترده کشورهای اروپایی، سرعت پایین قایق ها نیز باعث شد تا تماشاگران زیادی برای مشاهده رقابت ها جمع نشوند. بنا بر آمار اعلام شده، فقط  12 نفر از مجموع پنج هزار نفر تماشاچی تا پایان مسابقه باقی مانده بودند.  

تغذیه ماهی قرمز با شیر خشک یک پرورش دهنده ماهی های قرمز در چین برای پرورش و رشد سریع تر ماهیان خود از شیر خشک استفاده می کند. به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه چاینا دیلی، این کشاورز چینی روزانه با درست کردن شیر خشک برای غذا دادن به ماهی ها سر استخر محل پرورش حیوانات خود می رود و تمام ماهی ها نیز با اشتیاق کامل به سوی او می آیند. وی در مصاحبه با این روزنامه گفت: ابتدا چند نفر از دوستانم از این روش استفاده کردند و زمانی که به من نیز توصیه کرد که این کار را انجام بدهم، تعجب کردم اما بعد متوجه شدم که گفته انها صحت دارد و از آن پس برای غذا دادن به ماهیانم از شیر خشک استفاده کردم. بنا به گفته این پرورش دهنده آبزیان، ماهیان قرمز بیش از چهل سال عمر می کنند و در صورت نگهداری صحیح از آنها، عمر انها به یک ماه تا یکسال محدود نخواهد شد.  

تولید بارانی با سیب زمینی شرکت تولیدی"مناسب برای محیط زیست" اقدام به تولید انبوه بارانی هایی کرده است که با وجود جنس پلاستیک مانند، قابلیت بازگشت به چرخه طبیعت را دارد. به گزارش عصر ایران به نقل از دی ولت چاپ آلمان، این شرکت اسپانیایی با استفاده از سیب زمینی موفق به تولید انبوه بارانی شده که به هیچ وجه قطرات باران درون آن نفوذ نمی کند و علاوه بر آن، پس از قرار دادن آن زیر خاک، مجددا به چرخه طبیعت باز خواهد گشت. قیمت این بارانی حدود 70 یورو (معادل 100 هزار تومان) برآورد شده است.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن