تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821219126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترک سخنرانی وزیر بهداشت ایران از سوی نماینده اسرائیل و تلافی عرب ها


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ترک سخنرانی وزیر بهداشت ایران از سوی نماینده اسرائیل و تلافی عرب ها نماینده اسرائیل پس از پایان سخنرانی دکتر «باقری لنکرانی» به سالن اجلاس بازگشت اما زمانی که نوبت به سخنرانی او رسید، این بار نمایندگان ایران و کشورهای عربی در اقدامی مشابه سالن برگزاری اجلاس را ترک کردند.

عصر ایران- نمایندگان عرب شرکت کننده در کنفرانس سالانه سازمان بهداشت جهانی (WHO)، اقدام نماینده اسرائیل در خصوص ترک محل سخنرانی وزیر بهداشت ایران را تلافی کردند. به گزارش عصر ایران (asriran.com) روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد: "وزیران بهداشت از کشورهای مختلف جهان روز سه شنبه در مجمع سالانه سازمان بهداشت جهانی در ژنو گردهم آمدند اما حادثه ماه گذشته کنفرانس ضدنژادپرستی «دوربان 2» به شکلی دیگر تکرار شد و این بار نمایندگان عرب شرکت کننده در این کنفرانس محل سخنرانی معاون وزیر بهداشت اسرائیل را ترک کردند." این حادثه در حالی رخ داد که قبل از آن، «لیتزمن»، نماینده اسرائیل، همزمان با آغاز سخنرانی دکتر «باقری لنکرانی»، وزیر بهداشت ایران، سالن اجلاس را ترک کرده بود. براساس این گزارش، لیتزمن پس از پایان سخنرانی دکتر لنکرانی به سالن اجلاس بازگشت. اما زمانی که نوبت به سخنرانی او رسید، این بار نمایندگان ایران و کشورهای عربی در اقدامی مشابه سالن برگزاری اجلاس را ترک کردند.   به نوشته یدیعوت آحارونوت، تنش ها از زمانی آغاز شد که نماینده فلسطین با انتشار بیانیه ای خواستار محکومیت اسرائیل در این اجلاس شد. اما لیتزمن در طول سخنرانی خود ادعا کرد اسرائیل در زمان جنگ همیشه کمک های دارویی را برای فلسطینی ها ارسال کرده است. ترک محل سخنرانی نماینده اسرائیل از سوی نمایندگان کشورهای عربی در حال رخ داد که ماه گذشته نیز در زمان سخنرانی ضدصهیونیستی احمدی نژاد در کنفرانس دوربان 2 در ژنو، نمایندگان برخی کشورهای اروپایی به نشانه اعتراض محل اجلاس را ترک کرده بودند. مجمع سالانه سازمان بهداشت جهانی از روز سه شنبه با حضور نمایندگان 193 کشور عضو در ژنو سوئیس آغاز به کار کرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن