تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820892786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هواپيمايي انگليس اسرائيل را از نقشه حذف كرد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: هواپيمايي انگليس اسرائيل را از نقشه حذف كرد شركت هواپيمايي "بي‌ام‌آي " كه خطوط پروازي خود به تل‌آويو را از ماه مارس راه‌اندازي كرد، به منظور ناراحت نكردن مسافران مسلمان، اسرائيل را از نقشه‌هاي الكترونيكي كه براي مسافران در پروازها نمايش مي‌دهد، حذف كرد.

فارس: يك شركت هواپيمايي انگليس براي جلب رضايت مسافران مسلمان خود اسرائيل را از نقشه الكترونيكي پروازهاي خود حذف كرد.   شركت هواپيمايي "بي‌ام‌آي " كه خطوط پروازي خود به تل‌آويو را از ماه مارس راه‌اندازي كرد، به منظور ناراحت نكردن مسافران مسلمان، اسرائيل را از نقشه‌هاي الكترونيكي كه براي مسافران در پروازها نمايش مي‌دهد، حذف كرد. راديو ارتش رژيم صهيونيستي نيز امروز طي گزارشي اين خبر را اعلام كرد. اين در شرايطي است كه قبله در صفحه‌هاي الكترونيكي اين پروازها نمايش داده مي‌شود. راديو ارتش رژيم صهيونيستي اعلام كرد كه در نقشه‌هاي الكترونيكي در پروازهاي بي‌ام‌آي به تل‌آويو، نه اسرائيل و نه هيچ يك از شهرهاي آن به جز "حيفا " كه ترجمه عربي آن يعني "خفا " آمده است، ديده نمي‌شوند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن