تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820286515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از 5 سال؛مركز آموزشهاي كشاورزي مغان بلاتكليف است/ نبود اعتبار مشكل اصلي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پس از 5 سال؛مركز آموزشهاي كشاورزي مغان بلاتكليف است/ نبود اعتبار مشكل اصلي
مركز آموزشهاي كشاورزي مغان بلاتكليف است/ نبود اعتبار مشكل اصلي
پارس آباد – خبرگزاري مهر: مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اردبيل گفت: پروژه مركز تخصصي آموزشهاي كشاورزي مغان با گذشت بيش از پنج سال از آغاز اجراي آن، هيچ پيشرفتي نكرده و بلاتكليف مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، كلام اله صفري قبل از ظهر يكشنبه در كميته جذب اعتبارات شهرستان پارس آباد عنوان كرد: طرح عظيم ايجاد مركز آموزشهاي تخصصي كشاورزي كه از مصوبات سفرهاي استاني هيات دولت است، از سال 85 در30 هكتار زمين در حال اجراست و هنوز آماده نشده است.

به گفته وي براي فاز اول اين پروژه بيش از 10ميليارد ريال هزينه شده و براي تكميل آن 110ميليارد ريال اعتبار نياز است.

صفري با بيان اينكه آموزشهاي فني و حرفه اي نقش به سزايي در ايجاد اشتغال پايدار و كاهش بيكاري كشور دارند، تصريح كرد: مركز تخصصي آموزشهاي فني و حرفه اي كشاورزي پارس آباد بزرگترين و مهمترين پروژه سازمان فني و حرفه اي كشور است.

به گفته وي در صورت اختصاص بودجه از طرف استانداري اين پروژه افتتاح و مي توان در عرصه هاي بين المللي در امر كشاورزي با كشورهاي پيشرفته رقابت كرد.

اعتبارات استاني قادر به حل مشكلات نيست

معاون عمراني استاندار اردبيل نيز در اين جلسه توسعه مركز تخصصي را ضروري دانست و تصريح كرد: اعتبارات استاني به تنهايي قادر به حل مشكل نيست و سازمان فني و حرفه اي نيز بايد براي اخذ اعتبار از منابع ملي تلاش كند.

ايرج بيگدلو با بيان اينكه توسعه و پيشرفت تمام شهرهاي استان هدف اصلي و كلان ماست، افزود: با اين هدف توزيع اعتبارات نيز بر حسب همين انتظار در استان صورت گرفته است.

وي با تاكيد بر برنامه‌ريزي مدون و دقيق در حوزه عمران و آباداني شهرها يادآور شد: اگر كارشناسان امر منطبق بر نقشه توسعه‌اي هر شهرستان برنامه‌هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدتي را پيش‌بيني و تدارك كنند در آن صورت كارها به خوبي انجام مي شود.

پارس آباد پيشاني توسعه اردبيل است

بيگدلو تصريح كرد: شهرستان پارس آباد استعداد و ظرفيت فراواني براي توسعه، پيشرفت و آباداني دارد كه با اندكي توجه مي‌توان اين شهرستان را به عنوان پيشاني توسعه استان معرفي كرد.

فرماندار شهرستان پارس آباد نيز در اين جلسه بر تسريع در ساخت و تكميل مركز آموزشي فني وحرفه اي تخصصي اين شهرستان تأكيد كرد.

پيشرفت كار مركز تخصصي مغان رضايت بخش نيست

ولي كريمي نيز بيان كرد: پس از گذشت 5 سال از شروع اجراي اين طرح، پيشرفت كار آن رضايت بخش نيست و مساعدت مسئولان عالي استاني را مي طلبد.

وي عنوان كرد: ساختمان مركز آموزشي فني و حرفه اي تخصصي شهرستان پارس آباد در 25 كيلومتري پارس آباد و 30 هكتار زمين ساخته مي شود كه با بهره برداري از آن زمينه اشتغال براي دهها نفر فراهم شده و سالانه پنج هزار نفر كارآموز از سراسر كشور در آن آموزش خواهند ديد.

كريمي افزود: اين مركز شامل كارگاه آموزشي پرورشي مرغ وشتر مرغ گاوداري صنعتي، پرورش قارچ، آبزيان، محصولات گلخانه اي و گياهان باغي زراعي، دارويي و ماشين آلات ادوات كشاوري و نيز خوابگاههاي مجزا براي پسران و دختران وفضاهاي اداري خواهد بود.

فرماندار پارس آباد با بيان اينكه اين شهرستان در مسير ترانزيتي و مسير مواصلاتي به كشور جمهوري آذربايجان است، تصريح كرد: پارس آباد به عنوان كلكسيون گردشگري استان بسترهاي لازم براي سرمايه گذاري را دارد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|22|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن