تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812700378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
كي‌روش:

اسامي بازيكنان شنبه اعلام مي‌شود

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران اعلام كرد كه فهرست منتشر شده بازيكنان، ليست نهايي نيست. كي‌روش درباره انتشار ليست تيم ملي گفت: فهرست اعلام شده يك ماه قبل به منظور انجام كارهاي اداري مانند اخذ ويزا، بليت و امثال آن به فدراسيون فوتبال ازبكستان ارسال شده بود و به هيچ وجه منعكس كننده بازيكنان دعوت شده در فهرست نهايي تيم ملي نيست. كي‌روش اعلام فهرست بازيكنان تيم ملي در سايت فدراسيون فوتبال ازبكستان را اقدامي نامناسب و غيرحرفه‌اي ازسوي اين فدراسيون خواند و افزود: اسامي نهايي بازيكناني كه براي اين دو ديدار به اردو دعوت مي‌شوند، روز شنبه آينده 23 ارديبهشت اعلام خواهد شد.

مشعل المپيك امروز روشن مي‌شود

به گزارش ايسنا، مشعل المپيك 2012 لندن امروز در كوه المپياي يونان به وسيله اشعه خورشيد روشن خواهد شد تا شمارش معكوس براي آغاز اين بازي‌ها وارد مرحله جديدي شود. تعدادي از مقامات رده بالاي المپيك از جمله ژاك روخه رييس كميته‌ بين‌المللي المپيك و لرد كو رييس بازي‌هاي المپيك 2012 لندن در ورزشگاه باستاني المپيا حضور خواهند يافت تا شاهد روشن شدن مشعل المپيك باشند. مشعل بازي‌هاي المپيك طبق يك سنت قديمي به وسيله يك آيينه كه نور خورشيد را منعكس مي‌كند، روشن خواهد شد.

جدايي بنگر از سپاهان

به گزارش خبرآنلاين؛ محسن بنگر تصميم خودش را گرفته است و اعلام كرده كه براي فصل آينده نمي‌خواهد در سپاهان بازي كند.او كه به همراه سپاهان در آستانه قهرماني در ليگ برتر قرار دارد با قراردادن متني در يكي از شبكه هاي اجتماعي عنوان كرده بازي با مس سرچشمه آخرين حضور او در تيم طلايي پوش اصفهان خواهد بود. بنگر در متن خودش آورده است:«سلام به همه دوستان گلم- ان شالله بازي جمعه را با پيروزي و قهرماني در ليگ تمام مي‌كنم. من اين قهرماني را فقط و فقط به شما دوستان گلم تقديم مي‌كنم. مرسي از حمايت‌هايتان در اين فصل پرفشار و سخت.ولي من خيلي ناراحتم چون اين بازي آخرين بازي من براي سپاهان در ليگ برتر هست ولي ان شالله كساني جاي ما ميان واسه تيم هميشه محبوب سپاهان هميشه قهرماني و جام بيارن.

برگزاري مسابقات جايزه بزرگ دووميداني معلولان

براي حضور در رقابت‌هاي دووميداني جايزه بزرگ سال 91 تاكنون 68 نفر از سراسر كشور اعلام آمادگي

كرده‌اند كه در ميان آنها هشت نفر از بانوان نيز حضور دارند. بهمن رضايي، رئيس انجمن دووميداني جانبازان و معلولان گفت: در ميان اين افراد، ملي پوشان و نيز ساير ورزشكاراني كه داراي رنكينگ در مسابقات دوره‌هاي قبل هستند و موفق به كسب حدنصاب‌هاي موردنظر انجمن و كميته فني شده‌اند نيز حضور دارند و به نفرات برگزيده يكم تا دهم اين مسابقات، جوايز نقدي اهدا مي‌شود. رضايي از اعلام فهرست نهايي ملي پوشان خبر داد و افزود: پس از برگزاري رقابت‌هاي جايزه بزرگ، فهرست نهايي ملي‌پوشان تيم دووميداني جهت حضور در رقابت‌هاي پارالمپيك لندن اعلام خواهد شد كه در اين فهرست امكان حضور افرادي كه داوطلبانه آمادگي خود را براي مسابقات جايزه بزرگ اعلام كرده و داراي رنكينگ در رقابت‌هاي قبلي و نيز ركوردهاي قابل قبول باشند، وجود دارد. وي ادامه داد: پس از مشخص شدن تركيب نهايي تيم ملي اولين اردوي متمركز ملي‌پوشان اوايل خردادماه در تهران آغاز مي‌شود و تيم ملي براي كسب آمادگي بيشتر 25 خردادماه در رقابت‌هاي بين‌المللي دووميداني آلمان (برلين) حضور خواهد يافت.

دنيزلي غايب پرسپوليس مقابل فولاد

سرمربي پرسپوليس كه به تركيه رفته در ديدار با فولاد روي نيمكت اين تيم حضور نخواهد داشت. دنيزلي پس از ديدار با راه آهن به دليل آنچه كه بيماري اعضاي خانواده‌اش اعلام شده به تركيه رفته و طبق اعلام مسئولان پرسپوليس در بازي روز جمعه با فولاد روي نيمكت پرسپوليس حضور نخواهد داشت و محسن عاشوري اين تيم را هدايت مي‌كند. قرار است دنيزلي تا پيش از سفر پرسپوليس به امارات براي ديدار با الشباب كه هفته آينده برگزار مي‌شود به ايران بازگردد.

جام قهرماني موي تاي به تايلند رسيد

دومين دوره رقابت‌هاي موي تاي جام رياست جمهوري ايران با قهرماني تايلند در سالن 12 هزار نفري آزادي به پايان رسيد. اين دوره از رقابت‌ها از روز جمعه 15 ارديبهشت‌ماه با حضور ورزشكاراني از 54 كشور در مجموعه ورزشي آزادي آغاز شد و با شناخت تيم‌ها و نفرات برتر به پايان رسيد. در آخرين روز اين مسابقات تيم ايران 6 نماينده در مبارزات نهايي داشت كه حاصل تلاش آنها دو مدال طلا و چهار نقره بود. بعد از طلاي سليماني، دو نقره مهديزاده و كاظم‌زاده، تيم ايران يك طلا و دو نقره ديگر هم كسب كرد. در پايان اين مسابقات تيم تايلند با شش مدال طلا قهرمان شد، موي‌تاي كاران كشورمان با كسب دو مدال طلا، چهار نقره و هفت برنز عنوان نايب قهرماني را كسب كردند و تيم فرانسه نيز با كسب دو مدال طلا مكان سوم را به خود اختصاص داد.

پنجشنبه|ا|21|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن