تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819989886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم تجليل از فوتساليست هاي قهرمان لرستاني برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مراسم تجليل از فوتساليست هاي قهرمان لرستاني برگزار شد
مراسم تجليل از فوتساليست هاي قهرمان لرستاني برگزار شد
مراسم تجليل از بازيكنان تيم فوتسال دبيرستان امام خميني خرم آباد كه عنوان قهرماني مسابقات فوتسال دانش آموزي جهان را كسب كردند پيش از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين مراسم كه ظهر امروز پنجشنبه به همت بانك پاسارگاد حامي مالي تيم فوتسال دبيرستان امام خميني خرم آباد برگزار شد علاوه بر دكتر قاسمي، مدير اين بانك، حسين شمس مدير فني تيم و ديگر عوامل و بازيكنان خرم آبادي حضور داشتند.

حسين شمس مدير فني تيم فوتسال دبيرستان امام خميني خرم آباد در ابتداي اين مراسم گفت: اين براي دومين بار است كه مورد تقدير بانك پاسارگاد قرار مي گيريم. زماني كه تيم ما در سال 2008 در جام جهاني درخشيد توسط اين بانك مورد تقدير قرار گرفتيم و امروز براي بار دوم است كه ما در بانك پاسارگاد تقدير مي شويم.

وي با يادآوري اينكه از تيم ملي فوتسال كشورمان پس از درخشش در جام جهاني 2008 آنطور كه شايسته بود قدرداني نشد و سازمان تربيت بدني و فدراسيون فوتبال به دليل دغدغه هاي خود از توجه به تيم ملي فوتسال خودداري كردند گفت: مديريت بانك پاسارگاد وعده كرده بود اگر ما جزو 4 تيم برتر دنيا قرار گيريم از ما تقدير كند. پس از اينكه به عنوان پنجم دست يافتيم بازيكنان و مربيان تيم نااميد بودند كه مبادا اين تقدير از تيم صورت نگيرد اما آقاي دكتر قاسمي به وعده خود عمل كرده و آنطور كه شايسته بازيكنان بود از آنها تقدير كرد.

شمس با اشاره به چگونگي آشنايي خود با دكتر قاسمي و اينكه ايشان باز هم وعده كرده بود كه اگر تيم فوتسال دانش آموزي ايران در جهان يكي از عناوين اول تا سوم را كسب كند مورد تقدير قرار خواهد گرفت گفت: در شرايطي كه مسئولان ورزش توجهي به تيم فوتسال دانش آموزي ندارند اينكه از اين دانش آموزان حمايت مي شود شايسته تقدير است. متاسفانه در برنامه نود كه به كسي اجازه حضور نمي دهند و در برنامه ورزش و مردم نيز هر چه التماس كرديم كسي به ما توجهي نكرد چرا كه عوامل اين برنامه دنبال سياسي كاري خود بوده و هر هفته مديران استقلال و پرسپوليس را بياورند و از آنها حمايت كنند در اين وضعيت حمايت از يك تيم دانش آموزي نوبر است.

شمس نوكري مردم را براي خود يك افتخار دانست و از شاگردانش خواست به مردم كرنش كرده و مقابل آنها سرتعظيم فرود آورند. وي خطاب به تيم نوجوانان گفت: نبايد با اين قهرماني به خود فخر بفروشيد.

مدير فني تيم فوتسال دانش آموزي ايران همچنين از عواملي كه به قهرماني تيم فوتسال دانش آموزي در مسابقات قهرماني جهان كمك كردند تشكر كرد و فوتسال را يك رشته مظلوم خواند .

وي در اين خصوص تصريح كرد: تيم دختران ايران قهرمان غرب آسيا شده اما احدي نفهميد اين تيم به چه موفقيتي دست يافته است. در مقابل تيم مهرام به حق قهرمان مسابقات بسكتبال غرب آسيا شد و براي اين قهرماني نزديك بود كشور را تعطيل كنند اينها نشان مي دهد كه فوتسال در ايران غريب و مظلوم است.

وي همچنين به آمار 12 ميليون فوتساليست در ايران اشاره كرد و گفت: حق فوتسال با اين همه علاقه مند نيست كه در يك اتاق آن هم زير نظر فدراسيون فوتبال فعاليت كنند و هر از گاهي كه فوتسال به قهرماني رسيد فقط يك ياد كوچك از آنها شود. اميدوارم روزي برسد كه فوتسال ايران صاحب فدراسيون شده و مستقل عمل كند.

شمس در خاتمه قهرماني فوتساليسات هاي دانش آموز را معجزه آسا خواند و براي بازيكنان اين تيم آرزوي موفقيت كرد.

بر اساس اين گزارش در ادامه مراسم دكتر قاسمي مدير عامل بانك پاسارگاد به فعاليت 47 تيم مردان و 28 تيم بانوان در بخش فوتسال اشاره كرد و از اعضاي تيم فوتسال دانش آموزي ايران خواست نقطه نظرات خود را بيان كرده و از قهرماني بگويند. در اين بخش جواد فهيمي راد سرپرست تيم، داوود حسنوند سرمربي تيم از قهرماني و درخشش شاگردان خود گفتند.

حسنوند كه يك مربي زحمتكش در استان لرستان است در ابتدا از شمس به عنوان مربي و معلم خود ياد كرد و گفت: شمس با حضور خود فضاي خوبي را در فوتسال دانش آموزي بوجود آورد و اولين ليگ فوتسال مدارس را راه اندازي كرد. خوشبختانه بازيكنان ما در اين فضا خود را نشان داده و در شرايطي كه از نظر درسي متوسط رو به بالا بوده از نظر اخلاقي جزو بهترين ها هستند توانستند عنوان قهرماني جهان را كسب كنند بدون شك اگر اين بازيكنان به حال خود رها مي شدند هرز مي رفتند و امروز به چنين جايگاهي نمي رسيدند.

وي همچنين از برخي مسئولان استان و نمايندگان مجلس كه به آنها وعده پشتيباني و حمايت كرده بودند گلايه كرد و از مسئولان خواست به تيم هايي چون تيم فوتسال دبيرستان امام خميني خرم آباد توجه كنند.

بازيكنان تيم فوتسال اين دبيرستان خرم آبادي پس از صحبت هاي حسنوند يك به يك آنچه مورد نظرشان بود را بيان كردند. جالب اينجاست كه درخواست هاي آنان همانند روحياتشان پاك و خيلي معقولانه بود.

آنها از مسئولان امر درخواست توجه بيشتر، حضور در سطح اول فوتبال كشور و ... را داشتند و حتي زماني كه از بازيكنان تيم فوتسال دبيرستان امام خميني خواسته شد آرزوهاي خود را بگويند محجوبانه بزرگترين آرزوي خود را حضور در تيم ملي فوتسال و يا بازگشت دوباره حسين شمس به تيم ملي فوتسال عنوان مي كردند.

زماني كه يكي از بازيكنان تيم فوتسال دبيرستان امام خميني يكي از آرزوهاي خود را بازگشت حسين شمس را به تيم ملي فوتسال داشت سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال اشك در چشمانش حلقه بست.

حسين شمس در بخش ديگري از مراسم پيراهن شماره 6 تيم ملي فوتسال را به رئيس بانك پاسارگاد تقديم كرد. پس از آن دكتر قاسمي خطاب به بازيكنان تيم فوتسال دبيرستان امام خميني خرم آباد گفت: شما در زمين غريبه به ميدان رفتيد و در شرايط سخت و دشوار و در مقابل 5 هزار تماشاگر قهرمان شديد. اين نشان دهنده تلاش شما و زحمات مربيان و مربياني بوده كه شما را همراهي مي كردند اما نبايد از اين غافل شويد كه لطف خدا شامل حالتان شده كه به اين عنوان دست يافته ايد.

وي از بازيكنان اين تيم خواست از ياد خداوند غافل نشوند و گفت: هم توكل داشته باشيد و هم تلاش كنيد. در نهايت تسليم امر الهي شويد و اميدوار به بهترين مقررات و راضي به آنچه كه براي شما پيش خواهد آمد. قطعا هر چقدر بيشتر به خداوند توكل كنيد خداوند هم بيشتر به شما لطف خواهد كرد.

قاسمي بازيكنان تيم فوتسال دانش آموزي را نمايندگان 75 ميليون ايراني عاشق خواند و گفت: شما امروز در كمال صادقي و روحي زلال حرف هايي را زديد كه دل هر كسي را مي لرزاند. شما امروز به من چيزي نگفتيد و حرفي نزديد.

وي گفت: آنچه به مردم هديه كرديد با خدا معامله كنيد و انتظاري از بنده خدا نداشته باشد.

در خاتمه دكتر قاسمي مدير كل بانك پاسارگاد اعلام كرد: تيم فوتسال دانش آموزي دبيرستان امام خميني لرستان تا زماني كه ادامه تحصيل دهند تحت بورسيه اين بانك خواهند بود و اين بانك به عنوان حامي مالي كنار آنها خواهد بود.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|14|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن