تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820283016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ژنرال و افندي به هم رسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ژنرال و افندي به هم رسيدند
نخستين روز از هفته سي و دوم ليگ برتر با ديدار تيم هاي تراكتورسازي تبريز- پرسپوليس تهران و سپاهان اصفهان- شاهين بوشهر فردا پنج شنبه هفتم ارديبهشت ساعت 17 برگزار مي شود.


به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

: در دومين روز از اين رقابت ها داماش گيلان، صبا قم، سايپا البرز، ملوان انزلي، فجرسپاسي شيراز، ذوب آهن اصفهان، مس كرمان، مس سرچشمه، راه آهن شهرري، فولاد خوزستان،‌نفت آبادان، نفت تهران ساعت 17 و ديدار دو تيم استقلال تهران و شهرداري تبريز ساعت 19 روز جمعه 8 ارديبهشت برگزار خواهد شد.

در اين گزارش آمده است كه در بازي فردا دو تيم سرخپوش تراكتورسازي و پرسپوليس تهران در تبريز براي حفظ موقعيت خود حساس ترين بازي را برگزار مي كنند و اين در حالي است كه تيم دنيزلي بعد از باخت 4و2 خود مقابل سايپا البرز به طور حتم دچار تضعيف روحيه شده اند و بايد براي فرار از سقوط در ليگ برتر به دنبال جبران باخت خود مقابل تراكتورسازي باشند. در ادامه تيم تراكتورسازي تبريز كه يكي از مدعيان قهرماني در ليگ برتر است با شكست دايي در اين هفته شانس قهرماني را در ليگ پيدا كرد و اين در حالي است كه تيم قلعه نوعي براي آن كه از استقلال عقب نماند و به سپاهان هم نزديك باشد براي بردن پرسپوليس انگيزه زيادي دارد.

*شاهين بر فراز صدرنشينان/ سپاهان اصفهان- شاهين بوشهر

در ادامه تيم سپاهان در اصفهان از شاهين پذيرايي مي كند و اين در حالي است كه تيم سپاهان در كورس قهرماني قرار دارد و اگر در بازي با بوشهري ها به پيروزي برسد فقط يك گام براي گرفتن جام فاصله دارد. در مقابل تيم شاهين بوشهر 3 امتياز كمتر از تيم هاي بالادستي خود دارد و از شانس بيشتري براي سقوط برخوردار است.

*دربي نفتي ليگ شعله مي گيرد/ نفت آبادان- نفت تهران

در دومين روز از هفته سي و دوم ليگ برتر دربي نفتي تيم نفت تهران با نفت آبادان را پيش رو داريم و آباداني ها كه با 39 امتياز خطرناك در يازدهم جدول جاي دارند بازي سختي را در خانه مقابل تهراني ها كه از تيم هاي بالانشين جدول هستند پيش رو دارند. اما در حال حاضر هيچ كدام از نفتي ها در خطر سقوط و يا مدعي قهرماني نيستند.

*شهرآورد كويرنشينان در كرمان/ مس كرمان- مس سرچشمه

در ادامه اين رقابت ها تيم مس كرمان هم دربي اين هفته را مقابل مس سرچشمه رقم مي زند و اين در حالي است كه برد و باخت براي تيم مس سرچشمه كه از ليگ برتر سقوط كرده است چنان اهميتي ندارد ولي كار براي مس كرمان سخت شده است چرا كه اين تيم در خط سقوط در ليگ برتر قرار دارد و براي فرار از قعر جدول بايد تلاش را دو چندان كند و به پيروزي دست يابد.

*گوارديولا به سد داماش رسيد/ داماش گيلان- صبا قم

تيم داماش گيلان در خانه مقابل صباي قم كه يكي از تيم هاي قوي در ليگ برتر است مي رود. تيم داماش كه در هفته سي و يكم بازي ها توانسته بود تيم ذوب آهن را متوقف كند و شانس آسيايي شدن ذوبي ها را گرفت به طور حتم اين بار به دنبال شكست تيم صباي قم است. همان طور كه در روز رفت بازي ها اين تيم را با نتيجه يك بر صفر شكست داده بود. در ادامه تيم صباي قم هم كه با نتايج خوب خود توانسته خود را به بالاي جدول نزديك كند رقيب سختي براي حريفانش است.

*خطر سايپاي تندرو براي ملوان زبل/ سايپا البرز- ملوان انزلي

تيم سايپا البرز كه توانسته بود در اين هفته از بازي ها بعد از پيروزي مقبابل تيم دنيزلي بهترين تيم در هفته سي و يكم ليگ برتر را به خود اختصاص دهد به طور حتم با روحيه اي مضاعف به مصاف ملواني ها مي رود و اين در حالي است كه تيم پورغلامي جدي ترين كانديدا براي سقوط به دسته اول است و سه هفته پاياني براي اين تيم حكم مرگ و زندگي را دارد.

*جدال سرهنگ با سربازان ابراهيم زاده/ فجرسپاسي شيراز- ذوب آهن اصفهان

در ادامه اين رقابت ها، تيم فجر سپاسي شيراز در خانه به مصاف ذوب آهن ها مي رود. ذوب آهني ها كه در بازي اين هفته مقابل داماش فرصت حضور در آسيا را از دست دادند به طور حتم با روحيه اي تضعيف شده به مصاف فجري ها مي روند. همچنين تيم فجر بعد از باخت خود مقابل مس سرچشمه 38 امتيازي شد و مسير سقوط در ليگ برتر را پيش گرفته است و بايد با شكست ذوب آهن از قعر جدول فرار كند.

*قطار دايي در ايستگاه جلالي/ راه آهن شهرري- فولاد خوزستان

تيم راه آهن شهرري اين هفته به مصاف فولادخوزستان مي رود تا باخت خود مقابل تراكتوري ها را جبران كند. شايان ذكر است:‌ تيم علي دايي بعد از باخت خود مقابل تراكتوري ها سايه سقوط در ليگ برتر را در بالاي سرش احساس مي كند و بازي سختي را مقابل فولادي ها كه از بالانشينان جدول هستند پيش رو دارد. تيم راه آهن بايد با جان و دل به مصاف حريفش برود تا بيش از اين خود را به قعر جدول نزديك نكند.

*تلاش هاي پاياني پسران آبي براي قهرماني/ استقلال تهران- شهرداري تبريز

تيم آبي پوشان پايتخت در دومين بعد از هفته سي و دوم ليگ برتر ساعت 19 درخانه به مصاف شهرداري تبريز مي رود. به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: آبي پوشان كه اين هفته در بوشهر متوقف شدند فاصله خود را با سپاهان به 3 امتياز رساندند و با اين لغزش تراكتورسازي خودش را به مظلومي نزديك كرد، اما با اين حال اين بازي خطري براي تيم شهرداري تبريز است چرا كه اين تيم يكي از كانديداي سقوط به ليگ دسته يك است.

لازم به ذكر است تيم شهرداري تبريز بايد براي برد به ميدان بازي برود و بداند استقلال رقيبي نيست كه ساكت بنشيند و براي كسب جام قهرماني تنها چند گام فاصله دارد./مح

چهارشنبه|ا|6|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن