تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820579448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهان بيني:پروژه هاي سفر رهبري و هيئت دولت در سال 91 احداث و تكميل مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جهان بيني:پروژه هاي سفر رهبري و هيئت دولت در سال 91 احداث و تكميل مي‌شوند
پروژه هاي سفر رهبري و هيئت دولت در سال 91 احداث و تكميل مي‌شوند
قم - خبرگزاري مهر: مدير كل ورزش و جوانان استان قم از احداث پروژه هاي پيش بيني شده و همچنين تكميل طرح هاي در دست ساخت اين اداره كل تا پايان سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، عباس جهان بيني در نخستين جلسه شوراي عمومي اين اداره كل ورزش و جوانان كه در محل سالن جلسات اين اداره كل برگزار شد تصريح كرد: سال 1391 سال جهش ورزش قم در بخش عمراني است زيرا بسياري از پروژه هاي مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به قم و همچنين هيئت دولت احداث و تكميل خواهند شد.

آغاز عمليات احداث 12 پروژه سفر رهبري در سال جاري

وي ادامه داد: امسال احداث و آغاز عمليات عمراني نزديك به 12 پروژه از طرح هاي مصوب ورزشي در سفر پر خير و بركت رهبر معظم انقلاب به استان قم به صورت رسمي كليد خواهد خورد تا انشاءالله در راستاي افزايش سرانه فضاهاي ورزشي قم گامي بلند برداشته شود.

.مدير كل ورزش و جوانان استان قم اضافه كرد: همچنين آن دسته از مصوبات دو سفر قبل هيئت دولت به استان قم كه تا كنون اجرايي نشده بودند، در سال جاري عمليات احداث آنها آغاز و برخي طرح هاي در دست ساخت نيز تكميل مي شوند.

افتتاح و كلنگ زني مجموعا 20 مكان ورزشي در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني

وي ياد آور شد: در مجموع بايد بگويم كه نزديك به 20 طرح ورزشي در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني در استان قم افتتاح با كلنگ زني مي شوند كه برخي از اين طرح ها براي ورزش روستايي نيز پيش بيني شده اند.

جهان بيني اضافه كرد: در سال جاري در حوزه ورزش نيز، با جديت تمام تلاش هاي چند سال اخير خود را كه به منظور دسترسي آسان و ساده مردم به ورزش همگاني صورت گرفته بود، ادامه خواهيم داد چرا كه اين استراتژي مهم اداره كل ورزش و جوانان است.

وي ابراز كرد: در موضوع جوانان در حال حاضر مهمترين اولويت پيش روي ما برنامه ريزي مناسب براي اوقات فراغت است، ضمن اينكه رسالت هاي مهمي در امور جوانان نظير ازدواج، مسكن، اشتغال و چندين موضوع مهم ديگر را بايد مورد توجه قرار بدهيم.

تلاش براي راه اندازي مسابقات ورزشي محلات قم

مدير كل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: با همكاري بسيج و آموزش و پرورش نيز قصد داريم ورزش را به محلات استان توسعه داده و انشاءالله براي نخستين بار در ورزش قم، مسابقات ورزشي محلات قم را برگزار كنيم.

وي ادامه داد: بازي هاي آسيايي سال 2012 در كشور كره جنوبي و همچنين المپيك آينده در سال 2016 در كشور برزيل دو اولويت مهم ورزش قم است كه قطعا با شناخت استعدادها و ظرفيت غني ورزش قم مي توانيم ورزشكاران شاخص قم را به اين ميادين مهم اعزام كنيم.

جهان بيني خطاب به كاركنان اداره كل ورزش و جوانان استان قم، تصريح كرد: بايد با تمام تلاش و كوشش خود براي تحقق اهداف دولت جمهوري اسلامي ايران انجام دهيم و در حوزه ورزش و جوانان استان قم حركتي گسترده را در پيش بگيريم.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|26|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن