تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820440753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش 20 درصدي تصادفات فوتي و جرحي در ايام تعطيلات نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: كاهش 20 درصدي تصادفات فوتي و جرحي در ايام تعطيلات نوروزي


خبرگزاري آريا- رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان گيلان از كاهش 20 درصدي تصادفات فوتي و جرحي در ايام تعطيلات نوروزي در حوزه هاي درون شهري اين استان خبرداد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ سيد تقي اميني رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان در تشريح عملكرد نوروزي پليس راهور گفت: با اجراي قانون جديد رسيدگي به تخلفات، قانونمندي رانندگان وسايل نقليه و تلاش مضاعف همه پليس شاهد كاهش ميزان تصادفات درون شهري استان بوديم.
سرهنگ سيد تقي اميني افزود: درطرح نوروزي امسال در معابر درون شهري استان 78 فقره تصادف فوتي و جرحي رخ داده كه بر اثر آن 5 نفر متوفي و تعداد 96 نفر نيز مجروح شده اند .
رئيس پليس راهوراستان گيلان با بيان اينكه اجراي قانون جديد رسيدگي به تخلفات كاهش چشمگيري در ميزان تخلفات و بالتبع حوادث ناشي ازآن داشته، اظهار داشت: با اجراي قانون جديد در برخورد با تخلفات و صدور برگه جريمه نيزكاهش 37/18 درصد ي مواجه بوده و در تخلفات حادثه ساز همچون سبقت غير مجاز، انحراف به چپ و سرعت غيرمجاز به ترتيب سير نزولي86، 79 و 11درصد را دارا هستيم.
سيد تقي اميني با اشاره با اينكه برخورد با تخلفات حادثه ساز به مانند قبل در رأس كار پليس راهور قراردارد، افزود : پليس راهور جهت برقراري ايمني در معابر استان 856 دستگاه انواع وسايل نقليه را به دليل فقدان بيمه ، فقدان گواهينامه و نقص فني و....... متوقف نموده تا مانع بروز هرگونه حادثه دلخراش در ايام نوروز باشد.
وي از نقش رسانه ها نيز سخن گفت و ادامه داد: تمامي اين اقدامات در كنار همكاري و كمك مضاعف رسانه هاي ارتباطي به ويژه رسانه ملي (صدا و سيما) در جهت اصلاح فرهنگ رانندگي جامعه در كاهش تخلفات و تصادفات ناشي ازآن بسيار موثر و حائز اهميت بوده است.
سرهنگ اميني در پايان ضمن تشكر از تمامي استفاده كنندگان از راه علي الخصوص رانندگان وسايل نقليه سطح معابر از آنان خواست، جهت امنيت در معابر و بهاري دلنشين با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي پليس راهور را براي دست يابي هدف بزرگ خود كه چيزي جزء امنيت و آرامش مردم عزيز مان نيست ياري نمايند.

دوشنبه|ا|21|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن