تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهاي جهاني طلا كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بهاي جهاني طلا كاهش يافت
تهران- بهاي طلا روز چهارشنبه براي دومين روز متوالي در بازارهاي جهاني كاهش يافت ، زيرا بانك مركزي آمريكا، بكارگيري سياست هاي پولي انبساطي براي تحريك اقتصاد را جز در شرايط كاهش نرخ رشد اقتصادي، لازم ندانست.


به گزارش روز چهارشنبه گروه اقتصادي ايرنا و به نقل از پايگاه خبري بلومبرگ، اين اقدام بانك مركزي آمريكا موجب تقويت نرخ برابري دلار در مقابل بيشتر ارزهاي اصلي شد و بهاي طلا را كاهش داد.

بهاي طلا براي تحويل فوري روز چهارشنبه در بازار نيويورك 3/0 درصد كاهش يافت و به يك هزار 641 دلار و 15 سنت در هر اونس رسيد.

بهاي تحويل فوري طلا در بازار ياد شده در ساعت 12 و 16 دقيقه بعد از ظهر به وقت سنگاپور يك هزار و 643 دلار و 57 سنت در هر اونس بود.

قيمت تحويل فوري طلا ديروز همزمان با افزايش 7/0 درصدي شاخص دلار، 9/1 درصد در بازار نيويورك كاهش يافت كه بيشترين كاهش قيمت طلا در يك ماه اخير بود.

شاخص دلار، كارايي آن را در مقابل شش ارز اصلي (يورو، دلار كانادا، ين، فرانك سويس، كرون سوئد و پوند انگليس) مي سنجد.

بهاي طلا براي تحويل در ماه ژوئن 2012 (خرداد) امروز در بازار نيويورك 8/1 درصد كاهش يافت و به يك هزار و 642 دلار و 10 سنت در هر اونس رسيد.

اقتصام**1063 **1561

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80061195

چهارشنبه|ا|16|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن