تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
تذكري درباره ناميدن اقليت‌هاي شناخته شده ديني

برخي از سخنرانان متاسفانه اقليت‌هاي شناخته شده مذهبي را كه در مجلس شوراي اسلامي نيز نماينده دارند، كافر مي‌‌نامند، حال آن كه كافر كسي است كه اديان را منكر شده است و به ذات باريتعالي اعتقادي ندارد.

تلفن به خط ارتباطي

حقوق كاركنان دولت همسان گردد

در مورد ميزان حقوق پرداختي به كارمندان سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها، تفاوت آشكاري وجود دارد در حالي كه همگي آن‌ها دولتي هستند. به عنوان مثال كاركنان وزارت نفت يا برخي سازمان‌هاي ديگر با تحصيلات و سابقه كار مساوي با معلمان، از آنان بيشتر حقوق مي گيرند و همچنين از تسهيلات درماني و رفاهي بيشتري برخوردارند. عدالت حكم مي‌كند دولت به اين نابرابري حقوق‌هاي كاركنانش پايان دهد و شرايط را براي همگان، يكسان سازد.

از ايثارگران فرهنگي

جوك‌هايي كه به وحدت ملي و فرهنگي لطمه مي‌زند

از هموطنان گرامي و به خصوص جوانان كشور انتظار مي‌رود با بي‌توجهي به جوك‌هايي كه از طريق تلفن‌هاي همراه براي اقليت‌هاي قومي درست مي‌شود، توطئه‌هاي بيگانگان را خنثي كنند و به سهم خود در تقويت مباني فرهنگي و اعتقادي هموطنان عزيز، مشاركت داشته باشند.

عباس

با اين حداقل حقوق‌ها چگونه مي‌توان زندگي كرد؟

دبيركل كانون كارفرمايان در دفاع از كارگران گفته است حداقل حقوق سال آينده آنان بايد 420 هزارتومان در ماه باشد كه بايد پرسيد با اين پول خانواده‌ها چگونه مي‌توانند زندگي كنند و از پس هزينه‌هاي آن برآيند؟

يك كارگر

تشكر از نمايندگان مجلس و مسئولان قوه قضائيه

از نمايندگان محترم مجلس و مسئولان قوه قضائيه كه با لغو حكم اعدام در مورد مجرمان زير 18 سال موافقت‌كرده‌اند، سپاسگزارم و همچنين اميدوارم لغو حكم سنگسار زنان مجرم به اطلاع قضات شاغل در شهرهاي دور افتاده هم برسد تا آنان هم مطابق اين دستورالعمل رفتار كنند.

خانم دكتراي حقوق

لزوم نصب سرعتكاه

كمربندي آزادگان، شهرك استقلال، خيابان دكتر عبيدي، روبروي درمانگاه شهيد صفي‌خاني نياز به نصب سرعتكاه دارد، زيرا بيماران براي رفتن به درمانگاه ياد شده، به دليل سرعت بالاي خودروها با خطر تصادف مواجهند.

از اهالي

بانك ملي مردم را سرگردان كرده است

بانك ملي در مورد ارز دانشجويي مردم را سرگردان كرده است و اعلام مي‌كند بنابر بخشنامه جديد ارز را به صورت اسكناس در اختيار والدين دانشجويان قرار نمي‌دهد و حواله نيز كه از مدتها پيش ممنوع شده است. از مسئولان درخواست مي‌كنيم در مورد ارز دانشجويي تصميمات صحيح اتخاذ كنند.

تلفن به خط ارتباطي

مشكلات خيابان‌هاي كم‌عرض بهبودي و شادمان

وجود نمايشگاه‌هاي متعدد فروش خودرو در دو خيابان كم‌عرض بهبودي و شادمان به طول يك كيلومتر و ازدحام و توقف خودروهايي كه مالكان آنها قصد فروششان را دارند در هنگام عصر، عبور و مرور در اين منطقه را مختل مي‌كند. آيا اين دو خيابان كشش آن همه نمايشگاه اتومبيل و بدون پاركينگ را دارد؟ لطفاً شهرداري و راهنمايي و رانندگي به اين موضوع رسيدگي كنند.

شهروند تهراني

2 ماه حقوق نگرفته‌ايم

كارگران اداره پست ورامين 2 ماه است كه حقوق نگرفته‌اند و هيچ‌يك از مسئولان به اين مشكل رسيدگي نمي‌كنند.

از كارگران اداره پست ورامين

اظهار نظر

مقاله آقاي كريم فيضي با عنوان «فراموشي؛ بلايي نو» در ضميمه فرهنگي صددرصد صحيح است و علتش آلودگي هوا، ترافيك سنگين، فروش تراكم و آلودگي صوتي است كه اعصاب مردم را خراب كرده است. اگر اين مشكلات حل نشود، آلزايمر بيشتر مي‌شود.

تهران ـ شميراني

گله از مسئولان

از مسئولان گله دارم، چرا كه به مشكلات مطروحه در ستون ارتباط مردمي روزنامه اطلاعات رسيدگي نمي‌كنند. پسرم ازدواج ناموفق داشته و باتوجه به اينكه كارگري بيش نيست، با افزايش بي‌رويه بهاي سكه، قادر به پرداخت مهريه همسرش نيست.

تلفن به خط ارتباطي

از اطلاعات متشكريم و به كاركنانش تبريك مي‌گوييم

كارت تبريك و تقويم التفاتي روزنامه وزين اطلاعات را دريافت نمودم. اين لطف مرا به ياد مثل قديمي انداخت كه: «دوست مرا ياد كند با يك هل‌ پوك». من و همسرم كه بازنشسته و خواننده پروپا قرص روزنامه اطلاعات هستيم متقابلاً و با صميميت تام و تمام، پيشاپيش عيد نوروز را به كاركنان و دست‌اندركاران روزنامه اطلاعات تبريك مي‌گوييم و سلامتي و تداوم كارتان را آرزومنديم.

سيمين و ايرج فرزين

درخواست از شهرداري منطقه 3

از شهرداري منطقه 3 درخواست مي‌كنيم حالا كه جدول‌هاي

شمال بولوار شهرزاد را تعويض مي‌كند، جدول‌هاي جنوب اين بولوار جنب كوچه مختاري به سمت شرق را تعبيه كند. زيرا نبود جدول

در اين منطقه موجب چپ شدن خودروها به داخل جوي كنار خيابان مي‌شود.

تلفن به خط ارتباطي

ديواري كه محله را زشت كرده است

از شهرداري منطقه 10 درخواست مي‌كنيم ديواري را كه در خيابان مرتضوي بين خيابان رودكي و خيابان خوش ـ كوچه محمدي قرار دارد را امسال براي عيد نوروز تخريب كند چرا كه وجود اين ديوار محله را زشت كرده است.

از طرف اهالي محل

درخواست افزايش حقوق

حقوق امسال و پارسال شاغلان آموزش و پرورش هر بار 70هزار تومان اضافه شد. چرا اين اضافه‌حقوق شامل بازنشسته‌هاي آموزش و پرورش نمي‌شود.

بازنشسته آموزش و پرورش

به حرف رئيس جمهوري گوش كنند

ما كه زبانمان مو در آورد بس كه گفتيم معوقات بازنشستگان را بدهيد. رئيس جمهوري هم بارها در رسانه‌ها اعلام كرد كه دستور پرداخت آن را صادر كرده است. ولي كسي گوش نمي‌دهد. اگر به حرف ما نمي‌روند به حرف رئيس جمهوري چرا توجه نمي‌كنند؟

شهرضا ـ دكتر ميرزايي

بيمه طلايي را اينترنتي كنند

بازنشستگان متقاضي بيمه طلايي فرهنگيان بايد چندبار به

اداره مربوطه مراجعه كنند و بازنشستگاني كه در شهرهاي ديگري به غير از شهري كه در آن بازنشسته شدند، زندگي مي‌كنند، براي

دريافت كارت دچار مشكل مي‌شوند و نمي‌توانند به شهرهاي

دور دست بروند.

بيمه ايران بايد در مراكز مشخص شده در هر شهر به صورت اينترنتي مشكل مربوطه را حل كند.

تلفن به خط ارتباطي

براي تبديل حساب سپرده‌گذاري ضرر كردم

از 17 سال پيش مشتري بانك سپه هستم كه براي تبديل حساب سپرده‌گذاري بلندمدت 5 ساله به حساب جديد با سود بيشتر، حدود 250 هزار تومان ضرر كردم. آيا اين بانك در ماه پاياني سال مي‌خواهد به مشتريانش عيدي بدهد؟!

مشتري بانك

چاپ سخنان استاد الهي قمشه‌اي

از چاپ پرسش و پاسخ با استاد الهي قمشه‌اي در روزنامه اطلاعات متشكرم و اميدوارم نوشته و مصاحبه‌هاي بيشتري با ايشان چاپ شود.

از علاقه‌مندان آثار استاد الهي قمشه‌اي

عيدي كارگران را در بوق و كرنا نكنند

برخي روزنامه‌ها عيدي كارگران را در بوق و كرنا مي‌كنند كه چرا از عيدي كارمندان بيشتر است.

در پاسخ بايد گفت كارمندان از حق جذب كارانه، فوق‌العاده شغل، پاداش يك و نيم برابري و بعضي شركت‌ها و سازمان‌ها برخوردارند كه به كارگران تعلق نمي‌گيرد. بنابراين، در صورتي عيدي كارگران و كارمندان بايد يكسان شود كه به يك اندازه هم از مزايا و تسهيلات ياد شده، بهره‌مند گردند.

خانم عسگري

تأخير در پرداخت حقوق رفتگران شهرداري

عليرغم نزديكي سال نو و هزينه‌هاي آن، متأسفانه پرداخت حقوق رفتگران زحمتكش شهرداري شوشتر از 6 ماه قبل به تعويق افتاده است و جا دارد در مورد پرداخت آن، تسريع شود.

شوشتر ـ از اهالي

پرتقال‌ها از درون گنديده بود

از بازار روز واقع در فاز 6 شهرك غرب يك كيسه توري محتوي 8 كيلوگرم پرتقال تامسون شمال را كيلويي 1400 تومان خريدم كه هر 3 عدد آن حدود يك كيلوگرم وزن داشت.

اما وقتي خواستيم آن را در منزل مصرف كنيم، متوجه شديم كه پرتقال‌ها از وسط گنديده و تلخ مزه شده است.

از پرتقال‌هاي گنديده عكس هم گرفته‌ام تا در صورت نياز به مسئولان ذي‌ربط تقديم كنم! آيا آنان اين‌گونه مي‌خواهند ميوه شب عيد مردم را تأمين كنند؟

از ساكنان شهرك غرب

اتوبان قزوين ـ زنجان نيازمند مرمت است

وضعيت اتوبان قزوين ـ زنجان اسف‌بار و خطرناك است. چاله‌هاي زيادي در اين اتوبان وجود دارد كه به خصوص در تاريكي رانندگان را دچار مشكل مي‌كند و احتمال وقوع تصادفات را به وجود مي‌آورد.

اداره راه زنجان در پاسخ به درخواست مردم براي مرمت اتوبان مي‌گويد كه تعمير اتوبان به عهده اين سازمان نيست. پس چه ارگاني مسئول رسيدگي به اين وضعيت است؟ براي حفظ جان مسافران نوروزي فكري به حال مرمت اتوبان قزوين ـ‌ زنجان كنيد.

احمد محمدي از زنجان

مسئولان بانك مركزي بخوانند

متاسفانه برخي بانك‌هاي خصوصي از مردم سود اضافه مي‌گيرند كه جا دارد بانك مركزي در اين باره پيگيري كند و پاسخگوي مردم باشد.

افتخاري از تهران

چرا سهام بانك سامان وارد بورس نشده

به چه دليل سهام بانك سامان كه بانكي معتبر است هنوز در بورس وارد نشده است. لطفاً موضوع را پيگيري كنيد و پاسخ دهيد.

خانم پرنيا از تهران

صداوسيما از آقاي فرهادي ياد بگيرد

كسب جايزه جهاني اسكار توسط اصغر فرهادي براي ساخت فيلم جدايي نادر از سيمين باعث افتخار همه ايرانيان است. داستان فيلم، اتفاقات بين يك زن و شوهر و اطرافيان آنها را در عين سادگي و با كمترين هزينه به نمايش مي‌گذارد. آيا وقت آن نرسيده است كه گردانندگان صداوسيما در كار ساخت فيلم‌ها و سريال‌هاي خود تجديدنظر كنند؟ فيلم‌هاي تاريخي با هزينه‌هاي نجومي ساخته مي‌شود و هيچ‌ كارايي ندارد جز اين كه جيب دست‌اندركاران فيلم را پر از پول مي‌كند.

محسني از تهران

به داد بازنشستگان ذوب‌آهن برسيد

چند ماهي است كانون بازنشستگان ذوب‌آهن اعلام ورشكستگي كرده است و حقوق بازنشستگان خود را به درستي نمي‌دهد. ما بازنشستگان منبع درآمد ديگري نداريم و هر چند ماه يكبار حقوق مي‌گيريم. لطفاً چاره‌اي بينديشيد.

عطايي از زرين‌شهر

چرا در رستوران‌ها «لژ خانوادگي» وجود ندارد؟

قبل از انقلاب در بيشتر رستوران‌ها قسمت جداگانه‌اي براي استفاده خانواده وجود داشت تحت عنوان «لژ خانوادگي» يا «سالن خانوادگي» خوب است مورد توجه رستوران‌ها قرار گيرد.

يك شهروند

تشكر از شركت ملي گاز

پيام‌هايي كه اخيراً شركت ملي گاز درباره استفاده از وسايل گرمازا از رسانه راديو پخش مي‌كند بسيار مفيد و‌ آموزنده است. جا دارد به خاطر اين اقدام شركت گاز تشكر كنم.

اقدسي از تهران

قابل توجه سازمان نظام‌وظيفه

سازمان نظام وظيفه قوانين جديدي درباره معافيت مشمولين تصويب كرده است. به نظر مي‌رسد در وضع اين قوانين همه اقشار در نظر گرفته شده‌اند به جز خانواده‌هايي كه سرپرست خانوار آنان كهنسال و سالمند هستند. چرا نبايد تك فرزندان ذكور افراد بالاي 60 سال مشمول معافيت سربازي شوند و موجبات رفاه خانواده خود را فراهم كنند؟ و چرا قوانين افراد سالمند را در نظر نمي‌گيرد؟

يك مادر نگران از رشت

سطح كيفي دانشگاه‌ها تنزل يافته

دانشگاه‌ها متاسفانه از نظر سطح كيفي بسيار تنزل يافته‌اند.

به دانشگاه صنعتي شريف كه سري بزنيد، مي‌بينيد بر در و ديوار اطراف آن، آگهي‌هايي چسبانده‌اند با عنوان‌هاي «پايان‌نامه با قيمت مناسب»، «پايان‌نامه آماده تقديم است» و همچنين «مشاور شما در امور پايان‌نامه» وقتي دانشگاه صنعتي شريف اينگونه باشد اوضاع ساير دانشگاه‌ها معلوم نيست چگونه باشد؟

يك شهروند از تهران

سازمان بازنشستگي موضع خود را روشن كند

حالا كه سازمان بازنشستگي كشوري از انجام تعهداتش درباره پرداخت مطالبات بازنشستگان ناتوان است، لااقل با صدور اطلاعيه‌اي اين موضوع را به اطلاع همگان برساند و منبعد از اعلام هر نوع خبر درباره پرداخت اين مطالبات در فلان تاريخ خودداري كند چرا كه اين كار بجز تشويق كسبه و اصناف به افزايش قيمت‌هايشان نتيجه‌اي ندارد وعده‌ها هم بي‌اساس از آب درمي‌آيد.

فريدونكنار (مازندران) ـ عيسي ودادي گرگري

مقايسه آزادي زندانيان مالي و جرايم خشن

چرا آزادي زندانيان مالي و به خصوص زندانيان مهريه اينقدر به سختي انجام مي‌‌گيرد. اما خلافكاران و چاقوكشان و سارقان پس از مدت كوتاهي تحمل حبس، آزاد مي‌شوند و اغلب پس از كوتاه زماني به جرايم شان ادامه مي‌دهند.

ضمناً بسياري از زندانيان مالي را افراد تحصيلكرده تشكيل مي‌دهند كه به دليل خطاهاي جزيي و ناخواسته، به زندان افتاده‌اند.

تلفن به خط ارتباطي

بودجه شهرداري افزايش يابد

باتوجه به عملكرد بسيار خوب شهرداري تهران در عمران و آباداني اين شهر، جا دارد شوراي اسلامي شهر تهران اعتبارات شهرداري را تا سر حد امكان اضافه كند تا تهران نيز از امكانات و تسهيلات شهرهاي مدرن جهان بهره‌مند شود.

عليرضا احمدي





سه|ا|شنبه|ا|1|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن