تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820725587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور رئيس جمهوربزرگ ترين پل كابلي ايران در اهواز افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: با حضور رئيس جمهوربزرگ ترين پل كابلي ايران در اهواز افتتاح شد
با حضور رئيس جمهوربزرگترين پل كابلي ايران در اهواز ظهر پنج شنبه بعد از سال ها كه يك طرح راكد به شمار مي رفت به عنوان هشتمين پل رودخانه كارون در اهواز به بهره برداري رسيد.به گزارش مهر، براي ساخت و تكميل پل غدير 320 ميليارد ريال هزينه شده و با بهره برداري از آن بخشي از ترافيك شهر اهواز روي پل هاي پنجم و سلمان فارسي كاسته مي شود.پل هشتم اهواز هزار و 14 متر طول دارد و عرض اين پل در محل ورودي ها 6.20 متر است و در وسط پل عرض آن يك متر افزايش مي يابد. اين پل خيابان زند در شرق رودخانه كارون را به خيابان تخت سليمان در غرب اين رودخانه متصل مي‌كند.پايلون هاي اين پل 81 متر از سطح آب فاصله دارد و عرشه آن هم با 158 شمع به قطر 150 متر و عمق حدود 35 متر بر روي رودخانه قرار گرفته است. در دو طرف پل 32 كابل وجود دارد كه مجموع طول اين كابل ها 170 كيلومتر است.اين پل داراي دو رمپ گروهي شرقي و غربي به طول 372 متر، عرشه بتني پل 325 متر، عرض كل پل 20 متر و 60 سانتي متر و عرض باند سواره رو 13 متر و 60 سانتي متر است.اين طرح حدود 34 ميليارد تومان هزينه در بر داشته است.معماري اين پل چشم اندازي زيبا در شهر اهواز ايجاد كرده كه در نوع خود ستودني است. اين پل كه اين روزها به زيبايي نورپردازي شده، نمايي زيبا در شب دارد و كابل ها و عرشه آن در تاريكي شب هاي كارون مي‌درخشد.

ورزشگاه 50 هزار نفري اهواز

ورزشگاه 50 هزار نفري الغدير اهواز بعد از ظهر پنج شنبه با حضور رئيس جمهوري مورد بهره برداري قرار گرفت.

به گزارش ايرنا اين ورزشگاه كه در زميني به وسعت 44 هكتار در حال ساخت است، تاكنون براي آماده كردن زمين فوتبال و نيز پيست دو و ميداني آن مبلغ 610 ميليارد ريال هزينه شده است.اين ورزشگاه طبق استانداردهاي فيفا مجهز به 4 رختكن است به طوري كه پس از پايان يك مسابقه مي توان مسابقه ديگر را در آن شروع كرد.همچنين 4 سوناي خشك ( برقي )،اتاق داوران، اتاق مربيان ،اتاق ماساژ ،راهروهاي انتقال بازيكنان به رختكن، جايگاه مخصوص خبرنگاران، 6 اتاق ويژه خبرنگاران هنگام مصاحبه با مربيان و جايگاه ويژه دوربين هاي تلويزيون براي پخش مسابقات بخش ديگري از امكانات اين ورزشگاه مجهز است. در ضمن محوطه اين ورزشگاه بيش از 2 هزار پاركينگ براي خودروهاي سواري و جمعي دارد و افرادي كه براي تماشاي مسابقه فوتبال به اين ورزشگاه مي آيند از اين بابت مشكلي نخواهند داشت.

هديه ويژه سردار باقر زاده و پاسخ جالب احمدي نژاد

رئيس ستاد مركزي راهيان نور پيش از ظهر پنج شنبه در بدو ورود رئيس جمهور به فرودگاه آبادان هديه ويژه اي به وي تقديم كرد كه با پاسخ جالب احمدي نژاد مواجه شد.به گزارش مهر، سردار سيد محمد باقر زاده رئيس ستاد مركزي راهيان نور كه براي استقبال از رئيس جمهور در فرودگاه آبادان حاضر شده بود، تصوير نصب شده از امام(ره) روي لباس يكي از شهداي دفاع مقدس را كه در تفحص هاي اخير كشف شده بود به محمود احمدي نژاد اهدا كرد.رئيس جمهور كشورمان نيز با رضايت مندي از دريافت چنين هديه اي در پاسخ به هديه رئيس ستاد راهيان نور گفت: «ما مرد جنگيم و از جنگ نمي هراسيم».

حضور در يادمان شهداي عمليات رمضان

رئيس جمهور با سفر به منطقه عملياتي شلمچه در پاسگاه زيد و يادمان شهداي عمليات رمضان حضور يافت و ضمن اداي احترام به مقام شهداي والا مقام 8 سال دفاع مقدس در فضايي معنوي همراه با خيل زائران مشهد شهداي جبهه هاي جنوب به زيارت تربت شهدا شتافت.به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران محمود احمدي نژاد پيش از ظهر پنج شنبه با حضور در يادمان شهداي عمليات رمضان كه پذيراي كاروان هاي راهيان نور از سراسر كشور است، ضمن بازديد از اين مناطق، ياد و خاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس را گرامي داشت.

2 طرح فرهنگي

2 طرح فرهنگي در شهرهاي الوان (مجتمع فرهنگي هنري) و شاوور بخش شاوور (كتابخانه امام خميني (ره)) از توابع شهرستان شوش روز پنج شنبه طي آييني با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از مقامات استاني و محلي افتتاح شد.طرح خانه هنر شهرستان انديمشك نيز طي آييني با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به بهره برداري رسيد.

10 هزار واحد مسكن مهر در خوزستان به بهره برداري رسيد

با حضور رئيس جمهور در شهرستان انديمشك، 10 هزار و 444 واحد مسكن مهر در خوزستان به بهره برداري رسيد. به گزارش مهر، محمود احمدي نژاد كه پيش از ظهر پنج شنبه وارد شهرستان انديمشك شد با حضور در محل طرح مسكن مهر اين شهرستان، 10 هزار و 444 واحد مسكن مهر را به صورت نمادين از اين محل افتتاح كرد.از اين تعداد واحد مسكن مهر، هزار واحد آن در شهرستان انديمشك به عنوان شهر هزار شهيد مورد بهره برداري قرار گرفت. اين تعداد مسكن مهر با اعتبار 330 ميليارد تومان سرمايه گذاري دولتي و آورده شخصي در استان خوزستان اجرا شده است.رئيس جمهور يكي از كليدهاي مجتمع مسكوني مهر انديمشك را به صورت نمادين به يكي از اهالي اين مجتمع مسكوني اهدا كرد.در استان خوزستان حدود 90 هزار واحد مسكن مهر در حال ساخت يا تكميل است.

شنبه|ا|27|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن