تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون آبفاي خراسان‌جنوبي خبر دادصرف 140 ميليون ريال اعتبار در طرح‌هاي پژوهشي آبفا خراسان‌جنوبيخبرگزاري فارس: معاون برنامه‌ريزي و منابع انساني شركت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبي از هزينه شدن 140 ميليون ريال در طرح‌هاي پژوهشي آبفا اين استان در سال جاري خبر داد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون آبفاي خراسان‌جنوبي خبر دادصرف 140 ميليون ريال اعتبار در طرح‌هاي پژوهشي آبفا خراسان‌جنوبيخبرگزاري فارس: معاون برنامه‌ريزي و منابع انساني شركت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبي از هزينه شدن 140 ميليون ريال در طرح‌هاي پژوهشي آبفا اين استان در سال جاري خبر داد.
خبرگزاري فارس: معاون برنامه‌ريزي و منابع انساني شركت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبي از هزينه شدن 140 ميليون ريال در طرح‌هاي پژوهشي آبفا اين استان در سال جاري خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند به نقل از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب خراسان‌جوبي، صادق يوسفي اظهار داشت: اين شركت در سال جاري 140 ميليون ريال اعتبار در غالب طرح‌هاي پژوهشي و حمايت از پايان‌‌نامه‌ هاي دانشجويي هزينه كرده است.

وي افزود: اعتبار پيش‌‌بيني شده سال 90 شركت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبي از محل درآمدهاي سرمايه‌‌اي مبلغ 580 ميليون ريال بوده كه 140 ميليون ريال آن در طرح‌هاي پژوهشي و حمايت از پايان‌‌نامه‌‌هاي دانشجويي هزينه شده است.

معاون برنامه‌ريزي و منابع انساني شركت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبي اضافه كرد: پايان ‌نامه تحصيلي كارشناسي ارشد فاطمه زجاجي دانشجوي رشته محيط زيست در مورد پايش جذب ميزان فلزات سنگين كروم، كادميوم و نيكل در گياهان از جمله پايان‌نامه‌هايي است كه مورد حمايت شركت قرار گرفته است.

يوسفي گفت: پايان‌‌نامه تحصيلي كارشناسي ارشد مريم صحرانورد دانشجوي رشته مهندسي شيمي در مورد بررسي و مقايسه روش جذب سيستيك واكنش حذف كروم از محلول‌هاي آبي با استفاده از جاذب ارزان قيمت از ديگر پايان‌‌نامه‌ هاي حمايت شده شركت است.

وي با اشاره به اينكه شركت در نمايشگاه بين‌‌المللي تحقيقات تهران و بيرجند به مناسبت هفته پژوهش هم از برنامه‌‌هاي پژوهشي مجموعه است، گفت: پايان‌‌نامه تحصيلي كارشناسي ارشد امين‌ا‌لله احساني دانشجوي كارشناسي ارشد رشته عمران سازه در مورد بررسي روش‌هاي مقاوم‌‌سازي مخازن بتني آب در استان خراسان جنوبي از اعتبارات حمايتي شركت برخوردار شد.

انتهاي پيام/ن۳۰

سه|ا|شنبه|ا|16|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن