تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820412222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيموريان:اميدوارم كروش شكست‌ناپذير بماند من بهترين بازيكن مرحله پيش مقدماتي نيستم!


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: تيموريان:اميدوارم كروش شكست‌ناپذير بماند من بهترين بازيكن مرحله پيش مقدماتي نيستم!
شخصيت دژاگه به درد تيم ملي مي‌خورد
ايران ورزشي- 5 پاس گل، 2 گل! آمار آندرانيك تيموريان در مرحله پيش‌مقدماتي جام جهاني فوتبال در قاره آسيا بدون احتساب بازي امروز نشان‌دهنده برتري اين بازيكن است. تيموريان كه تازگي پيني كه در انگشت پايش قرار داشت را خارج كرده مي‌كوشد هرچه زودتر خود را به جمع ملي‌پوشان ملحق كند. امروز تيم ملي در شرايطي مقابل قطر قرار مي‌گيرد كه مؤثرترين بازيكن خود را در اختيار ندارد.

امروز تيم ملي كشورمان در غياب تو مقابل قطر قرار مي‌گيرد؛ چه احساسي داري؟
خيلي ناراحتم. حتي يك دقيقه هم بازي كردن براي تيم ملي كشورم افتخار است. من ايراني هستم و عاشق وطنم. دوست داشتم امروز هم باشم و تيم ملي را با اقتدار بيشتري به مرحله بعد ببريم اما خدا خواست كه نباشم.
در بازي‌هايي كه براي تيم ملي انجام دادي، 5 پاس ارسال كرده‌اي و 2 گل هم زده‌اي. آمار نشان مي‌دهد بهترين بازيكن بودي.
نه! من بهترين بازيكن ايران در مرحله پيش مقدماتي نبودم. مجتبي جباري بيشتر از من زحمت كشيد. ديگر بازيكنان هم همينطور. همه دست به دست هم داديم تا تيم ملي به مرحله بعد صعود كرد.
در بازي اردن ديديم كه غيبت تو و جباري تا چه اندازه آن وسط مشهود است.
تيم ملي بازيكنان خوبي دارد. شايد تأثيرگذار باشد اما من فكر مي‌كنم اينقدرها هم كه شما مي‌گوييد نيست. بالاخره مصدوميت براي هر بازيكني وجود دارد و حالا من و مجتبي نمي‌توانيم براي تيم ملي بازي كنيم و ديگر بازيكنان به خوبي جاي ما را پر مي‌كنند. همين اشكان دژاگه با اينكه در پست مهاجم بازي مي‌كند اما بازيكن بسيار ارزشمندي است.
دژاگه هم‌پست تو نيست اما مي‌تواند براي ديگر بازيكنان خطر بزرگي باشد. قطعاً همينطور است كه مي‌گويي.
ببينيد بازيكني كه از بوندس‌ليگا مي‌آيد بازيكن كوچكي نيست. دژاگه تجربه فراواني دارد و من فكر مي‌كنم شخصيت او به درد تيم ملي كشورمان مي‌خورد. بازي كردن در اروپا حسن است. او بازيكن كوچكي نيست چون در ولفسبورگ روزهاي خوبي را پشت سر گذاشته.
امروز با قطر بازي داريم. پيشنهاد تو براي هم‌بازي‌هايت در تيم ملي چيست؟
قطر 2 تاكتيك بيشتر ندارد. اول اينكه وقت بازي را تلف كنند و دوم اينكه با ضد حمله به دروازه ما نزديك شوند اما فكر نمي‌كنم اين بار قطري‌ها به جايي برسند.
چرا؟
امروز ورزشگاه آزادي حال وهواي ديگري خواهد داشت. تماشاگران زيادي به استاديوم مي‌روند و مطمئن هستم با حضور آنها تيم ملي حال و هواي تازه‌اي خواهد داشت. البته از لحاظ تاكتيكي هم تيم ما بهتر از قطري‌ها است.
در دوحه تو يك پاس گل دادي و يك موقعيت عالي هم به دست آوردي، يادت هست؟
بله، در آن بازي خيلي انگيزه داشتم. درست مثل حالا كه دوست دارم هرچه زودتر به ميادين برگردم. ان‌شاءا... زودتر خوب مي‌شوم و براي تيم ملي بازي مي‌كنم.
ويژگي تيم ملي در حال حاضر چه چيزي است؟
مهم‌ترين ويژگي تيم ملي اين است كه نباخته. احساس مي‌كنم هر بازيكني در تركيب تيم ملي به ميدان مي‌رود دوست ندارد در كارنامه كروش باخت ثبت شود. اميدوارم تيم ملي با كروش شكست‌ناپذير باقي بماند و هميشه بهترين بازي‌ها را انجام دهد.
... و درباره مرحله بعد؟
تقابل با تيم‌هاي بزرگي مثل استراليا و ژاپن ما را مجبور مي‌كند با برنامه‌ريزي بهتري به مصاف آن تيم‌ها برويم. تا آن زمان تيم ملي بايد در بهترين شرايط خود قرار بگيرد تا بدون مشكل مقابل قدرت‌هاي آسيا قرار بگيريم و آنها را شكست بدهيم.

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن