تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819791858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد جدي دولت بر توسعه بخش كشاورزي با هدف ايجاد فرصت‌هاي شغلي


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: تاكيد جدي دولت بر توسعه بخش كشاورزي با هدف ايجاد فرصت‌هاي شغلي


خبرگزاري آريا - استاندار آذربايجان شرقي گفت: توسعه بخش كشاورزي با هدف ايجاد فرصت‌هاي شغلي بيشتر و فراهم شدن زيرساخت‌هاي اين بخش به نحوي كه با كمترين هزينه شاهد رونق كشاورزي و رفاه مردم باشيم مورد تاكيد جدي دولت است.
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز ،احمد عليرضابيگي در نشست شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان، از تشكيل نخستين جلسه كارگروه ويژه كشاورزي استان خبر داد و افزود: به واسطه تاكيد رييس جمهور محترم بر توسعه بخش كشاورزي، تشكيل اين كارگروه در دستور كار قرار گرفت و سياست دولت اين است مشابه اقدامي كه در بخش مسكن صورت گرفته در موضوع كشاورزي نيز انجام شود.
وي همچنين بر آمادگي لازم بخش‌هاي مختلف استان براي اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام و جذب باقيمانده اعتبارات سال جاري تاكيد كرد.
عليرضابيگي از برگزاري يك جلسه ديگر شوراي برنامه‌ريزي تا پايان سال خبر داد و افزود: با نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي نيز رايزني لازم براي پشتيباني از بودجه سال 91 با محوريت استان صورت خواهد گرفت.
وي خاطرنشان كرد: نوع تعامل نمايندگان با مديران استاني و عضويت آنها در كميته‌هاي برنامه‌ريزي شهرستان‌ها كمك خواهد كرد كه در تخصيص اعتبار به عدالت رفتار كنيم و شيوه گذشته را كه بر روابط شخصي نمايندگان با وزارتخانه‌ها استوار بود اصلاح كنيم.
عليرضابيگي در ادامه با تاكيد بر بهبود صنعت گردشگري از دستگاه‌هاي ذيربط خواست آمادگي خود را براي پذيرش گردشگران نوروزي بالا ببرند.
وي همچنين با اشاره به نشست روز گذشته ستاد تنظيم بازار استان گفت: تمهيدات لازم براي كنترل بازار صورت گرفته و همه بخش‌هاي مرتبط با اين موضوع بايد اهتمام جدي داشته باشند.
در نشست شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان كليات لايحه بودجه سال 91 توسط مديركل برنامه‌ريزي و بودجه استانداري مطرح و مورد بحث و بررسي اعضا قرار گرفت.
بر اساس اين لايحه اعتبارات هزينه‌اي در سال 91 نسبت به سال 90، 13.8 درصد و اعتبارات تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي 33.6 درصد افزايش يافته است.
در اين نشست همچنين كليات برنامه پنجم توسعه كميته‌هاي كشاورزي، تربيت بدني، آموزش عالي و فرهنگ به تصويب رسيد.
همچنين 47 مورد از مصوبات كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي استان در اين نشست مورد موافقت اعضا قرار گرفت.
تشكيل سه گروه كاري ذيل كارگروه تخصصي امور اجتماعي و فرهنگي استان و شش گروه كاري ذيل كارگروه تخصصي امور اقتصادي استان از ديگر مصوبات اين جلسه بود.
در نشست شوراي برنامه‌ريزي استان همچنين دستورالعمل تشكيل شوراي هم‌انديشي اقتصادي استان مطرح شد و به تصويب رسيد.
رفع موانع كسب و كار و بهبود فضاي سرمايه‌گذاري، توانمندسازي بخش خصوصي و ايجاد فضاي اعتماد بين اين بخش با دولت و ارتقاي فرهنگ اقتصادي و اخلاق كسب و كار از اهداف تشكيل شوراي هم‌انديشي اقتصادي استان عنوان شده است.

جمعه|ا|5|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن