تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804074462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني شانس بيشتري براي رياست مجلس نهم دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: لاريجاني شانس بيشتري براي رياست مجلس نهم دارد
دبيركل ائتلاف بزرگ اصولگرايان گفت: آقاي لاريجاني در تسهيل قوانين بسيار تاثيرگذار بود و به نظر مي رسد، در مجلس آينده باز ايشان به عنوان رئيس مجلس انتخاب شوند.


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حسن غفوري فرد دبيركل ائتلاف بزرگ اصولگرايان، در نشست خبري با خبرنگاران اظهار داشت: مهمترين مسئله در موقعيت كنوني كشور، افزايش سطح مشاركت است و هرچقدر كه ميزان مشاركت بالاتر رود، نشانه اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران است.
وي با اشاره به بيانات حضرت امام (ره) كه مجلس در راس امور است، تصريح كرد: مسائل مهم كشور در مجلس شوراي اسلامي بررسي مي شود و قوانين مورد نياز كشور در آن به تصويب مي رسد.
اين نامزد اصولگراي مجلس نهم شوراي اسلامي، انتخاب نمايندگان قوي را منجر به اداره بهتر كشور دانست و گفت: گروه هاي سياسي بايد انگيزه شركت در انتخابات را در مردم ارتقا دهند و با معرفي افراد اصلح براي مجلس، بستر مناسب را براي انتخاب صحيح ايجاد كنند.
غفوري فرد با اشاره به ائتلاف بزرگ اصولگرايان، ابراز كرد: در اين ائتلاف از شخصيت هاي مهم كه مسئوليت هاي فراواني در سطوح مختلف مديريتي داشتند، دعوت شده است و ليست ارائه شده از سوي اين ائتلاف بيانگر استفاده از نامزدهاي اصلح در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي است.
وي با بيان اينكه اصولگرايي بخش عمده حركت سياس كشور را در بر گرفته است، خاطرنشان كرد: گروه هاي مختلف اصولگرا كه امروز اعلام حضور كرده اند، همگي به ولايت مطلقه فقيه و قانون اساسي التزام دارند و اختلاف سليقه ها فقط در شعارها و روش هاي كاربردي است.
غفوري فرد با اعلام اينكه از روزهاي ابتدايي موضع گيري اصولگرايان در خصوص انتخابات، شكل گيري ليست هاي متعدد محتمل بود، بيان داشت: ليست تهران حداكثر به 30 نفر نياز دارد و در يك ليست واحد بسياري از نامزدهاي توانمند كنار مي رفتند، به همين دليل نياز بود ليست هاي متعددي براي معرفي افراد از اين جريان منتشر شود.
وي افزود: براي وحدت اصولگرايان ساز و كار 8+7 بطور كامل انجام نشد و از همان ابتدا يك گروه از اين ساز و كار خارج شد و به فعاليت مستقل خود ادامه داد.
غفوري فرد ليست هاي متعدد را زمينه ايجاد بسترهاي مختلف براي ظهور انديشه هاي گوناگون سياسي بيان كرد و گفت: تعدد ليست ها را در انتخابات مضر نمي دانم و ليست هاي متفاوت با انديشه هاي گوناگون منجر به برگزاري يك انتخابات پرشور و راهيابي نمايندگان اصلح به مجلس مي شود.
اين فعال سياسي اصولگرا شعارهاي ائتلاف بزرگ اصولگرايان را قانونگرايي، عقلانيت، عدالت خواهي و حفظ كرامت انساني اعلام كرد و بيان داشت: اين ائتلاف از حمايت جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم است و قانون چشم انداز 20 ساله را در اولويت كاري خود قرار داده و در دهه پيشرفت و عدالت بدنبال تحقق آرمانهاي حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري است.
غفوري فرد شانس ليست ائتلاف اصولگرايان و جبهه متحد را در انتخابات بيشتر از ليست ساير گروه ها دانست و خاطرنشان كرد: ائتلاف بزرگ اصولگرايان با محوريت روحانيون مكمل جبهه متحد است و بخاطر تبعيت مردم از روحانيون، اين دو تشكل از شانس بيشتري در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي برخوردار است.
وي با بيان اينكه ليست ائتلاف بزرگ اصولگرايان اشتراكات زيادي با ليست صداي ملت دارد، اذعان داشت: بعيد به نظر مي رسد كه صداي ملت براي تهران ليست 30 نفره ارائه دهد و تاكنون افرادي را كه معرفي كرده، اغلب در ليست ائتلاف اصولگرايان قرار دارد.
اين نماينده مجلس با اشاره به نوشته هاي حسين شريعتمداري در روزنامه كيهان، مبني بر اينكه تكليف اين نيست كه همه اصولگرايان در انتخابات شركت كنند، عده اي هم كناره گيري كنند خاطرنشان كرد: آقاي شريعتمداري در جايگاه تعيين تكليف براي نامزدهاي انتخاباتي نيستند و اگر افراد تشخيصشان اين بوده كه وارد عرصه انتخابات شوند، نبايد از آنها خواسته شود كه كناره گيري كنند.
وي افزايش وجود شركت كننده هاي اين دوره از انتخابات را ظرفيت هاي فراوان قانون اساسي اعلام كرد و گفت: ظرفيت هاي قانون اساسي اجازه مي دهد در هر انتخابات از همه اقشار جامعه و با انديشه هاي گوناگون استفاده شود و همانطور كه مشاهده شد، در اين دوره حدود 4 هزار نفر تائيد شده اند كه اين ميزان 15 برابر تعداد نمايندگان مورد نياز مجلس است، همه اينها نشان دهنده وجود دموكراسي و مردم سالاري ديني در نظام جمهوري اسلامي است.
غفوري فرد افزود: پيشنهاد مي كنم هيچ يك از گروه هاي سياسي از انتخابات كنار نكشند و مردم انتخاب اصلح را با شركت در انتخابات انجام دهند.
وي تركيب مجلس نهم را از اكثريت قاطع اصولگرايان دانست و پيش بيني كرد؛ از تهران حدود 25 نفر اصولگرا روانه مجلس خواهند شد و از ساير حوزه ها نيز غالبا اصولگرايان به ملجس راه مي يابند.
غفوري فرد، با اشاره به اقدامات مجلس فعلي تصريح كرد: مجلس هشتم نشان داد براي اقتدار مجلس اهميت زيادي قائل است و مجلس هشتم بعد از مجلس اول يكي از قوي ترين مجلس ها در طول نظام جمهوري اسلامي است.
وي با بيان اينكه در مجلس هشتم نمايندگان اكثرا وكلاي ملت بودند نه دولت، ابراز كرد: تركيب مجلس نهم نيز اينگونه خواهد بود و نمايندگان با دفاع از حقوق مردم آينده كشور را تضمين خواهد كرد.
غفوري فرد عملكرد مجلس هشتم را مثبت و مردمي ارزيابي كرد و گفت: در مقاطع مختلف با تصويب قوانين مورد نياز براي تسهيل امورات مردم، اين مجلس را به مجلسي مردمي تبديل كرده است.
وي علي لاريجاني را رئيس مجلسي موفق دانست و ابراز كرد: آقاي لاريجاني در تسهيل قوانين بسيار تاثيرگذار بود و به نظر مي رسد، در مجلس آينده باز ايشان به عنوان رئيس مجلس انتخاب شوند.
غفوري فرد با بيان اينكه اكثر نمايندگان از علي لاريجاني در طول دوره رياستش بر مجلس هشتم رضايت داشتند، گفت: البته تركيب مجلس آينده رئيس آن را مشخص خواهد كرد ولي آقاي لاريجاني از شانس بيشتري برخوردار است.

افزايش ميزان مشاركت در انتخابات از همه چيز مهمتر است
عضو شوراي مركزي ائتلاف بزرگ اصولگرايان اعلام كرد:‌ افزايش ميزان مشاركت در انتخابات از همه چيز مهمتر است.

حجت‌الاسلام سيد ابوالحسن نواب در نشست خبري ائتلاف اصولگرايان اظهار داشت: در شرايط كنوني كه همه نگاه‌ها به كشور ايران و انقلاب اسلامي است بايد همه گروه‌هاي سياسي تلاش كنند ميزان مشاركت مردم را در اين انتخابات افزايش دهند و حتي امروز آنهايي كه مي‌خواستند انتخابات را تحريم كنند بيانيه مي‌دهند كه ما در اين انتخابات هستيم.

وي با بيان اينكه اصحاب رسانه براي افزايش ميزان مشاركت تاثير جدي دارند خاطرنشان كرد:‌ كاري را كه رسانه‌ها در انتخابات سال 88 انجام دادند و منجر به حضور 40 ميليوني مردم پاي صندوق‌هاي راي شد امروز نيز بايد دوباره تكرار شود.

حجت‌الاسلام نواب با اشاره به تاييد صلاحيت‌هاي شوراي نگهبان تصريح كرد: افزايش ميزان تاييد صلاحيت‌ها در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نشانه به كارگيري همه سليقه‌ها در انتخابات است.

كنار كشيدن به معناي خسران است
عضو شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان اعلام كرد:‌ كنار كشيدن گروه‌هاي سياسي و يا بعضي از مردم از انتخابات به معناي خسران است.

حجت‌الاسلام مهدي تسخيري در نشست خبري ائتلاف اصولگرايان گفت:‌ يكي از اولويت‌هاي مجلس آينده مديريت روابط بين‌الملل است و براي گسترش تعامل نظام جمهوري ا سلامي ايران با جهان بايد استراتژي‌هاي كاراتري مورد استفاده قرار گيرد.

وي افزود: با شركت همه گروه‌هاي سياسي و مردم در اين انتخابات اصلح‌ترين‌ها روانه مجلس خواهند شد و آنهايي كه از شركت در اين انتخابات كناره‌گيري كنند محكوم به خسرانند.

حجت‌الاسلام تسخيري ابراز اميدواري كرد: در ليست ارائه شده از سوي ائتلاف اصولگرايان سعي بر اين است كه از همه متخصصان موجود در كشور استفاده و به اين طريق خدمات لازم به مردم ارائه شود.

*ليست ائتلاف اصولگرايان متشكل از خدمت‌گزاران 30 ساله انقلاب
عضو شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان اظهار داشت:‌ ليست ائتلاف اصولگرايان متشكل از خدمتگزاران سي ساله انقلاب است.

سيد كمال‌الدين سجادي در نشست خبري اين ائتلاف اعلام كرد: با توجه به منشور اصولگرايي ائتلاف بزرگ اصولگرايان سعي كرده كساني را كه در طول شكل‌گيري نظام جمهوري اسلامي خدمتگزار بوده‌اند را به عنوان كانديداي منتخب خود به مردم معرفي كنند.

وي افزود: زندگي اين اشخاص نشان مي‌دهد كه هيچ يك به مراكز قدرت و ثروت وصل نيستند و اين فهرست باعث افزايش ميزان مشاركت مردم در انتخابات خواهد شد.

*دانايي وتوانايي موفقيت ملت‌ها را تضمين مي‌كند
عضو شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان اعلام كرد: دانايي و توانايي موفقيت ملت‌ها را به ميزان قابل توجهي تضمين مي‌كند.

حسن لاسجردي در نشست خبري ائتلاف اصولگرايان اظهار داشت:‌ دانايي به عنوان كانال ارتباط جامعه و سيستم سياسي كشور، كه بخش عمده‌اي از آن به عهده رسانه‌ها است منجر مي‌شود مطالبات مردم به گونه‌اي ساماندهي شده به مسئولان كشور انتقال يابد.

وي افزود: توانايي از طريق ايجاد انگيزه و شور و شوق مي‌تواند بسترهاي موفقيت كشور را تضمين كند و دانايي در كنار آن اين موفقيت را قطعي خواهد كرد./ج

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن