تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814277657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش و خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: گزارش و خبر
آيين‌نامه جديد پاداش و جريمه براي ۸ بازي پاياني
پيروزي‌هاي نفت يك تا پنج ميليون تومان پاداش دارد

ايران ورزشي- در آيين‌ نامه جديد پاداش و جريمه باشگاه نفت تهران هر پيروزي بين يك تا پنج ميليون تومان پاداش دارد. باشگاه نفت تهران براي ۸ بازي پاياني ليگ برتر آيين‌نامه جديد پاداش و جريمه تنظيم كرده است. بر اين اساس هر پيروزي بين يك تا پنج ميليون تومان پاداش براي بازيكنان و كادر فني دارد و هر باخت هم يك تا پنج ميليون تومان جريمه در پي‌ خواهد داشت.
بازيكنان و كادر فني نفت تهران به دليل شكست خانگي برابر ذوب آهن در هفته بيست و ششم ليگ برتر هم در قالب اين آيين‌نامه جريمه خواهند شد.
نفت تهران در حال حاضر با ۴۱ امتياز در رده پنجم جدول ليگ قرار دارد.

انتقاد تند رحيمي از كروش: به باشگاه و بازيكنانمان بي احترامي شد
بازيكنان سپاهان به ناحق از تيم ملي خط خوردند

ايران ورزشي- عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان از نحوه خط خوردن محسن بنگر و سيد مهدي سيد صالحي از تيم ملي به شدت انتقاد كرد. ‌رحيمي كه خط خوردن بازيكنان دعوت شده به تيم ملي بدون تمرين و حضور در اردو را عجيب و غير منطقي مي‌داند، با گلايه از اين موضوع مي‌گويد: «ما به انتخاب مربيان تيم ملي احترام مي‌گذاريم اما سوال من اين است كه در كجاي دنيا بازيكني يكشنبه به تيم ملي دعوت مي‌شود و چهارشنبه همان هفته خط مي‌خورد. بدون اينكه حضوري در اردوي تيم ملي داشته باشد و ارزيابي از او شده باشد. در اين‌باره كارشناسان و مردم قضاوت كنند. تيم سپاهان در حال حاضر صدرنشين رقابت‌هاي ليگ برتر است و بازي هفته بيست و ششم خود كه حد فاصل دعوت و خط خوردن دو تن از بازيكنانش از تيم ملي بود را هم با پيروزي و شايستگي پشت سر گذاشت، بنابراين خط خوردن بنگر و سيد صالحي از تيم ملي بدون اينكه در اردوي تيم ملي حاضر شوند از ديدگاه ما بي احترامي به باشگاه و اين بازيكنان است. اين نوع رفتار با بازيكنان ساير تيم‌ها هم نكوهيده و درست نيست.» مديرعامل باشگاه سپاهان در همين رابطه ادامه مي‌دهد: «بازيكنان متعددي از سپاهان شايستگي حضور در تيم ملي را دارند و مي‌توانند براي تيم ملي كشورشان تاثيرگذار و مثمرثمر باشند. مطمئن باشيد چه آناني كه به تيم ملي دعوت نشدند و چه بازيكناني كه به ناحق و در شكلي عجيب از تيم ملي خط خوردند همچنان شايستگي‌هاي خود را در زمين نشان مي‌دهند و خواهيد ديد كه عدم دعوت و خط خوردن از تيم ملي در روحيه آنان براي تداوم به نمايش گذاشتن بزرگي‌ها و توانمندي‌هاي‌شان تاثيري نمي‌گذارد. هر چند به نوع خط خوردن بازيكنانمان شديدا اعتراض داريم اما باشگاه سپاهان همچنان آمادگي خود را براي همكاري با تيم‌هاي ملي در همه رده‌ها اعلام مي‌دارد.»

دو ليگ برتري ديگر به فروش مي‌رسند!
هدايتي در سه‌راهي داماش، شاهين و صبا

ايران ورزشي- پس از آنكه حسين هدايتي با مسوولان باشگاه داماش به توافقات خوبي براي خريد امتياز اين تيم دست پيدا كرد، به تازگي دو تيم شاهين و صباي قم هم با مالك باشگاه استيل آذين وارد مذاكره شدند.
مشكلات مالي تيم‌هاي ليگ برتري كار را به جايي رسانده كه هر روز بر تعداد تيم‌هايي كه خواهان فروش امتياز خود هستند افزوده مي‌شود. پس از آنكه تيم فوتبال داماش گيلان به دليل بحران‌هاي مالي با حسين هدايتي وارد مذاكره شد، هفته گذشته مسوولان دو باشگاه شاهين بوشهر و صباي قم هم با هدايتي مذاكرات جدي را انجام داده تا شايد بتوانند امتياز تيم فوتبال خود را به او واگذار كنند.
در حالي كه امير عابديني در مصاحبه‌اي از انتقال تيم فوتبال داماش به هدايتي در روز شنبه خبر داده بود اما با وجود نهايي شدن مذاكرات، حسين هدايتي هنوز اظهار نظر رسمي در مورد اين انتقال انجام نداده و بيشتر اخبار انتقال داماش از سوي امير عابديني اعلام مي‌شد.
با جدي شدن مذاكره مسوولان شاهين بوشهر و صباي قم با حسين هدايتي، او بر سر سه راهي داماش، صبا و شاهين گير كرده. با اين حال هدايتي قصد دارد هفته پيش رو شرايط اين سه باشگاه را به طور كامل بررسي كند و پس از آن تصميم نهايي براي خريد يكي از باشگاه‌ها را اتخاذ كند.
حسين هدايتي كه سابقه رياست هيات مديره باشگاه پرسپوليس را هم دارد، در حال حاضر مالك تيم دسته اولي استيل آذين است و قصد دارد فصل دوازدهم يك تيم در ليگ برتر داشته باشد.

شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن