تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819616516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قرضاوی فتوای مرگ قذافی را صادر كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس پاتوق:
قرضاوی فتوای مرگ قذافی را صادر کرد  

وی ضمن استناد به یک آیه قرآن در زمینه خشم و غضب خداوند نسبت به ظالم اعلام کرد: القذافی عقل ندارد و اصلا فکر نمی‌کند؛ از قدیم به وی دیوانه می‌گفتند…..
قرضاوی فتوای مرگ قذافی را صادر كرد

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین فتوای قتل معمر القذافی به علت کشتن مردم بی‌گناه را صادر کرد.
به گزارش ایسنا، شیخ یوسف القرضاوی، رئیس اتحادی جهانی علمای مسلمین در گفتگو با شبکه الجزیره از افسران، فرماندهان و سربازان ارتش لیبی خواست که دستورات معمر القذافی، رهبر لیبی را گوش نکرده و دست به کشتار مردم نزنند چرا که این حرف شنوی و اطاعت حرام است و در صورتی که فردی دچار معصیت است اطاعت از وی جایز نیست.
القرضاوی گفت: من فتوا می‌دهم که قذافی باید کشته شود و هر افسر و سرباز و یا هر کسی که بتواند به وی تیراندازی کند باید این کار را انجام دهد تا مردم لیبی را خوشحال کند و امتی را از شر این مرد دیوانه و ظلم و ستم‌هایش رها کند.
رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین افزود: هیچ افسری نباید از این مرد به خاطر سرکشی‌ها و ظلم و استبداد اطاعت کند. کسی که با وحشیانه‌ترین شیوه‌ها مردم را می‌کشد یکی از بزرگترین جنایت‌ها را در نزد خداوند مرتکب می‌شود.
وی ضمن استناد به یک آیه قرآن در زمینه خشم و غضب خداوند نسبت به ظالم اعلام کرد: القذافی عقل ندارد و اصلا فکر نمی‌کند؛ از قدیم به وی دیوانه می‌گفتند.
وی خطاب به القذافی گفت: اگر که تو رهبر ملت لیبی هستی آیا عاقلانه است که پدر فرزندانش را بکشد؟ ملتش را با جنگنده‌ها و هواپیماها و با استفاده از مزدوران خارجی قتل عام کند؟ اسراییل با آن همه وحشی گری در حمله به نوار غزه چنین حملاتی را انجام نداد.
القرضاوی، سیف الاسلام القذافی، پسر قذافی را شمشیری از شمشیر‌های جاهلیت توصیف کرد که قصد داشت با سخنرانی‌اش مردم لیبی را به جان هم بیندازد.
وی خطاب به ارتش لیبی گفت: شما کمتر از ارتش تونس نیستید که دستورات زین‌العابدین بن علی، رئیس جمهور فراری خود را در زمینه تیراندازی به تظاهر کنندگان رد کردند و هم چنین شما از ارتش بزرگ لیبی که به حمایت از انقلاب مردم پرداختند و به دستورات حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر گوش نکردند، کمتر نیستید.
وی از ارتش لیبی خواست که مردم را هدف قرار ندهند و به خاطر یک انسان دیوانه مردم را قربانی نکند.
وی خطاب به ملت لیبی گفت: به خاطر آنچه که قیام کرده‌اید خود را ثابت کنید و صبر داشته باشید هر چه قدر هم که در راه آزادی قربانی دهید باید به انقلاب خود ادامه دهید و هر کس از شما کشته شود شهید است و در پیش خدا و در فردوس برین جای دارد.
وی از دو ملت تونس و مصر و کشورهای عربی سازمان کنفرانس اسلامی، اتحادیه عرب، اتحادیه آفریقا و سازمان ملل خواست که در قبال وقایع لیبی سکوت نکند.
القرضاوی هم چنین از ملت لیبی خواست علیه القذافی و اطرافیانش تلاش جدی آغاز کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس پاتوق]
[مشاهده در: www.farspatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن