تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806515027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعيت چهره‌ها در صحنه بالا رفت گيشه تئاتر باراني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: جمعيت چهره‌ها در صحنه بالا رفت گيشه تئاتر باراني است
قطار تئاتر در اين روزهاي پايتخت، ايستگاه فجر سي‌ام را پشت‌سر گذاشته است. دو رويداد مهم تئاتري در راه است. جشنواره تئاتر شهر ارديبهشت امسال را با اجراهايش به نام خود ثبت كرده است و تئاتر دانشگاهي ايران هم در همان ماه به استقبال مهمترين رويداد كاري خود مي‌رود. با اين حال، چراغ اجراهاي عمومي همچنان روشن و گرم است.

شهروند اتوبان را در‌مي‌نوردد، با غروب بيلبورد تئاتري و ماهي كه نرمك نرمك در آينه سمت راست ماشين‌اش نشسته است، چهره سينمايي - تئاتر انگار از فراز بيلبورد 20 متري به او لبخندي زده بود، با اين حال مي‌بايست با سرعت 100 برود، زيرا اتومبيل‌هاي ديگر با سرعتي در همين حدود از بغل دستش همچون تير مي‌گذرند، اتومبيلران اما آسمان زمستاني اسفندماه را در كف اتوبان پشت‌سر مي‌گذارد، بي‌آنكه نام تئاتر و سالن را حفظ شود، پس او در حكم تبليغاتي بلندبالاتر از همان بيلبورد 20 متري در شهر مي‌چرخد و هرجا مي‌رسد، مي‌پرسد فلاني در كدام تئاتر بازي مي‌كند. شهروند اهل فرهنگ، شايد زياد «تئاتررو» نباشد، اما اين‌بار تصميم گرفته است كه حتماً همراه با يك پاكت شيريني و نايلوني ميوه‌اي كه در دست دارد، با خانواده‌اش سر سفره شام از تئاتر حرف بزند، اين قاعده اسفند ماه تئاتر ايراني است. اواخر اسفند ماه هميشه بازار تئاتر را براي سال آتي گرم مي‌كند، هميشه در نقش بلندگويي پرطنين براي نوروز سال بعد تئاتر را در گوش‌هاي پايتخت 14 ميليوني زمزمه كرده است!
اين روزها سالن‌هاي سطح شهر لحظات خاصي را مرور مي‌كنند، لحظاتي با حضور چهره‌هاي شناخته شده تئاتر كه در تلويزيون و سينما براي عامه مردم شناخته شده‌اند، يا حتي چهره‌هاي سينمايي كه از سر تجربه صحنه با پرستيژ حرفه‌اي بازيگري راه تئاتر را در پيش گرفته‌اند.
هم‌اكنون 13 نمايش در حالي مهمان سالن‌هاي سطح شهر هستند كه در بسياري از آن نمايش‌ها، چهره‌هاي شناخته شده تئاتر حرف‌هاي فراواني براي مخاطبان اين هنر دربر داشته‌اند. از نمايش مشروطه بانو كه يكي دو روز ديگر بعد از جشنواره موسيقي فجر اجراهايش را از سر مي‌گيرد تا «نوروز و پيروز» كار جواد انصافي كمدين مردمي هر كدام رنگ و بويي از چهره‌هاي آشنا را با خود دارند.
مشروطه بانو با حضور چهره‌هايي همچون رويا نونهالي، شهرام حقيقت‌دوست، فريده سپاه‌منصور، بهزاد فراهاني، آزاده صمدي، سيامك صفري و... همراه است. «آمديم نبوديد رفتيم» كار رضا حداد با ايفاي نقش مهناز افشار، سيامك انصاري، پژمان بازغي، بابك حميديان و.. بر روي صحنه مي‌رود. «شرق، شرق است»، كار مسعود رايگان نيز بازيگراني همچون رويا تيموريان، شبنم مقدمي، پگاه آهنگراني، فرزين محدث، خسرو احمدي و... دارد. پيام دهكردي، افسانه ماهبان، حميدرضا آذرنگ، فرزين صابوني و... نيز در «جنوب از شمال غربي» كار ايوب آقاخاني بازي دارند، همچنين فرزانه كابلي، بهرام ابراهيمي، شهرام عبدلي، صبا كمالي و... در نمايش «موميا» كار هادي مرزبان به ايفاي نقش مي‌پردازند. حضور چهره آشناي به اين روزهاي تئاتر بحث و زمزمه‌هاي فراواني بخشيده است و در تشويق تماشاگران براي رفتن به سالن‌ها تأثيرگذار بوده است.

پنجشنبه|ا|27|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن