تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت و گو


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: گفت و گو
شهنازي: نمي‌توانستم نامزد رياست شوم
مستقل هستم، با كسي لابي نكرده‌ام!

مديري كه 4 سال پيش با انصراف خود از انتخابات، علي كفاشيان را رييس فدراسيون فوتبال كرد، روز گذشته با حضور در دبيرخانه ستاد انتخابات براي عضويت در هيأت رييسه ثبت نام كرد. اينكه چرا نامزد رياست دور قبل انتخابات فدراسيون اين بار مي‌خواهد عضو هيأت رييسه شود سوالي است كه شاهرخ شهنازي درباره آن و علت حضور در انتخابات مصاحبه‌اي انجام داد كه در زير مي‌خوانيد.

چرا براي عضويت در هيأت رييسه ثبت نام كرديد؟!
با توجه به بررسي‌هايي كه انجام دادم متوجه شدم در هيأت رييسه مي‌توانم كارآيي بيشتري داشته باشم.
اما شما دور قبل نامزد رياست فدراسيون بوديد.
مي‌دانم اما الان شرايط براي اينكه نامزد رياست مي‌شدم مهيا نبود. اگر هم نامزد مي‌شدم و رأي مي‌آوردم باز هم نمي‌توانستم آنطور كه بايد فدراسيون را مديريت كنم چون حمايت‌هاي لازم از من نمي‌شد. به همين دليل تصميم گرفتم نامزد عضويت در هيأت رييسه باشم.
به نظر شما بين گزينه‌هايي كه براي رياست ثبت نام كرده‌اند چه كسي بيشترين شانس را براي انتخاب به عنوان رييس فدراسيون دارد؟
هنوز خيلي زود است در اين باره بخواهيم حرف بزنيم. تا روز انتخابات چيزي حدود 19 روز باقي مانده است و تا آن روز ممكن است اتفاقات زيادي بيفتد. ضمن اينكه هر كدام از اين گزينه‌ها احتمال كناره‌گيري‌شان وجود دارد.
شما از فرد خاصي در انتخابات حمايت مي‌كنيد؟!
من بدون اينكه با كسي حرف بزنم و با مديري لابي كنم در انتخابات براي عضويت در هيأت رييسه ثبت نام كردم. پس كانديداي مستقل هستم.
مي‌گويند قريب كانديداي وزارت ورزش و جوانان براي رياست فدراسيون فوتبال است.
فكر نمي‌كنم اينطور باشد. اين خبرها را جدي نگيريد. وزارت ورزش گزينه‌اي ندارد.

عابديني: كانديدا نمي‌شوم چون به مردم گيلان تعهد دارم
فوتبال نبايد وزارتخانه‌اي شود

ايران ورزشي- امير عابديني مديرعامل باشگاه داماش گيلان تاكيد كرد كه به هيچ وجه قصد كانديداتوري در انتخابات فدراسيون فوتبال را ندارد و با معرفي فردي از سوي وزارت ورزش و جوانان هم مخالف است.
عابديني با رد شايعه قصدش براي نامزدي در انتخابات فدراسيون فوتبال مي‌گويد: «كانديداهاي پست رياست فدراسيون مانند تاج، عزيز محمدي و ديگران به من پيشنهاد دادند كه براي نايب رييسي فدراسيون نامزد شوم اما من به آنها گفتم كه به هيچ عنوان قصد ورود به هيات رييسه فدراسيون فوتبال را با هر پستي ندارم، به ويژه‌ با حضور به‌عنوان نايب رييس فدراسيون مخالفم چون نيازمند استعفايم از مديريت باشگاه است. در شرايط موجود، حضورم را در داماش تكليف مي‌دانم و نسبت به مردم گيلان هم تعهد دارم.»
مديرعامل باشگاه داماش گيلان درباره اين شايعه كه يكي از گزينه‌هاي وزارت ورزش و جوانان براي تصدي نايب رييسي است، ادامه مي‌دهد: «من اصلا با وزارتخانه‌اي شدن فوتبال مخالفم، اعتقاد راسخ دارم كه فوتبالي‌ها بايد از جامعه خودشان راي بياورند و ديكته كردن افراد از سوي غير فوتبالي‌ها عرف غلطي است كه اميدوارم در دوره وزارت آقاي عباسي منسوخ شود.»
امير عابديني همچنين درباره نامزدي حسين قريب براي رياست فدراسيون هم توضيح مي‌دهد: «من شنبه با او جلسه‌اي خواهم داشت و مطمئنا در آن جلسه مواردي را به او خواهم گفت كه اميدوارم مدنظر قرار دهد. قريب مي‌توانست از جامعه فوتبال وارد انتخابات شود، نه آنطور كه من شنيده‌ام از سوي وزارت ورزش و جوانان از او خواسته شود. با تمام احترامي كه براي حسين قريب قايل هستم، معرفي او از سوي وزارت ورزش و جوانان را امتياز مثبتي برايش نمي‌بينم. درست‌ترين كار اين است كه افراد به جامعه فوتبال نزديك باشند و كار و تلاش كنند تا براي رياست فدراسيون آماده شوند. قريب هم مي‌توانست ابتدا به ‌عنوان عضو هيات رييسه وارد كار شود و پس از يك دوره چهار ساله براي تصدي پست رياست آماده شود.»
عابديني از دعوتش به وزارت ورزش و جوانان براي شركت در جلسه مشترك مديران باشگاه‌هاي خصوصي با وزير خبر مي‌دهد و مي‌گويد: «به دليل اينكه چهارشنبه در رشت هستم، نمي‌توانم در آن جلسه حاضر
شوم.»

واكنش جمشيد تقي‌زاده به ثبت نام در رياست فدراسيون فوتبال:
به من تكليف شد كه بيايم

مديركل اسبق اداره كل تربيت بدني استان تهران ظهر روز گذشته به فدراسيون فوتبال رفت و نامزد رياست شد. جمشيد تقي‌زاده كه سابقه معاونت سازمان تربيت بدني در دوره رياست محسن مهرعليزاده را هم در كارنامه دارد، در حال حاضر مديركل يكي از شركت‌هاي سرمايه‌گذاري وزارت كشور است و حالا سوداي رياست بر فوتبال ايران را در سر دارد. تقي‌زاده كه به نظر مي‌رسد يكي از اعضاي كنوني هيأت رييسه فدراسيون فوتبال از او در انتخابات حمايت مي‌كند، اعلام كرده به خاطر «تكليف» در انتخابات شركت كرده است. اينكه كدام مقام يا ارگان كشوري به مديركل سابق تربيت بدني تهران تكليف كرده كه در انتخابات ثبت نام كند هنوز مشخص نيست اما جمشيد تقي‌زاده درباره علت حضورش در انتخابات رياست مصاحبه‌اي انجام داده كه در زير مي‌خوانيد.

چه اتفاقاتي افتاد كه تصميم گرفتيد براي رياست فدراسيون فوتبال ثبت نام كنيد؟!
من براي اينكه چقدر شانس دارم نيامده‌ام و فقط براي تكليف آمده‌ام.
تكليف؟!
بله. از من خواسته شد كه براي انتخابات رياست فدراسيون فوتبال ثبت نام كنم و من هم اين كار را انجام دادم. صرفاً براي استقلال فدراسيون اعلام آمادگي كرده‌ام و اميدوارم با اين برنامه‌ريزي كه كرده‌ايم فوتبال ايران را به جايگاه اصلي كه اولي در آسيا است برسانيم.
پس از مدت‌ها قبل بحث حضور شما در انتخابات مطرح بوده است؟
بله، چند وقتي مي‌شود كه ما در حال برنامه‌ريزي بوديم.
شما گزينه وزارت ورزش و جوانان هستيد؟!
فعلاً به اين موضوع فكر نكرده‌ام.
اما خودتان گفتيد به شما تكليف شده كه در انتخابات شركت كنيد؟
بله اما به اينكه گزينه وزارت ورزش هستم فكر نكرده‌ام و چيزي هم در موردش نشنيده‌ام. بايد ببينم در آينده چه اتفاقي مي‌افتد!
شما براي مجلس شوراي اسلامي هم ثبت نام كرده‌ايد. بالاخره مي‌خواهيد در مجلس و سياست باشيد يا فوتبال و ورزش؟!
اينكه در هر دو انتخابات ثبت نام كرده‌ام مشكلي وجود ندارد. به هر حال براي هر دوي اينها برنامه دارم. فدراسيون فوتبال يك نهاد غيردولتي است و ثبت نام من در انتخابات اين مجموعه با توجه به حضورم در انتخابات مجلس غيرقانوني نيست.
چه افرادي را رقيب اصلي خودتان مي‌دانيد؟!
من يك فرد و مدير ورزشي هستم. بايد ببينيم در آينده چه اتفاقاتي مي‌افتد! فعلاً چيزي معلوم نيست.

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن