تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805596390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حزب الله:خواست غرب، گسستن رابطه ميان نيروهاي مقاومت با ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حزب الله:خواست غرب، گسستن رابطه ميان نيروهاي مقاومت با ايران است
بيروت - چند شخصيت برجسته حزب الله طي سخنان جداگانه اي، اقدامات غرب و كشورهاي عربي در راستاي فشار بر سوريه را توطئه اي به منظور جداسازي و گسستن رابطه ميان نيروهاي مقاومت و ايران دانستند.


به گزارش ايرنا از بيروت، شيخ "نعيم قاسم" معاون دبير كل حزب الله لبنان كه دوشنبه شب در مراسم اختتاميه مسابقات قرآن كريم در ضاحيه جنوبي شهر بيروت سخن مي گفت با اشاره به اينكه اكنون تهديدهاي زيادي در خصوص حمله آمريكا و اسراييل به ايران و سوريه شنيده مي شود، اظهار داشت: اين تهديدات جزئي از ظلمي است كه قدرت هاي بزرگ عليه ديگر كشورها اعمال مي كنند چرا كه آنها نمي خواهند كه هيچ حركتي بر خلاف منافع و مصالحشان صورت پذيرد.

وي با تاكيد بر اينكه تنها در سايه قدرت و مقاومت مي توان به اين تهديدات پاسخ داد، اظهار داشت: امت اسلامي تنها از نظر نظامي مورد تهديد غرب قرار نداشته بلكه ما از نظر فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي نيز در تيررس دشمنان هستيم و خطرناك ترين نوع جنگ، جنگ رسانه اي يا همان جنگ نرم است كه دشمن بوسيله آن وارد هر خانه اي مي تواند بشود.

در همين راستا، "محمد رعد" رييس فراكسيون وفاداري به مقاومت در مجلس لبنان با اشاره به اينكه سوريه تنها كشور عربي بوده كه در زمان جنگ عراق و ايران، از "صدام حسين" ديكتاتور معدوم عراق پشتيباني نكرده است، اظهار داشت: سوريه به دليل پشتيباني از مقاومت است كه اينگونه تحت فشار غرب قرار گرفته و شروط آمريكا و اسراييل را كه بسياري از نظام هاي موجود در منطقه به آنها تن داده اند، نپذيرفته است.

وي كه در منطقه "سحمر" در شرق لبنان سخن مي گفت، ادامه داد: خواست غرب اين است كه رابطه ميان ايران و نيروهاي مقاومت اسلامي در لبنان و سوريه قطع شود، بنابراين شروع به توطئه گري عليه سوريه كرده اند.

همچنين "سيد نواف الموسوي" نماينده عضو فراكسيون وفاداري به مقاومت در مجلس لبنان كه در نشستي سياسي در منطقه "القليله" در جنوب لبنان سخن مي گفت، اظهار داشت: مردم ايران، هويت سياسي خود را طي انقلابي كه به راه انداختند تغيير دادند و خواست اصلي انقلاب اسلامي ايران، وحدت اسلام و مسلمين است.

وي با اشاره به اينكه اولين اقدام ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي پايين كشيدن پرچم رژيم صهيونيستي و اخراج سفير آن از تهران بود، تصريح كرد: پس از آن پرچم فلسطين در مكان آن سفارتخانه برافراشته شد و با تاسيس سفارت اين كشور، ايران از آن زمان تا كنون دست از حمايت ملت مظلوم فلسطين بر نداشته است.

در همين راستا، "محمد فنيش" وزير توسعه اداري لبنان طي سخناني در منطقه "صديقين" گفت: تحولي بنيادين در منطقه از زمان پيروزي انقلاب اسلامي ايران به راه افتاده كه به بركت آن ما از حالت استضعاف به حالتي انتقال يافتيم كه توانستيم مقابل دشمن اسراييل خود مقاومت كنيم و خود را از شر اشغالگري رها سازيم.

وي با اشاره به اينكه برخي منتظر هستند كه حكومت سوريه سقوط كند، اظهار داشت: همين افراد در زمان جنگ ميان مقاومت اسلامي و اسراييل نيز مي خواستند كه مقاومت كنندگان شكست بخورند اما زماني كه حزب الله در جنگ 33 روزه مقابل ارتش كاملا مجهز اسراييل پيروز شد، نا اميد شدند و اكنون نيز به خواست خود به منظور سقوط نظام سوريه، دست نخواهند يافت.

1592خاور**1030

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30816251

سه|ا|شنبه|ا|25|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن