تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812851249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش قيمت گوشي‌هاي سه‌بعدي


واضح آرشیو وب فارسی:آی تی ایران: كاهش قيمت گوشي‌هاي سه‌بعدي
- موبنا- شركت‌هاي توليدكننده گوشي‌هاي هوشمند سه‌بعدي اعلام كرده‌اند كه درصدد عرضه اين مدل گوشي‌ها با قيمت ارزان‌تر هستند.
سال 2011 تعدادي گوشي‌ هوشمند سه‌بعدي در سراسر دنيا توليد و عرضه شد اما با توجه به قيمت زيادي كه براي آنها در نظر گرفته شده بود خيلي مورد استقبال قرار نگرفت، از اين رو توليدكنندگان اعلام كرده اند اين مدل گوشي‌ها را با قيمت ارزان تر در اختيار كاربران قرار مي دهند.
پس از تلويزيون، لپ تاپ و كنسول هاي بازي، گوشي‌هاي هوشمند در رده بعدي محصولات الكترونيكي قرار مي گيرند كه از فناوري سه‌بعدي بهره مي برند.
صفحه نمايش چهار اينچي سه‌بعدي به كاربران امكان مي دهد كه فيلم و عكس تماشا كنند و بدون استفاده از عينك ويژه به شكل برجسته فيلم و عكس تماشا كرده و بازي كنند.
اگرچه گوشي‌هاي سه‌بعدي حس كنجكاوي زيادي را ميان كاربران برانگيخت، اما خيلي مورد استقبال قرار نگرفتند و ميزان فروش آنها خيلي كمتر از ساير گوشي‌هاي هوشمند بود.
به گفته كارشناسان، قيمت بالاي اين مدل گوشي‌ها باعث كاهش ميزان فروش و عدم استقبال از آنها شد.
از اين رو انتظار مي رود كه در طول سال جاري با پيشرفت فناوري در اين مدل گوشي‌ها قيمت آنها كاهش يابد.
گفتني است ال جي به تازگي اقدام به كاهش قيمت Optimus 3D كرده و توانسته 12 ميليون از اين دستگاه به فروش برساند و شركت HTC از گوشي EVO 3D 9/13 ميليون دستگاه گوشي به فروش رساند.

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آی تی ایران]
[مشاهده در: www.itiran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن