تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820723635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرداخت جريمه‌هاي سنگين در قبال استخدام كارگران غيرمجاز خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: پرداخت جريمه‌هاي سنگين در قبال استخدام كارگران غيرمجاز خارجي
كرج - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي:‌مديركل اتباع و امور مهاجرين استان البرز گفت: استخدام كارگران غيرمجاز خارجي در اين استان جريمه‌هاي سنگين به همراه دارد.
"مجتبي قاسمي" ضمن اعلام اين مطلب بيان داشت: براساس برنامه ريزي‌هاي صورت پذيرفته استفاده از نيروي كار خارجي غيرمجاز ممنوع و درصورت مشاهده برخوردهاي قاطع انجام مي‌گيرد.
وي افزود: برنامه ريزي صورت پذيرفته نشانگر پاياني است بر حضور اتباع بيگانه غير مجاز كه وارد كشور ايران مي‌شوند و توانسته‌اند به دليل نرخ پايين حقوق بازار كار داخلي را قبضه كنند.
قاسمي ادامه داد: حضور اتباع بيگانه غير مجاز از لحاظ اقتصادي هزينه سنگيني را بر دوش كشور ايران تحميل مي‌كند. وي اظهار داشت: بر اساس آمارهاي غير رسمي بيش از 5/1 ميليون نفر از اتباع خارجي كه بيشترشان افاغنه هستند در ايران فعاليت كاري دارند، كه نه تنها باعث تهديد نيروي كار داخلي مي‌شوند، بلكه به دليل تخصص‌هاي پايين شرايط كاري نامناسبي ايجاد مي‌كنند.
قاسمي بيان داشت: كارفرمايان در امر استفاده از نيروي كار اتباع بيگانه مقصرند چرا كه شاهديم برخي كارفرمايان از اين آب گل آلود ماهي مي‌گيرند و از اين فرصت پيش آمده به نفع خود سوء استفاده مي‌كنند.
وي با تأكيد بر اينكه به كارگيري نيروي كار خارجي بويژه بخش غير مجاز بجاي نيروي ايراني آماده به كارغير قانوني است، گفت: با بازرسي‌هايي كه بنگاه‌ها و واحد‌هاي توليدي صورت مي‌گيرد در صورت مشاهده، كارفرما جريمه و نيروي غير مجاز از كشور اخراج مي‌شود.قاسمي اظهار داشت: اكنون بازديدهاي مشتركي به همراه اين اداره كل و نيروي انتظامي ترتيب داده شده تا اين معضل نيز برطرف شود.

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن