تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820639091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ژاپن ميزبان فوتبال جام جهاني زير 20 سال زنان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ژاپن ميزبان فوتبال جام جهاني زير 20 سال زنان شد
تهران - ژاپن به عنوان ميزبان مسابقات فوتبال جام جهاني زير 20 سال زنان در سال 2012 انتخاب شد.


به گزارش سايت فيفا، كميته اجرايي فيفا در نشست ماه دسامبر خود در توكيو اعلام كرد ازبكستان به دليل مشكلات لجستيك و فني ديگر نمي تواند مسابقات جام جهاني زير 20 سال زنان را برگزار كند و بدين ترتيب نام ژاپن به عنوان ميزبان جديد اين رقابت ها مطرح شد.

"جونجي اوگورا" رييس فدراسيون فوتبال ژاپن بعد از تأييد ميزباني اين كشور گفت: كسب امتياز ميزباني جام جهاني زير 20 سال زنان مايه خوشحالي ما است. چالش بزرگي است اما در عين حال فرصت خوبي را به وجود مي آورد كه بعد از كسب عنوان قهرماني جهان در جام جهاني آلمان، همچنان علاقه زنان به فوتبال را حفظ كنيم.

"جروم والكه" دبير كل فيفا نيز در اين باره اظهار داشت:‌ ژاپن در گذشته توانايي خود را براي برگزاري مسابقات بزرگ فوتبال ثابت كرده است و ما كاملا اطمينان داريم كه با موفقيت مي تواند مسابقات زنان را هم برگزار كند.

مسابقات جام جهاني زنان در آلمان نقطه عطفي براي فوتبال زنان ژاپن بود كه موفق شد عنوان قهرماني را به دست بياورد.

پس از اين جام "نورو ساساكي" سرمربي تيم ژاپن در مراسم انتخاب بهترين هاي جهان در سال 2011 جايزه بهترين مربي سال را دريافت كرد و "هوماره ساوا" نيز به عنوان بهترين بازيكن زن جهان انتخاب شد.

مسابقات جام جهاني زير 20 سال جهان از روز 19 اوت تا 8 سپتامبر با حضور 16 تيم برگزار مي شود.

تا كنون 10 تيم آلمان، ايتاليا، نروژ، سوييس، ژاپن، كره شمالي، كره جنوبي، چين، آرژانتين و برزيل صعود خود به اين رقابت ها را قطعي كرده اند.

در دوره گذشته اين مسابقات تيم آلمان با برتري 2 بر 0 مقابل نيجريه در بازي فينال توانست عنوان قهرماني را به خود اختصاص دهد.

9126**1553

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30809118

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن