تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812765711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره‌برداري از10 هزار واحد مسكن مهر در استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: بهره‌برداري از10 هزار واحد مسكن مهر در استان قزوين
قزوين ـ خبرنگار اطلاعات: رئيس جمهوري ديروز پس از افتتاح خط توليد داروهاي نوتركيب در شركت داروسازي «آريوژن زيست» در شهر گرم‌دره استان البرز، به قزوين رفت و در مراسم بهره‌برداري از 10 هزار واحد مسكن مهر و گشايش بيمارستان «ولايت» قزوين حضور يافت.

دكتر محمود احمدي‌نژاد صبح ديروز در آيين افتتاح رسمي خط توليد جديدترين داروهاي بيوتكنولوژي در شركت دارويي «آريوژن زيست دارو» گفت: ايرانيان در هر عرصه‌اي كه وارد مي‌شوند، مي‌توانند دستاوردهاي قابل عرضه‌اي در جهان و در ترازهاي جهاني ارائه دهند، بنابراين همه بايد در اين مسير حركت كنيم.

رئيس قوه مجريه خط توليد اين داروهاي نسل جديد بيوتكنولوژي را اقدامي ارزشمند با استفاده از پيشرفته‌ترين فناوري‌ها و دانش فني ذكر كرد و افزود: با اين داروها نياز جمع كثيري از بيماران تأمين مي‌شود.

وي با بيان اين كه در اين مسير در ابتداي راه هستيم، خطاب به متخصصان ايراني گفت: دولت پشتيباني سياسي و تداركاتي مي‌كند تا شما بتوانيد نيازهاي دارويي كشورهاي ديگر را نيز با قيمتي كه در ايران عرضه مي‌كنيد، برآورده كنيد. رئيس جمهوري از سرمايه‌گذاران، مديران و پشتيبانان در اين عرصه قدرداني و اظهار اميدواري كرد كه همانگونه كه وعده داده شده است سال آينده شاهد دستاوردهاي بيشتر و گسترده‌تر اين مجموعه توليد داروي بيوتكنولوژي باشيم.

افتتاح بيمارستان «ولايت» قزوين

بيمارستان 220 تختخوابي «ولايت» قزوين ديروز باحضور رئيس جمهوري افتتاح شد.

محمود احمدي‌نژاد پس از افتتاح اين بيمارستان، از بخش‌هاي مختلف آن بازديد كرد. بيمارستان ولايت قزوين در زميني به مساحت 52 هزار مترمربع با زيربناي 24 هزار مترمربع در هشت طبقه ساخته شده است.

بهره‌برداري از 10 هزار واحد مسكن مهر

ده هزار واحد مسكن مهر در استان قزوين ديروز با حضور رئيس جمهوري مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

رئيس جمهوري در آئين بهره‌برداري همزمان 10 هزار واحد مسكن مهر در نقاط مختلف استان قزوين گفت: ساختن ايران و اصلاح جهان در يك راستا و لازم و ملزوم هم هستند و در واقع بهشت شدن ايران منوط به بهشت شدن كل جهان است.‏ دكتر احمدي نژاد خاطرنشان كرد: به تعبير امام راحل انقلاب اسلامي ملت ايران، مقدمه‌اي براي يك اتفاق بزرگتر در جهان است. ‏ احمدي نژاد با اشاره به دهه فجر يادآور شد كه شياطين عالم اكنون خيمه زده و مقابل موتور متحرك حركت بشريت به سمت قله‌ها قرار گرفته‌اند تا نگذارند اين مسايل و سخنان مطرح شود. دكتر احمدي نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به افتتاح بيمارستان ولايت قزوين گفت: در زمان حاضر در سطح كشور در حوزه بهداشت و درمان اقدامات بسيار خوبي در حال انجام است به‌طوري كه در دولت نهم و دهم، تاكنون 14 هزار تخت بيمارستاني به بهره برداري رسيده، 35 هزار تخت نيز در آينده نزديك به بهره برداري مي‌رسد و 25 هزار تخت ديگر در دست برنامه‌ريزي است تا در اختيار مردم قرار گيرد. ‏ ‏

رئيس‌جمهوري تصريح كرد: گام بعدي ما تغيير به سمت معماري، شهرسازي و فضاي فرهنگي است. ‏

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اين كه مسكن فقط يك خوابگاه نيست، نقش مسكن را تربيت، رشد، آرامش و تعالي يك خانواده دانست و اظهار داشت: برنامه آينده ما تغيير فضاي معماري و ايجاد زيبايي و آرامش از طريق اجراي گام بعدي مسكن در كشور است. ‏ دكتر محمود احمدي‌نژاد پس از حضور در مراسم بهره‌برداري از خانه‌هاي مسكن مهر و بيمارستان ولايت قزوين، اين شهر را ترك كرد.

علي نيكزاد وزير راه و شهرسازي و دكتر مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در اين سفر، رئيس جمهوري را همراهي مي‌كردند.

بهره‌برداري از 20 هزار واحد مسكن مهر با حضور رئيس جمهوري در استان اصفهان

اصفهان ـ خبرنگار اطلاعات: رئيس جمهوري امروز با حضور در استان اصفهان بيش از 20هزار واحد مسكن مهر، نيروگاه سيكل تركيبي زواره و همچنين چند طرح صنعتي در شركت ذوب‌آهن را افتتاح مي‌كند. دكتر احمدي‌نژاد در اين سفر يك روزه 20هزار و 486 واحد مسكن مهر آماده تحويل را در دومين مرحله واگذاري واحدهاي مسكوني مهر استان اصفهان واگذار مي‌كند. واگذاري‌ واحدهاي مسكن مهر در مراسمي نمادين در كاشان به صورت رسمي انجام مي‌شود. همچنين رئيس جمهوري در سفر به اردستان نيروگاه سيكل تركيبي شهر زواره در اين شهرستان را راه‌اندازي مي‌كند.

افتتاح چند طرح در كارخانه‌ ذوب‌آهن اصفهان و سخنراني در اين مجتمع صنعتي از ديگر برنامه‌هاي سفر يك روزه رئيس جمهوري به استان اصفهان است.





سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن