تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندهان نيروي دريايي ارتش‌هاي ايران و عمان ديدار و گفتگو كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فرماندهان نيروي دريايي ارتش‌هاي ايران و عمان ديدار و گفتگو كردند
دريابان عبدالله بن خميس بن عبدالله الرئيسي فرمانده نيروي دريايي عمان كه در رأس هيأتي به دعوت فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلاني ايران وارد تهران شده است، مورد استقبال مقامات نيروي دريايي ارتش قرار گرفت.
ايلنا:دريابان عبدالله بن خميس بن عبدالله الرئيسي فرمانده نيروي دريايي عمان كه در رأس هيأتي به دعوت فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلاني ايران وارد تهران شده است، مورد استقبال مقامات نيروي دريايي ارتش قرار گرفت.

به گزارش ايلنا، امير دريادارحبيب الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش پس از مراسم استقبال از دريابان عبدالله بن خميس با همتاي عماني خود ديدار و گفتگو كرد.

وي در اين ديدار با اشاره به اشتراكات ديني، فرهنگي، تاريخي و حسن همجواري دو كشور ايران و عمان بر ادامه همكاري هاي نظامي دو كشور در قالب كميسيون دوستي تأكيد كرد.

همچنين در اين ديداردريابان عبدالله بن خميس بن عبدالله الرئيسي ضمن ابراز خرسندي از حضور در كشور جمهوري اسلامي ايران در سخناني توسعه تعاملات دريايي در حوزه هاي مختلف از جمله بازديد شناورهاي دو كشور از بنادر يكديگر، برگزاري رزمايش هاي امداد و نجات دريايي، اعزام ناظرين نظامي به رزمايش هاي دو كشور و ارتقاء همكاري هاي آموزشي و فني را در اين ديدار مطرح كرد.

در ادامه اين ديدار، طرفين گفتگو بر لزوم همكاري هاي مشترك ايران و عمان به منظور برقراري و تأمين صلح و امنيت پايدار منطقه اي تأكيد كردند.

همچنين فرمانده نيروي دريايي عمان و هيأت همراه در ادامه حضور خود در ايران از يگان هاي مختلف دريايي اين كشور بازديد مي كنند.

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن