تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820412873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار
10اولويت بانك ملت براي تشرف به حج عمره
سازمان حج و زيارت از كليه دارندگان سند بانك ملت كه در قرعه كشي از اولويت هاي يك تا ??? ?برخوردار شده اند خواست تا در اسرع وقت به كاروان هاي اعلام شده مراجعه كنند. اين عده از امروز به مدت يك هفته مي توانند در سراسر كشور به گروه هاي عمره اعزامي در فروردين، ارديبهشت و خرداد كه جاي خالي دارند مراجعه و نام نويسي كنند. سازمان حج و زيارت تاكيد كرده است كه اين افراد فقط بايد در گروه هاي اعزامي در بهار سال آينده پذيرش شوند و فراخوان آنان براي ماه هاي تابستان اعتبار ندارد. دارندگان اين اسناد به دليل آنكه در ابتداي فراخوان به بانك به آنان تاكيد شده همراه با خانواده در يك گروه ثبت نام كنند نمي توانند از آيين نامه تبعيت استفاده كرده و فرد ديگري را همراه داشته باشند. پيش از اين سازمان حج و زيارت از كليه متولدين سال ????? ?و قبل از آن كه سند بانك ملت براي تشرف به عمره در دست دارند خواسته بود كه به گروه هاي عمره مراجعه كنند.

ساعات كار بانك پاسارگاد درروزهاي پاياني سال و نوروز88 اعلام شد
شعبه هاي بانك پاسارگاد درروزهاي پاياني سال جاري وتعطيلات عيد نوروز آماده خدمت رساني به هم ميهنان هستند.به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، به منظور تسهيل در ارايه خدمات بانكي و رفاه حال هم ميهنان گرامي، همه شعبه هاي بانك در تهران و شهرستان ها از روز شنبه مورخ 17 اسفندماه 87 تا روز چهارشنبه مورخ 28 اسفندماه 87 به استثناي روزهاي پنج شنبه، تعطيل و نيز روز سه شنبه مورخ 27 اسفندماه 87، تا ساعت 19 به ارايه خدمات مختلف بانكي به هم ميهنان گرامي مي پردازند. اين شعبه ها در روز پنج شنبه مورخ 22 اسفند تا ساعت 13 و در روز سه شنبه مورخ 27 اسفندتا ساعت 30:16 مشغول خدمات دهي به مشتريان خواهند بود. همچنين همه شعبه هاي بانك در تهران و شهرستان ها درروز پنج شنبه 29 اسفند 1387، از ساعت30:7 صبح الي 30:16 پاسخگوي مراجعان عزيز هستند. شعبه هاي منتخب بانك پاسارگاد در تهران و شهرستان ها در روزهاي دوم، سوم و چهارم فروردين 1388 نيز از ساعت 9 صبح تا 13 آماده ارايه خدمات بانكي به هم وطنان عزيز خواهند بود.گفتني است دستگاه هاي خودپرداز شعبه هاي بانك پاسارگاد در تمام ساعات شبانه روز فعال هستند و مردم گرامي از لحاظ بهره مندي از خدمات بانكداري الكترونيك و تامين وجه نقد از دستگاه ها مشكلي نخواهند داشت.

موحدي: بسته سياستي تنظيم بازار در برنامه پنجم آماده شد
معاون وزير بازرگاني از آماده سازي بسته سياستي وزارت بازرگاني براي تنظيم بازار در برنامه پنجم توسعه خبر داد. مسعود موحدي گفت: معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت بازرگاني، برنامه آتي بازرگاني كشور براي دوره 5 ساله برنامه پنجم توسعه را تدوين كرده است و بر همين اساس، بسته سياستي تنظيم بازار كشور آماده شده و مراحل نهايي خود را طي مي كند.معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي وزير بازرگاني افزود: بر همين اساس، كميته اي متشكل از مسئولان وزارت بازرگاني و ساير وزارتخانه هاي توليدي و مرتبط كه مشغول به كار تدوين برنامه پنجم توسعه در وزارت بازرگاني شده بودند كار خود را به سرانجام رسانده اند و اين بسته را براي حركت در راستاي تنظيم بازار كشور تدوين و آماده پياده سازي كرده اند.وي تصريح كرد: اين طرحها هم اكنون در مرحله پالايش است و به زودي در سطح وسيع تري با حضور وزير بازرگاني مورد بحث قرار مي گيرد، ضمن اينكه در مرحله بعدي در كميته اي با حضور ساير وزراي مرتبط به بحث و تبادل نظر در اين راستا خواهيم پرداخت.

مدير عامل ارتباطات سيار خبر داد:
توسعه شبكه براي 10 ميليون مشترك تهراني
مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران از طراحي، بهينه سازي و توسعه شبكه تلفن همراه در تهران براي 10 ميليون مشترك خبر داد. وحيد صدوقي گفت: در حال حاضر در تهران حدود 7 ميليون و 700 هزار مشترك داريم و در حال طراحي شبكه و بهينه سازي و توسعه آن براي 10 ميليون مشترك هستيم كه طبيعتا بايد زيرساخت هايي فراهم و اصلاح و طراحي شبكه نيز انجام شود. وي با بيان اين كه نوسازي در تهران آغاز شده و بسياري از اختلالات در مركز تهران بهبود يافته است تصريح كرد: طبيعتا جايگزيني تجهيزات مورد نياز (سوآپ) مشكلاتي را در حين اجرا به وجود مي آورد كه اميدواريم بعد از گذار از اين مرحله مشكلات برطرف شوند و در ارديبهشت ماه شاهد كيفيت خوبي در اين زمينه باشيم. مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران تاكيد كرد: اختلالات معمولا در مناطق محدود و در زمان هاي خاصي اتفاق مي افتد; شبكه ما داراي قدمتي 14 ساله بوده و سوئيچ ها نيز كلاسيك هستندف شبكه نيز در حال IP شدن است بنابراين طبيعي است كه با اختلالاتي مواجه باشيم. صدوقي تصريح كرد: براي طراحي و بهينه سازي شبكه در تهران مشكلاتي هم با مردم داريم زيرا مردم با نصب آنتن ها BTS مقاومت مي كنند و اين مشكلي است كه هميشه با آن مواجه بوديم. اظهارات مدير عامل شركت ارتباطات سيار در حالي است كه مشتركان بسياري از اختلال هاي شبكه تلفن همراه كشور (اپراتور اول) طي هفته هاي اخير در برقراري ارتباط، ناراضي اند.

عرضه مستقيم مواد غذايي با تخفيف 10 تا 30 درصدي در مصلي تهران
مدير اجرايي نمايشگاه عرضه محصولات غذايي برتر از عرضه مواد غذايي توسط توليدكنندگان با تخفيف 10 تا 30 درصدي در مصلي تهران تا 18 اسفندماه خبر داد. امير مازيار شاكري با بيان اينكه براي اولين بار است كه عرضه مواد غذايي به طورمستقيم از توليد كننده و با قيمت مناسب به مصرف كننده عرضه مي شود گفت: اين نمايشگاه اولين نمايشگاه تخصصي مواد غذايي است كه با نظارت كامل سازمان بازرگاني استان تهران برگزار مي شود كه در صورت موفقيت آميز بودن آن از سال آينده نمايشگاه هاي عرضه كالا به صورت تخصصي برگزار خواهد شد. شاكري افزود: تعداد 70 غرفه در نمايشگاه عرضه محصولات غذايي برتر از شركت هاي برتر توليدي حضور دارند كه كالاهاي خود را با 10 تا 30 درصد تخفيف عرضه مي كنند. مدير اجرايي نمايشگاه عرضه محصولات غذايي برتر گفت: بازرسين سازمان بازرگاني استان تهران در محل نمايشگاه مستقر هستند و به تخلفات مربوط رسيدگي مي كنند. وي اظهار داشت: انواع محصولات مواد غذايي، برنج، حبوبات، ماكاروني، كنسروجات، روغن نباتي، خشكبار و آجيل در اين نمايشگاه عرضه مي شود. مدير اجرايي نمايشگاه عرضه محصولات غذايي برتر گفت: مواد غذايي عرضه شده در نمايشگاه از نظر كيفيت در برندهاي مختلف است تا شهروندان بتوانند انتخاب بهتر و متنوع تري داشته باشند. وي افزود: در اين نمايشگاه 100 هزار بن 20 درصد تخفيف نيز به كارمندان دولت اختصاص يافته است.

مشاغل سخت و زيان آور طبقه بندي مي شوند
مدير كل بازرسي كار وزارت كار از برنامه ريزي براي طبقه بندي مشاغل سخت و زيان آور خبر داد و اعلام كرد: وزير كار دستور رفع نواقص و اصلاح قانون مشاغل سخت و زيان آور را صادر كرده است. ابراهيم سلطاني نسب در گفتگو با مهر از اصلاح مواد و قوانين مربوط به مشاغل سخت و زيان آور خبر داد و گفت: آئين نامه مشاغل سخت و زيان آور در ارديبهشت ماه سال گذشته به تصويب رسيد. مدير كل بازرسي كار وزارت كار و امور اجتماعي وجود چندين قانون و دستورالعمل را از دلايل عمده برنامه ريزي براي تغيير و اصلاح قانون مشاغل سخت و زيان آور اعلام كرد و بيان داشت: در حال حاضر در بخش كارگري يك قانون وجود دارد و در بخشهاي غيركارگري و كارمندي نيز قوانين مشابه ديگري به كار بسته مي شود.

جمعه|ا|16|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن