تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت دهه فجر صورت گرفت
خبرگزاري فارس: به مناسبت دهه مبارك فجر واحد بزرگ سورتينگ و بسته‌بندي مركبات الوان باروس با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال در قيروكارزين به بهره‌برداري رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قيروكارزين عبدالحسن صمدنژاد صبح امروز در مراسم افتتاح واحد صنعتي سورتينگ و بسته‌بندي مركبات اظهار داشت: اين گونه پروژه‌ها بايد الگويي براي ساير سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در صنايع مربوط به بخش كشاورزي با توجه به ظرفيت بالاي اين بخش در شهرستان باشد.

وي افزود: واحد سورتينگ و بسته‌بندي الوان باروس با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال در زميني به مساحت 6 هزار متر مربع داراي 3 هزار متر مربع تاسيسات راه‌اندازي شده است كه در بحث توسعه اين واحد در آينده‌اي نزديك بخش‌هاي توليد كنستانتره، روغن مركبات، آروما و پكتين مركبات نيز در اين واحد بزرگ راه‌اندازي مي‌شود.

صمدنژاد با اشاره به اهميت اشتغال‌زايي در اين گونه پروژه‌ها اضافه كرد: اين واحد براي 70 نفر به طور مستقيم و 200 نفر به طور غير مستقيم ايجاد اشتغال كرده است كه با توجه به اشتغال‌زايي به عنوان يكي از اهداف كلان كشور ايجاد چنين صنايعي آن را تسريع مي‌دهد.

اين مقام مسئول با اشاره به وجود 3 هزار هكتار انواع مركبات در قسمت باروس محل احداث اين واحد بزرگ سورتينگ و بسته‌بندي بيان داشت: قيروكارزين با توجه به توليد نزديك به نيمي از ليمو شيرين كشور و بيش از 25 درصد ليمو ترش كشور و همچنين وجود انواع ديگر مركبات داراي ظرفيت ويژه‌اي براي ايجاد صنايع مربوط به بخش كشاورزي با توجه به اين حجم توليد است.

فرمانداران قيروكارزين تصريح كرد: در سال جاري برگزاري دو همايش بزرگ دانش‌آموختگان رشته‌هاي كشاورزي و سرمايه‌گذاران اين بخش بر عزم مسئولان شهرستان و حمايت آنان براي توسعه بخش كشاورزي و صنايع مربوط به آن به عنوان شغل اكثر مردم قيروكارزين تاكيد دارد.

انتهاي پيام/غ20

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن