تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820392341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سنگنوردان صاحب نامي در مسابقات بين المللي در زنجان حضور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سنگنوردان صاحب نامي در مسابقات بين المللي در زنجان حضور دارند
سرپرست فدراسيون كوهنوردي و صعودهاي ورزشي كشور، گفت: ورزشكاران مطرح و صاحب نامي از ايران و كشورهاي خارجي در مسابقات بين المللي سنگنوردي مستر كاپ "فجر" در زنجان حضور دارند.


سرپرست فدراسيون كوهنوردي و صعودهاي ورزشي كشور ، گفت: ورزشكاران مطرح و صاحب نامي از ايران و كشورهاي خارجي در مسابقات بين المللي سنگنوردي مستر كاپ "فجر" در زنجان حضور دارند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان ،"محمود شعاعي" ، افزود: در بين ورزشكاران شركت كننده در اين مسابقات بين المللي ، سنگنوردان قهرمان و توانمندي وجود دارند كه در رشته هاي "بولدرينگ و سرعت" به پيكار خواهند پرداخت.
وي ، اظهار داشت: در رشته "سرعت" اين مسابقات يك بانوي لهستاني كه نفر دوم جهان مي باشد كار را براي ديگر حريفان سخت تر خواهد كرد.
شعاعي ، تصريح كرد: ورزشكاران سنگنورد از كشور روسيه نيز در رشته "بولدرينگ" به رقابت خواهند پرداخت و اين سطح مسابقات را ارتقا بيشتري خواهد بخشيد.
وي ، سطح توانايي و آمادگي ورزشكاران ايراني شركت كننده در اين مسابقات را بالا دانست و افزود: سنگنوردان جوان و نوجوان ايران در رده دوم و سوم آسيا قرار دارند و در بزرگسالان نيز در رده هاي چهارم تا ششم هستيم.
شعاعي، گفت: براي رقابت هاي بين المللي سنگنوردي در زنجان كه در سه رشته "بولدرينگ ، سرطناب و سرعت" برگزار مي شود نزديك به 60 هزار دلار جايزه پيش بيني شده است كه به نفرات اول تا هشتم اين مسابقات "از سه هزار دلار تا 200دلار" پرداخت خواهد شد.
وي، به حضور بانوان خارجي با حجاب اسلامي در اين مسابقات اشاره كرد و تصريح كرد: براي بانوان خارجي نيز حجاب و پوشش مناسب تهيه و در اختيار آنان گذشته شده است./ر

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن