تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820521812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم علي‌آبادكتول در مجلس: پروژه فاضلاب شهري در علي‌آبادكتول اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم علي‌آبادكتول در مجلس: پروژه فاضلاب شهري در علي‌آبادكتول اجرا مي‌شود
خبرگزاري فارس: نماينده مردم علي‌آبادكتول در مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به ضرورت اجراي پروژه فاضلاب شهري در استان‌هاي شمالي، سال آينده اين پروژ‌ه در شهر علي‌آبادكتول اجرا مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، اسدالله قره‌خاني عصر امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان علي‌آبادكتول افزود: تا پيش از اين براي اجراي اين پروژه بودجه‌اي پيش‌بيني نشده بود كه با پيگيري‌ها و مذاكرات صورت گرفته با وزير نيرو بودجه لازم براي انجام اين پروژه در نظر گرفته شد.
وي تصريح كرد: همچنين با انجام پيگيري‌هاي لازم، بودجه احداث جاده علي‌آبادكتول به شاهرود نيز مصوب شده و عمليات اجرايي آن به زودي آغاز مي‌شود.
وي با بيان اين كه نمايندگان استان به جد از مطالبات مردم در مجلس، حمايت مي‌كنند، خاطرنشان كرد: حدود يك ماه پيش نطقي را در حضور رئيس جمهور در مجلس ارائه كردم و در آن به پروژه احداث راه‌آهن‌ گرگان ـ مشهد اشاره كردم.
وي ادامه داد: پروژه راه‌آهن در سه استان گلستان، خراسان شمالي و خراسان رضوي توسط هيئت دولت مصوب و حتي كلنگ آن نيز به شكل نمادين در خراسان رضوي به زمين زده شد.
قره‌خاني اضافه كرد: حتي رئيس جمهور پس از كلنگ‌زني اعلام كرد كه كنسرسيومي تشكيل شده و فعاليت اجرايي اين پروژه به زودي آغاز خواهد شد.
وي اظهار داشت: با وجود طي اين مراحل، تا زمان ارائه نطق پيش از دستور، اين پروژه هنوز موافقت ماده 32 را اخذ نكرده و دچار روند طولاني در اجرا شده بود.
نماينده مردم علي‌آبادكتول در مجلس تصريح كرد: تنها يك روز پس از آن نطق، مسئولان وزارت راه و ترابري با اختياراتي كه به آنها داده شد در جلسه‌اي حضور يافتند و مقرر شد بودجه مربوط به اين پرو‍ژه به پيوست كتاب بودجه قرار گيرد.
انتهاي پيام/ش20

يکشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن