تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819695902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قوي سپيد بندرانزلي در كارون آيا به پرواز در مي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قوي سپيد بندرانزلي در كارون آيا به پرواز در مي آيد
بندرانزلي - تيم هاي فوتبال ملوان بندرانزلي و صنعت نفت آبادان، فردا (جمعه) در حالي در آبادان به مصاف هم مي روند كه هر دو به امتياز كامل اين ديدار حساس و سرنوشت ساز چشم دوخته اند.


به گزارش پنجشنبه شب خبرنگار ايرنا، تيم هاي فوتبال ملوان بندرانزلي و صنعت نفت آبادان در شرايطي در هفته بيست و چهارم ليگ برتر به ميدان مي روند كه اين بازي از اهميت زيادي براي هر دو تيم برخوردار است.

اين ديدار در حالي در ورزشگاه تختي شهرستان آبادان برگزار مي شود كه هم اكنون ملوان با 27 امتياز در رده يازدهم جدول و صنعت نفت نيز با 30 امتياز در رده دهم جدول رده بندي ليگ برتر قرار گرفته اند.

با توجه به فاصله سه امتيازي تيم هاي ملوان و صنعت نفت و همسايگي دو تيم شمالي و جنوبي فوتبال كشورمان، اين ديدار يك بازي شش امتيازي است.

پيش بيني مي شود شاگردان "فرهاد پورغلامي" و "آلبرتو كاستا"، يك بازي ديدني را از لحظه سوت آغاز اين ديدار در ساعت 16 فردا (جمعه) به نمايش بگذارند.

تيم ملوان بندرانزلي با سرمربيگري فرهاد پورغلامي در شرايطي به ميهماني صنعت نفت آبادان مي رود كه از 23 بازي گذشته خود شش پيروزي، 9 تساوي و هشت شكست را در كارنامه دارد.

ملوان قبل از بازي با صنعت نفت 23 گل به ثمر رسانده، 21 گل دريافت كرده و داراي تفاضل گل مثبت دو است.

در آن سوي ميدان، تيم صنعت نفت آبادان با سرمربيگري آلبرتو كاستا از 23 بازي گذشته خود، صاحب هشت پيروزي، شش تساوي و 9 شكست شده و با 33 گل زده و 39 گل خورده، داراي تفاضل گل منفي شش است.

سعيد سالارزاده و سعيد يوسف زاده از تيم ملوان بندرانزلي و علي ممبيني از تيم صنعت نفت آبادان به دليل محروميت در بازي عصر فردا (جمعه) غايب خواهند بود.

آلبرتو كاستا كه در ميانه هاي راه ليگ يازدهم جانشين غلامحسين پيرواني شد، نتايج نسبتا مناسبي را با صنعت نفت كسب كرده است.

تيم ملوان، پس از كسب نتايج ضعيف در نيم فصل اول، در دور برگشت ليگ برتر با فرهاد پورغلامي اميدوار كننده ظاهر شده، هر چند هنوز قوي سپيد بندرانزلي در حاشيه امنيت قرار ندارد.

تيم فوتبال ملوان بندرانزلي در ليگ برتر يازدهم، به ركورد جالب توجه اي دست يافته، به نحوي كه در هفت بازي آخر خود در ليگ برتر، 631 دقيقه دروازه اش را بسته نگاه داشته و مقابل تيم هاي تراكتورسازي تبريز، پرسپوليس تهران، راه آهن تهران، مس سرچشمه كرمان، شاهين بوشهر، ذوب آهن اصفهان و صباي قم، گلي را دريافت نكرده است.

اكنون بايد ديد در بازي عصر فردا، آيا تيم صنعت نفت ركورد گل نخوردن تيم ملوان را مي شكند؟

به گزارش ايرنا، تيم هاي فوتبال ملوان بندرانزلي و صنعت نفت آبادان، ساعت 16 عصر فردا (جمعه) به قضاوت حسن زرگر و كمك هاي صادق نوري و حسن سنجري در ورزشگاه تختي شهرستان آبادان به ديدار يكديگر مي روند.

موعود بنيادي فر داور چهارم و غلامرضا سليماني نيز ناظر داوري اين بازي است.

تيم فوتبال ملوان بندرانزلي در دور رفت يازدهمين دوره مسابقه هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي ايران (جام خليج فارس) در ورزشگاه تختي شهرستان بندرانزلي با نتيجه 2 بر يك، بازي را به تيم صنعت نفت آبادان واگذار كرده بود.ك/4

گزارش از: كاوه چلمبري.

7151 / 1589

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30795433

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن