تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820526534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي موج دربي


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: روي موج دربي
تيم 10 نفره كميته انضباطي، بين تماشاگران

ايران ورزشي - تيم 10 نفره‌اي بين تماشاگران دربي هفتاد و چهارم مستقر مي‌شوند تا به‌عنوان ناظران كميته انضباطي ايفاي نقش كنند. اسماعيل حسين زاده با اشاره به تمهيداتي كه براي دربي 74 درنظر گرفته شده، مي‌گويد: «به‌عنوان ناظر ويژه انضباطي اين بازي را زير نظر دارم. علاوه بر اين يك تيم 10 نفره تعيين كرديم تا اين بازي را زير نظر داشته باشند كه اين 10 نفر، بين تماشاگران حضور دارند.»
رييس كميته انضباطي ادامه مي‌دهد: «اميدوارم اين بازي بدون حاشيه برگزار شود و اگر تخلفي از سوي بازيكنان يا كادر فني صورت گيرد، طبق آيين نامه كميته انضباطي با آنها برخورد مي‌شود.»

شروع بليت فروشي دربي 74 از ساعت 11 امروز

ايران ورزشي - بليت فروشي دربي 74 از ساعت 11 امروز در ورزشگاه آزادي آغاز مي‌شود. عزيز محمدي رييس سازمان ليگ برتر اعلام كرد بليت فروشي ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه آزادي آغاز مي‌شود. دربي 74 پايتخت امروز ساعت 18 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران:
صد آتش نشان امنيت را تامين مي‌كنند

ايران ورزشي - «10 خودرو، 6 ايستگاه آتش نشاني و نزديك به صد آتش‌نشان امنيت بازي روز جمعه پرسپوليس و استقلال را تامين مي‌كنند.»
فتح‌ا... تيموري، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران با بيان اين مطلب به تمهيدات سازمان آتش نشاني براي دربي 74 اشاره مي‌كند و مي‌گويد: «فعاليت‌هاي اين سازمان در سه بخش داخل استاديوم، فضاهاي بيروني استاديوم و بيرون ورزشگاه آزادي تقسيم‌بندي شده است كه در داخل زمين و سكوها 20 آتش نشان مجهز به خاموش كنندگان دستي مستقر مي‌شوند.»
او ادامه مي‌دهد: «40 آتش نشان نيز در نقاط مختلف استاديوم مستقر مي‌شوند. همچنين در زمين‌هاي اطراف و پاركينگ‌ها هفت دستگاه خودرو در هفت نقطه و دو دستگاه موتوسيكلت به همراه انواع خاموش‌كننده در تمام مدت مسابقه در ضلع شرقي و غربي ورزشگاه استقرار مي‌يابند.»
تيموري با بيان اينكه آتش‌نشانان تمامي پاركينگ‌ها را تحت پوشش دارند، ‌مي‌گويد: «ورود تماشاگران به استاديوم تدريجي است اما خروج آنها همزمان است به همين دليل تعدادي از آتش‌نشانان در بزرگراه‌هاي منشعب به ورزشگاه آزادي در آزاد راه تهران- كرج، بزرگراه شهيد لشگري، جاده قديم كرج، بزرگراه آزادگان و حكيم به صورت ثابت و سيار مستقر هستند.»
او با بيان اينكه به منظور تامين ايمني بيشتر تماشاگران با توجه به ازدياد جمعيت شمار آتش‌نشانان هم بر حسب نياز افزوده خواهد شد، ادامه مي‌دهد: «نيروهاي 6 ايستگاه به همراه گروه نجات آتش‌نشاني در محدوده اطراف ورزشگاه آزادي در آماده‌باش كامل
هستند.»

رييس پليس راهور تهران:
تماشاگران مي‌توانند از مترو استفاده كنند

ايران ورزشي - رييس پليس راهور تهران محدوديت‌هاي ترافيكي دربي 74 را به منظور كاهش حجم ترافيك و جلوگيري از اتلاف وقت هموطنان اعلام كرد.
حسين رحيمي، رييس پليس راهور تهران در رابطه با محدوديت‌هاي ترافيكي دو روز آخر هفته مي‌گويد: «براي نخستين بار تماشاگران دربي اين هفته مي‌توانند پس از اتمام مسابقه از ايستگاه متروي ورزشگاه آزادي استفاده كنند.»
او ادامه مي‌دهد: «در گذشته به دليل ادغام خودروها، موتوسيكلت‌ها و تماشاگراني كه با پاي پياده طي مسير مي‌كردند، در مسير شرق و غرب ورزشگاه شاهد ترافيك سنگيني بوديم اما با برگزاري جلساتي ميان پليس، مسوولان شركت بهره‌برداري مترو و مديران ورزشگاه آزادي تصميم گرفته شد تماشاگران از مسير ميان مترو و ورزشگاه عبور كنند تا بار ترافيكي نيز كاهش يابد.»
رحيمي درباره اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي در اطراف ورزشگاه آزادي توضيحات بيشتري مي‌دهد: «با هماهنگي‌ ميان پليس و شهرداري كرج، 60 دستگاه اتوبوس شهرداري كرج آماده است تا پس از پايان بازي تماشاگران استان البرز را منتقل كند. اين در حالي است كه متروي تهران اعلام كرده است براي سهولت تردد تماشاگران هر 4 دقيقه يك بار يك قطار وارد ايستگاه استاديوم آزادي
مي‌شود.»
رييس پليس راهور تهران ادامه مي‌دهد: «سعي كرديم تمام پاركينگ‌هاي ورزشگاه مورد استفاده قرار گيرد تا از ايجاد ترافيك در اطراف ورزشگاه جلوگيري شود. هر گونه توقف در اطراف ورزشگاه ممنوع است و پليس از ساعت 7 صبح پنج‌شنبه در اطراف استاديوم مستقر مي‌شود و خودروهاي متخلف را با جرثقيل به پاركينگ منتقل مي‌كند چراكه فضاهاي خالي صرفا براي پارك اتوبوس‌هاي شركت واحد در نظر گرفته شده است.»
رحيمي از شهروندان مي‌خواهد در صورت امكان از وسايل حمل و نقل عمومي براي حضور در ورزشگاه استفاده كنند و از تردد به صورت پياده در اتوبان‌ها خودداري كنند. البته پاركينگ‌هاي ورزشگاه از ساعت 4 صبح باز هستند. همچنين از ورود خودروهاي سنگين، كاميون‌ها و كاميونت‌ها به داخل پاركينگ جلوگيري مي‌شود.»

اعلام آمادگي هيات پزشكي ورزشي براي دربي

ايران ورزشي- ابراهيم رحيمي فرد دبيرهيات پزشكي ورزشي استان تهران از آمادگي كامل براي پوشش مطلوب پزشكي ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس خبر مي‌دهد و مي‌گويد: «آماده‌ايم مثل گذشته به بهترين شكل ممكن اين بازي را تحت پوشش قرار دهيم. علاوه برتيم پزشكي، اورژانس تهران با هماهنگي مسوولان ورزشگاه آزادي كار سرويس دهي به تماشاگران را بر عهده خواهد داشت. »
رحيمي فرد با بيان اينكه از طرف اين هيات سه دستگاه آمبولانس در محل ورودي ورزشگاه، تونل و داخل زمين مستقر خواهند شد، ادامه مي‌دهد: «با توجه به اهميت موضوع يك دستگاه آمبولانس از ديشب در محل ورزشگاه مستقر شد، ضمن اينكه درمانگاه پزشكي مجموعه ورزشي آزادي هم به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات پزشكي به تماشاگران اين ديدار خواهد
بود.»

معاون پيش‌بيني سازمان هواشناسي خبر داد:
وزش شديد باد هنگام دربي۷۴ در تهران

ايران ورزشي- محمد مرادي معاون پيش‌بيني سازمان هواشناسي در مورد وضعيت هواي امروز در تهران در زمان برگزاري بازي دربي
استقلال - پرسپوليس مي‌گويد: «براي بعدازظهر پنج‌شنبه آسمان تهران نيمه ابري با وزش شديد باد پيش‌بيني مي‌شود و هوا هم سرد است.»

زارع: بازي كردنم به نظر پزشك و سرمربي بستگي دارد

ايران ورزشي- مازيار زارع در نشست خبري قبل از بازي با استقلال گفت: شرايط دربي با مسابقات ديگر فرق مي‌كند. ما چهار بار شكست متوالي داشته‌ايم. اگرچه استقلال در بازي فردا چند بازيكن را ندارد اما در جام حذفي هم كه ما با استقلال بازي كرديم هشت بازيكن اصلي خود را نداشتيم و كم و بيش همين شرايط ما براي استقلال پيش آمده است.
وي ادامه داد: بازيكنان از نظر روحي در شرايط خوبي هستند و ما تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم. در پرسپوليس همه چيز عوض و يك شوك مثبت و كار جديد به تيم وارد شده است.
زارع در مورد اينكه مي‌تواند در ميدان حضور داشته باشد يا نه گفت: بايد ببينم تشخيص پزشك تيم و پس از آن سرمربي تيم چيست.
وي در مورد اينكه پنالتي زن پرسپوليس او است يا فرد ديگري گفت: آقاي دنيزلي تشخيص مي‌دهند كه چه كسي پنالتي مي‌زند.

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن