تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820086358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بارش برف سنگين دراستان زنجان مدارس را تعطيل و رفت و آمد را كند كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بارش برف سنگين دراستان زنجان مدارس را تعطيل و رفت و آمد را كند كرد
زنجان- بارش برف سنگين و وقوع كولاك در استان زنجان براي دومين روز متوالي موجب تعطيلي مدارس اكثر مناطق استان شد و محورهاي مواصلاتي را لغزنده و سبب كندي رفت و آمد خودروها شد.


به گزارش ايرنا، روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان زنجان در اطلاعيه اي اعلام كرد: به علت بارش برف سنگين، كولاك و برودت هوا كه موجب لغزندگي سطح معابر و دشواري در عبور و مرور شده است، مدارس مقاطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان نواحي يك و دو زنجان، خدابنده و سجاسرود در شيفت صبح امروز /پنجشنبه/ تعطيل مي باشد.

بر اساس اين اطلاعيه همچنين مدارس ابتدايي و راهنمايي شهرستان ابهر در نوبت صبح روز جاري تعطيل مي باشد.

رييس اداره تحقيقات و پيش بيني اداره كل هواشناسي استان زنجان نيز، دماي هواي فعلي زنجان را يك درجه زيرصفر ذكركرد و گفت : اين دما طي روزهاي آينده بين پنج تا 10درجه سانتيگراد كاهش خواهد يافت.

"احد ياغموري" ارتفاع برف در زنجان را 20سانتيمتر ذكركرد و افزود: مردم استان زنجان طي ساعات آينده با وقوع يخبندان و هواي مه آلود مواجه خواهند بود.

مسول روابط عمومي اداره كل راه و ترابري استان زنجان نيز گفت: عبور و مرور وسايط نقليه درتمامي راههاي ارتباطي استان به خصوص محورهاي كوهستاني و گردنه ها به دليل بارش برف، وقوع كولاك و لغزندگي سطح جاده ها با زنجيرچرخ و احتياط كامل امكانپذير است.

"سيداحمد خليلي" افزود: شماره تلفن هاي 7272027 و 7272017 راه و ترابري بطور 24 ساعته آماده پاسخگويي به رانندگان و مسافران، در خصوص وضعيت راه هاي ارتباطي اين استان است.

مسوول روابط عمومي اداره كل راه و ترابري استان زنجان نيز گفت: پليس راه به خاطر بارش برف سنگين و وقوع كولاك شديد ، در دو محور ارتباطي اين استان محدوديت ترافيكي اعمال كرده است.

"سيداحمد خليلي" روزپنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در زمان حاضر عوامل راهداري استان زنجان ، با انجام عمليات برف روبي ، تيغ زني و نمك پاشي، براي بازگشايي محورهاي ارتباطي "زنجان- دندي" و"زنجان - طارم" تلاش وافري مي كنند.

وي تصريح كرد: در مابقي محورهاي مواصلاتي استان زنجان نيز عبور و مرور خودروها به خاطر لغزندگي سطح جاده به كندي و سختي و تنها با زنجير چرخ امكان پذير است.

360 نفر از عوامل راهداري استان زنجان با 225 دستگاه ماشين آلات سبك، نيمه سنگين و سنگين در 28 راهدارخانه مستقر و وظيفه نگهداري بيش از پنج هزار و600كيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي استان را بر عهده دارند.

شماره تلفن هاي 7272027 و 7272017 راه و ترابري بطور 24 ساعته آماده پاسخگويي به رانندگان و مسافران، در خصوص وضعيت راه هاي ارتباطي اين استان است.

همچنين مردم مي توانند به منظور مطلع شدن از محورهاي مسدود شده استان زنجان، با تلفن گوياي141 ارتباط برقرار كنند.

597/522

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30793694

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن