تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812815556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صهيونيستها مانند عروسك هاي بازي بچه ها، در دست نيروهاي مقاومت افتاده بودند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صهيونيستها مانند عروسك هاي بازي بچه ها، در دست نيروهاي مقاومت افتاده بودند
رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت حماس گفت: مجاهدان ما اقدامات شهادت طلبانه انجام دادند و خود را به قلب تانك هاي اسراييل زده و تانك ها را منفجر كردند و نيروهاي اسراييل همانند عروسك هاي بازيچه بچه ها، در دست نيروهاي مقاومت افتاده بودند.


به گزارش خبرنگار سرويس دانشگاه برنا، خالد مشعل، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در جمع دانشجويان و مردم تهران در صحن نماز جمعه دانشگاه تهران خطاب به حاضران گفت: برادران و خواهران بر شما سلام و درود مي فرستم. من و هيات حماس از زيارت شما خرسنديم و بعد از پيروزي كه در غزه نصيب ما شد براي تشكر خدمت شما هستيم.

رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت حماس افزود: ما تشكر مي كنيم از حمايت ايران، شما در پيروزي ما سهيم هستيد. ما از حضرت آيت الله خامنه اي، دكتر احمدي نژاد و مجلس شوراي اسلامي و تمام اقشار ملت ايران كه در كل جنگ غزه از ما حمايت كردند، تشكر مي كنيم.

وي ادامه داد: همزمان با سالروز پيروزي انقلاب كه بنياد آن توسط رهبر انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) نهاده شد، خدمت شما عزيزان رسيده ايم و درود خود را بر امام خميني (ره) مي فرستيم كه اولويت خود را حمايت از فلسطين قرار داد.

مشعل با تأكيد بر اينكه اسراييل با تمامي امكانات نظامي پس از گذشت 2 سال كه از شكست سختي توسط حزب الله لبنان به آن تحميل شده بود، به ما حمله كرد، افزود: اسراييل فكر مي كرد كه مي تواند مردم فلسطين را به شكست بكشاند ولي پسران و دختران و مجاهدان فلسطين مقابل آنان ايستادند و مجاهدان فلسطين رسما پيروز شدند و كسي كه در اصل شكست خورد، اسراييل بود.

وي با بيان اينكه پيروزي نصيب ملت فلسطين شد، خطاب به حاضران گفت: دانشجويان فلسطيني نيز مانند دانشجويان ايران در جهت حمايت از فلسطين برانگيخته شدند و مقابل اسراييل ايستاده و جنگيدند و اسراييل از ايستادگي جوانان فلسطين غافلگير شد و حتي آنان مي گفتند كه جوانان فلسطين با كمك اجنه و اشباح مقابل اسراييل مي جنگند.
رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت حماس در ادامه گفت: مجاهدان ما اقدامات شهادت طلبانه انجام دادند و خود را به قلب تانك هاي اسراييل زده و تانك ها را منفجر كردند و نيروهاي اسراييل همانند عروسك هاي بازيچه بچه ها، در دست نيروهاي مقاومت افتاده بودند.
وي با تاكيد بر اينكه اسراييل مقابل ايستادگي مقاومت شكست خورد و مردم بيش از پيش گرد حكومت فلسطين حلقه زدند، تصريح كرد: اسراييل نتوانست جلوي مقاومت مردم فلسطين ايستاده و مانع موشك هاي فلسطين شود به طوري كه بعد از آتش بس نيز كه به صورت يك جانبه از طرف اسراييل اعلام شده بود، اسرائيل نتوانست كاري از پيش ببرد و موشك هايي را كه از طرف فلسطين فرستاده مي شد را كنترل كند.

خالد مشعل همچنين با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي با شكست مواجه شد اما قصد داشت براي آتش بس پيش شرط هايي به مردم فلسطين تحميل كند، گفت: وليكن در پايان همانگونه كه ديديم بدون پيش شرط، خود به صورت يك جانبه آتش بس اعلام كرد و با كشتار دسته جمعي مردم و كودكان فلسطيني و حمله به مساجد و بيمارستان هاي فلسطين فاجعه بزرگتري را ايجاد كرد كه همه شما آن را مشاهده كرديد.

وي با بيان اينكه شاهد جنايات اسراييل در جنگ 22 روزه بوديد، يادآور شد: ديديد كه چگونه فرزندان فلسطيني تكه تكه و پاره پاره شدند ولي در مقابل اسراييل ايستادگي كرده و تسليم كشتار دسته جمعي اسراييل نشدند و اين مصيبت بزرگي بود وليكن خداوند بزرگتر بود.
خالد مشعل در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به حضار تصريح كرد: برادران خواهران دانشجويان از تمام زحمات شما در جهت حمايت از مردم فلسطين تشكر مي كنيم مخصوصا از دانشجويان كه دراين مدت حمايت هاي مستمري داشتند. ما از شما مي خواهيم كه تحركات خود را ادامه دهيد و حمايت خود را قطع نكنيد. زيرا كه نبرد ادامه دارد. هنوز ما در برابر معركه بازسازي غزه و باز كردن گذرگاه ها قرار داريم مردم فلسطين تمايل دارند سرزمينشان آزاد باشد.

رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت حماس همچنين به ديدار خود با مقام معظم رهبري اشاره كرد و گفت در اين ديدار صحبت هايي درمورد اين كه ايران چگونه وارد بازسازي غزه شود، مطرح شد و ما اكنون بايد تمام توان و امكانات خود را براي آزادي فلسطين به كار برده و دست به دست يكديگر داده و قدس را آزاد كنيم تا به اتفاق هم در آن نماز را اقامه كنيم.

وي با يادآوري جنايات رژيم صهيونيستي در غزه گفت: صهيونيست فرزندان بي گناه ما را كشت و بايد به عنوان جنايتكار جنگي در دادگاه هاي بين المللي محاكمه شود، برادران و خواهران ما و شما در مقابل اسراييل دريك سنگر قرار داريم، ما با شما و شيعه و سني با هم هستند و بايد در راستاي تحقق مصالح امت اسلامي با هم گام بردارند.

خالد مشعل در پايان با بيان اينكه خداوند به شما مردم جزاي خير دهد، گفت: ما مردم فلسطين به هر كسي كه كنار ما بايستد وفادار هستيم و شما به هيچ وجه نبايد به شايعاتي كه ايجاد مي شود توجه كنيد ما و شما برادر هستيم و من بار ديگر از تمام مردم ايران، به خصوص حضرت آيت الله خامنه­ اي، رييس جمهور ايران و تمام آزادي خواهان به خاطر حمايت هاي مستمرشان از مردم غزه و فلسطين تشكر كرد.

به گزارش خبرنگار برنا، در پايان 14سكه طلا و تنديس زرين شعر فجر شاعر مهدوي براي بازسازي غزه و تقدير از مبارزان غزه به خالد مشعل تقديم شد.

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن