تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820509226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رسايي: ادبيات ما در برابر دشمن طلبكارانه است حركت اردوغان محصول انقلاب اسلامي بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رسايي: ادبيات ما در برابر دشمن طلبكارانه است حركت اردوغان محصول انقلاب اسلامي بود


خبرگزاري دانشجويان ايران - ساري
سرويس: مجلس

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: ادبيات دولت ما در مقابل دشمن ذليلانه و بدهكارانه نيست، بلكه امروز ما مدعي هستيم و ادبيات طلبكارانه داريم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه مازندران ، حجت الاسلام و المسلمين حميد رسايي در همايش استاني ( واينك سي بهار ) در مجتمع پيامبر اعظم علوم پزشكي مازندران در ساري با بيان اين‌كه مهم ترين محور انقلاب اسلامي حركت بر اساس دين باوري بود،اظهارداشت: دين نقطه قرمز و خط و مرز اصلي انقلاب بود و امام(ره) آنجا كه لازم بود، محبت و در جايي ديگر شدت عمل به خرج مي داد.

وي افزود: دين پايه و اساس اصلي ترين تصميمات در اين كشور بوده و اگر انقلاب مي خواهد باقي بماند بايد پايه‌هاي تصميمش بر اساس دين قرار گيرد.

وي با اشاره به اين مطلب كه باطل بودن تصميمات مخالف دين در قانون اساسي نيز آمده است، ادامه داد: مهم ترين ركن نظام و انقلاب قانون اساسي و شوراي نگهبان نبود و هر دوي آنها نياز به تكيه گاه و ركن اساسي به نام ولايت فقيه داشتند.

رسايي با تصريح اين مطلب كه نبايد ولايت فقيه را تفسير به يك نفر كنيم گفت: اساساً در نظام مبتني بر ولايت فقيه فرد حاكم نيست ، بلكه مجموعه اي از شرايط در كنار هم تصميم گيرنده هستند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: در دوره هايي كساني حاكميت را در نظام جمهوري اسلامي به دست داشتند كه اعتقادي به ولي فقيه نداشتند و لذا يا كمترين خدمتگذاري را شاهد بوديم يا خدمتگزاري آنها در حد صفر بود.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به دولت موقت و عملكرد آن گفت: گنجاندن اصل 110 در قانون اساسي در دولت بازرگان و مخالفت با اصل ولايت فقيه از اقدامات آنها بود كه با مخالفت امام خميني(ره) نيز روبرو شد.

رسايي افزود: دولت بني صدر نيز كه از آن به عنوان دولت خيانت از آن ياد مي شود چون اعتقادي به ولي فقيه نداشت و رفتار هاي او با ولايت در تضاد بود نتوانست خدمت كند.

رسايي با بيان اين‌كه در دوره هايي شهادت به عنوان خشونت طلبي معرفي شده و شعار هايي چون(توپ ، تانك بسيجي ديگر اثر ندارد) مطرح مي شد، گفت: امروز شاهديم كه دولت نهم با ويژگي بارز ارزش مداري و حركت بر اساس مباني و شعار هاي امام مورد خشم استكبار جهاني قرار گرفته است.

وي اظهارداشت: بعضي ها امروز در مطبوعات ناجوانمردانه در آستانه پيروزي انقلاب دولت نهم را به عدم فهم شهيد و شهادت متهم كرده‌اند، در حالي كه چهار سال قبل كانديداهاي مختلفي كه حلقوم آنها در اين سمت آب و صداي آنها در سمت ديگر آب بود شعار هاي مختلفي مي دادند.

وي گفت: هركس با هر شيوه اي رأي مردم را به دست بياورد با همان شيوه نيز رأي مردم را نگه خواهد داشت و اين يك اصل كلي است.

رسايي صراحت لهجه و بازخواست دشمن را از مهم ترين ويژگي هاي دولت نهم عنوان كرد و گفت: ادبيات دولت ما در مقابل دشمن ذليلانه و بدهكارانه نيست، بلكه امروز ما مدعي هستيم و ادبيات طلبكارانه داريم.

وي همچنين با طرح اين سوال كه اگر اخلاق سال 57 از نظر منتقدين دولت نهم بد است، چرا سي امين سال آن را جشن مي گيريم؟ افزود : اخلاق سال 57 الگو محسوب شده و امتياز دولت نهم اين بود كه روحياتي مشابه سال 57 داشت.

نماينده مردم تهران در خانه ملت اظهارداشت: دست اروپائيان امروز به خون جوانان ما و شهيدان غزه آغشته است و در سفري كه اخيراً به اروپا داشتم، دريافتم كه كشور هايي چون فرانسه و انگليس به دنبال معالجه مجروحان شيميايي ما نبوده و فقط مي خواهند بدانند كه تجهيزات شيمايي آنها چقدر خوب عمل كرده است.

وي افزود: دولت نهم با شيوه ها ، روش ها مباني و اهداف انقلابي خود جلوي نفوذ غرب گرايي و منافقين جديد كه دل اتحاديه اروپا به آنها خوش بود و همچنين نفوذ ليبراليسم در قوه اجرايي را گرفت.

رسايي در ادامه با بيان اين‌كه استكبار ستيزي با درجه قوي در دولت نهم مشاهده مي شود، گفت: همه آزاد گان جهان از حركت رجب طيب اردوغان خوشحال شدند كه اين محصول انقلاب اسلامي بود.

وي خاطر نشان كرد: امسال انقلاب اسلامي به مديران جهاني صادر شده كه بوليوي و تركيه از جمله اين محصولات هستند.

اين نماينده مجلس با اشاره به اين مطلب كه در دولت نهم مبارزه با فقر و فساد و تبعيض آغاز و در لوايح آن نيز هدفمند كردن يارانه ها گنجانده شده است، افزود: امروز به جاي اعزام دختر مجرد دانشجو به خارج از كشور طرح تحول اقتصادي به مجلس مي آيد.

وي گفت: البته دولت نهم اشكلاتي نيز دارد، ولي اين اشكالات در هدف نيست، بلكه در روش و در برخي عزل ونصب ها است.

رسايي روابط عمومي ها را از جمله اشكالات موجود در دولت نهم عنوان كرد وگفت: روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي نتوانستند به بهترين نحو خدمات دولت را منعكس كنند كه البته به خاطر پر كار بودن دولت نهم است.

وي بيان كرد: متاسفانه كساني دم از خدمت به مردم زده و از دولت انتقاد مي كنند كه انسان نمي داند بخندد يا گريه كند.

رسايي ادامه داد: بعضي ها كه وقت براي دفاع از اكبر گنجي ها و كساني كه قرآن ، اسلام و مهدويت را انكار مي كنند، گذاشته‌اند با نامردي در آستانه سالگرد انقلاب دولت نهم را متهم كرده‌اند.

وي گفت: حركت اردوغان در كشور ما عادي است در حالي كه براي مردم تركيه بسيار عجيب بوده و آنها در حال انفجار هستند.

رسايي خاطر نشان كرد: براي اين‌كه در آستانه ورود به سي و يكمين سال انقلاب اسلامي به مملكت ما آسيبي نرسد، همه نگاه ها بايد به رهبري و ولايت فقيه معطوف شود.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن