تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805578822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح گازرساني به استان خراسان جنوبي، منتخب جشنواره شكوفايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: طرح گازرساني به استان خراسان جنوبي، منتخب جشنواره شكوفايي كشور
خبرگزاري دانشجويان ايران - بيرجند
سرويس: شهرستان‌ها

طرح گازرساني به استان خراسان جنوبي به عنوان يكي از 30 طرح برگزيده در فضاي رقابتي بين كليه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌هاي دولتي و استاني كشور معرفي شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خراسان جنوبي، مديرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبي در تشريح جزئيات اين طرح گفت: طرح گازرساني به استان خراسان جنوبي، يكي از بزرگترين پروژه‌هاي عمراني در راستاي شكوفايي استان است كه با اجراي خط انتقال 30 اينچ و گازرساني به استان، امكان تأمين گاز طبيعي مورد نياز مجتمع‌هاي صنعتي و نيروگاهي فراهم گرديده است به طوري كه تاكنون تأمين خوراك و سوخت مورد نياز مجتمع‌هاي فولاد و دو نيروگاه گازي و نيز كارخانجات قند، كاشي، لاستيك سازي و ساير صنايع پر مصرف فراهم شده است. هم چنين گاز مورد نياز كليه واحدهاي صنعتي در شهرك‌هاي صنعتي قاين، فردوس و بيرجند به عنوان يك زيرساخت اساسي تأمين خواهد شد.

حسن افتخاري افزود: با استفاده از تكنيك مهندسي هم‌زمان در طول سه سال گذشته، بالغ بر يكصد پيمانكار در قالب پروژه يا پيمان‌هاي متعدد در سطح استان مشغول به كار بوده و سرمايه گذاري شركت ملي گاز در اين طرح بالغ بر 2000 ميليارد ريال برآورد مي‌شود.

وي گفت: اجراي طرح گازرساني، با توجه به اثرات فوق‌العاده جايگزيني گاز طبيعي به عنوان يك سوخت پاك موجب حفاظت محيط زيست و منابع طبيعي استان مي‌شود.

افتخاري تصريح كر: بر اساس آمار موجود، ساليانه با پرداخت بالغ بر 4000 ميليارد ريال يارانه، حدود 870 ميليون ليتر فراورده هاي نفتي (چهار فرآورده اصلي شامل نفت سفيد، نفتگاز، نفت كوره و گازمايع) در استان به مصرف مي‌رسد كه حدود 60 درصد آن معادل 450 ميليون ليتر در ناحيه مركزي بيرجند (مركز استان) مصرف مي‌شود.

وي افزود: پيش بيني مي‌شود با بهره برداري از طرح گازرساني به استان خراسان جنوبي چنانچه در سال اول جايگيزيني 135 ميليون ليتر فرآورده نفتي توسط گاز طبيعي محقق گردد در اين صورت حدود 67 ميليارد تومان معادل كل سرمايه گذاري انجام گرفته براي گازرساني به مركز استان (شهر بيرجند) صرفه جويي اقتصادي حاصل از فروش فرآورده و يا صادرات آن را در پي خواهد داشت.

به گفته اين مقام مسوول، مزاياي طرح به اين شرح است: عدم نياز به هيچ گونه مراجعه حضوري جهت پذيرش اشتراك و اطلاع از زمان نصب كنتور و رگولاتور، امكان ارائه خدمات به متقاضيان به صورت 24 ساعته حتي در ايان تعطيل، حذف متوسط 3 مراجعه (شش سفر درون شهري) به ازاي هر اشتراك و در نتيجه مزاياي مترتب بر آن از نظروقت، هزينه و ...، نوبت دهي هوشمند و جلوگيزي از اعمال نفوذ و حذف كامل مفسده و معضلات مترتب بر آن، جلوگيري از ازدحام ناشي از مراجعات و در نتيحه ايجان مكان و محيط مناسب كاري براي كاركنان و صرفه جويي در هزينه‌ها از مزاياي اين طرح عنوان شده است.

افتخاري هم چنين امكان سنجش دقيق و سريع و علمي با كمترين هزينه از مشتركين، امكان اعلام اطلاعيه‌هاي مختلف از قبيل قطع گاز و ارسال پيام‌هاي ايمني و يا درخواست صرفه جويي و ... در زمان‌هاي مورد نظر از طريق تماس اتوماتيك تلفني و يا ارسال پيام كوتاه، امكان انجام تجزيه و تحليل‌هاي متنوع و رويكرد واقدامات اصلاحي در راستاي بهبود روند كاري و امكان توسعه سامانه و ارائه برخي ديگر از خدمات از قبيل دريافت شماره انداز كنتور در صورت عدم حضور در زمان قرائت كنتور و ... را ازديگر مزاياي اين طرح برشمرد.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن