تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820251342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادامه رقابت جمهوريخواهان د ر راند فلوريدا ميت رامني همچنان مي تازد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: ادامه رقابت جمهوريخواهان د ر راند فلوريدا ميت رامني همچنان مي تازد
نامزدهاي حزب جمهوريخواه آمريكا ديروز در ايالت فلوريدا به مصاف هم رفتند تا در چهارمين گام از رقابت هاي درون حزبي، چهره نفر برگزيده اين حزب براي رقابت با "باراك اوباما" را نمايان كنند.
به گزارش رويترز، در تازه ترين نظرسنجي كه خبرگزاري رويترز و موسسه "ايپسوس" انجام داده اند، ميت رامني، فرماندار سابق ايالت "ماساچوست" 15 درصد از جدي ترين رقيب خود يعني "نيوت گينگريچ" جلوتر است. ميت رامني در حالي از رقيب جدي خود پيشي گرفته است كه همچنان درتبليغات انتخاباتي خود، گينگريچ را هدف قرار مي دهد.
وي گفت: "گينگريچ گفته است در نخستين مناظره خود به اين علت نتوانست خوب عمل كند كه جمعيت خيلي خاموش بودند و در دومين مناظره به اين علت نتوانست خوب عمل كند زيرا جمعيت بيش از اندازه سر و صدا مي كردند ولي علت اصلي از نظر من اين است كه وي نمي تواند با مردم فلوريدا به خوبي ارتباط برقرار كند."
رامني ادامه داد: "مردم فلوريدا، گينگريچ را در مناظره مي بينند و سابقه او را نيز در دست دارند و مي دانند كه وي براي نمونه، از موسسه اي براي لابي گري 1/6 ميليون دلار پول گرفته است."
وي افزود: "آنان مي بييند كه اين همان فردي نيست كه مي خواهند در كاخ سفيد حاضر باشد."
طبق اين گزارش، در كنار اين حملات، گينگريچ نيز كوتاه نيامده است; وي گفت كه بسيار هيجان زده است زيرا مي بيند كه فاصله در حال پرشدن است زيرا در "كاروليناي جنوبي" نيز ميت رامني از اين دست تبليغات نادرست زياد به راه انداخته بود ولي اين تبليغات اثر اندكي داشت.
گينگريچ افزود: "اگر اين تبليغات درست باشند، حتي خودم نيز به خودم راي نخواهم داد."
فلوريدا، چهارمين و در عين حال بزرگ ترين ايالتي است كه رقابت هاي مقدماتي جمهوري خواهان در آن برگزار مي شود.
گينگريچ هرچه مي كند مسائل شخصي وي همچنان دامان اورا مي گيرد، پس از آن كه همسر سابق وي مدعي روابط او با يك دختر جوان در زمان زندگي زناشويي سابقش شد، خالق آهنگ " آي آو دي تايگر " كه با فيلم راكي 3 جاودانه شد از نيوت گينگريچ، نامزد تندروي انتخابات رياست جمهوري آمريكا كه به حزب جمهوريخواه تعلق دارد شكايت كرده است.
به گزارش ديلي ميل گينگريچ متهم شده است كه حق مالكيت معنوي اين اثر را رعايت نكرده و بدون اجازه از اين آهنگ كه در سطح جهاني مشهور است در تبليغات انتخاباتي خود استفاده كرده است.
اين شكايت از سوي فرانكي سوليوان، نويسنده آهنگ " آي آو د تايگر" ( چشم ببر) و گيتاريست گروه سروايول كه آن را در سال 1982 اجرا كردند تنظيم شده است. او هم اكنون مدير شركت رود ميوزيك است.
نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريكا از حزب جمهوريخواه متهم است كه از سال 2009 تا كنون بصورت غيرقانوني از اين آهنگ مهيج در تبليغات انتخاباتي خود استفاده كرده است.
اگر اوضاع به همين منوال ادامه پيدا كند گينگريچ از صحنه رقابت حذف خواهد شد و ميت رامني به عنوان نامزد اصلي جمهوريخواهان در انتخابات رياست جمهوري سال 2012 در برابر باراك اوباما قرار خواهد گرفت.
از سوي ديگر، بر اساس نظر سنجي هاي انجام شده در ايالت هاي مختلف آمريكا در زمان حاضر ميزان محبوبيت ميت رامني از "باراك اوباما" رئيس جمهوري آمريكا، بيشتر است و كار شناسان مسايل سياسي و انتخاباتي معتقدند كه اگر انتخابات رياست جمهوري آمريكا در ماه جاري و يا ماه آينده برگزار مي شد، امكان پيروزي رامني به مراتب بيشتر از اوباما است.
برخي معتقدند در حالي كه جمهوريخواهان براي رسيدن به يك كانديداي واحد دچار تنش هستند،دموكرات ها با آرامش سياست هاي خود را براي انتخابات تدوين مي كنند اما شبكه تلويزيوني "فاكس نيوز" نيز اعلام كرد كه تازه ترين نظرسنجي هاي انجام شده در سراسر آمريكا نشان مي دهد كه ميزان محبوبيت ميت رامني از اوباما بيشتر است و مردم علاقمند به تغيير رئيس جمهوري هستند.
موسسه "گالوپ" يكي از معتبر ترين موسسات آمارگيري و نظر سنجي در آمريكا اعلام كرد كه ميزان محبوبيت ميت رامني به 48 درصد رسيده درحالي كه ميزان محبوبيت باراك اوباما 46 درصد است.
بر اساس همين نظرسنجي، گينگريج، ميزان محبوبيتش از اوباما 14 درصد كمتر است.
كار شناسان مسايل سياسي معتقدند كه اشتباهات استراتژيك اوباما در حوزه سياست خارجي و نارضايتي مردم به خاطر بحران اقتصادي، مشكلات بيكاري و تورم باعث شده افكار عمومي از او روي گردان شوند. انتخابات رياست جمهوري آمريكا 11 نوامبر 2012 برگزار مي شود.

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن