تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820642335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئولان ارشد لرستان:نقش موثر مهر در فضاي رسانه اي كشور انكارنشدني است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسئولان ارشد لرستان:نقش موثر "مهر" در فضاي رسانه اي كشور انكارنشدني است
خرم آباد - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان نقش موثر خبرگزاري مهر در فضاي رسانه اي كشور و اين استان تاكيد كردند.

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، خبرگزاري مهر در لرستان در اولين حضور خود در نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب با حضور گرم مردم و مسئولان مواجه شد.

روز گذشته نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان با حضور در غرفه خبرگزاري مهر ضمن تاكيد بر نقش فعال و موثر خبرگزاري مهر در كشور و منطقه از فعاليت اين خبرگزاري در اين استان قدرداني كردند.

خبرگزاري مهر در ميان مردم لرستان جاي خود را باز كرده است

نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در اين بازديد ضمن تشكر از فعاليتهاي خبرنگاران مهر در لرستان، عنوان كرد: مسئله اطلاع رساني و خبررساني از مسئوليتهاي بسيار سنگين و بسيار حساس است كه انصافا رسانه ها و دست اندركاران خبر لرستان نسبت به خبررساني و اطلاع رساني در اين زمينه موفق عمل كرده اند.

حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي حضور موثر رسانه ها به ويژه مهر را موفقيتي بسيار خوب دانست و بيان داشت: خبرنگاران مهر با حضور در تمام صحنه ها و اطلاع رساني به موقع و دقيق و مستند و همين طور بدون در نظر گرفتن حواشي و حب و بغض هايي كه وجود دارد رسالت خود را به خوبي ايفا كرده اند.

وي از همه مجموعه خبرگزاري مهر قدرداني و خاطر نشان كرد: "مهر" خبرگزاري مهر در دل همه مردم لرستان نشسته است.

چه بگوييم و چه نگوييم خبرگزاري مهر موفق عمل كرده است

استاندار لرستان نيز در بازديد از غرفه خبرگزاري مهر و در جمع خبرنگاران مهر و ساير رسانه هاي گروهي استان اظهار داشت: اگر مهمان غرفه مهر نبودم بهتر مي توانستم راجع به تاثيرگذاري خبرگزاري مهر در فضاي رسانه اي استان صحبت كنم.

سيد حسين صابري با بيان اينكه در طول 21 ماهي كه در خدمت مردم لرستان و رسانه ها بوده ام فضاي رسانه اي در اين استان را بسيار مطلوب و همراه مي بينم، خاطر نشان كرد: در اين ميان نقش صدا و سيما و خبرگزاري ها بر هيچ كس پوشيده نيست.

وي با تاكيد بر اينكه اگر در غرفه خبرگزاري مهر نبودم به طور قطع نقش اين خبرگزاري را نقش برجسته و موثري ارزيابي مي كردم، يادآور شد: با توجه به اطلاعات رسيده موفقيت خبرگزاري مهر دفتر لرستان در ارزيابي هاي كشوري بيانگر نقش واقعي اين خبرگزاري در فضاي رسانه اي اين استان است.

استاندار لرستان با تاكيد بر اينكه چه بگوييم و چه نگوييم خبرگزاري مهر در لرستان موفق بوده است، ابراز اميدواري كرد: در آينده نيز اين خبرگزاري در انجام رسالت سنگين اطلاع رساني موفق باشد.

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، نشست خبري رسانه هاي گروهي استان با حضور خبرنگاران خبرگزاري ها و مطبوعات اين استان در محل غرفه مهر و با حضور نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان برگزار شد.

من از ترس اينجا نشسته ام!

حضور نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان در غرفه خبرگزاري مهر با حاشيه هايي نيز همراه بود كه بخش كوچكي از آن در ذيل مي آيد.

*نماينده خبرگزاري مهر در ابتداي اين بازديد آماري از تعداد اخبار انتشار يافته توسط اين دفتر و موفقيت خبرگزاري مهر لرستان در ارزيابي هاي سازمان مركزي مهر ارائه داد كه بسيار مورد توجه حجت الاسلام ميرعمادي و سيد حسين صابري قرار گرفت.

*استاندار لرستان با شنيدن موفقيت هاي دفتر خبرگزاري مهر در لرستان گفت: اينكه شما موفق بوده ايد نشان مي دهد كه ما خبرسازان خوبي بوده ايم و خبرسازي كرده ايم و شما موفقيت كسب كرده ايد!

* با توجه به اينكه مسئولان ارشد استان در بازديد از غرفه هاي مختلف نمايشگاه قصد ماندن و توقف در هيچ كدام از غرفه ها را نداشتند، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نيز در بدو ورود به غرفه خبرگزاري مهر گفت: خبرنگاران مهر واقعا هنر كرده اند كه توانستند ما را به غرفه خود بكشانند كه استاندار لرستان نيز با تاييد جمله حجت الاسلام ميرعمادي به شوخي گفت: "من از ترس اينجا نشسته ام".

*عدم وصل خط اينترنت غرفه خبرگزاري مهر از گلايه هايي بود كه مورد تاييد ساير خبرنگاران حاضر در غرفه مهر نيز قرار گرفت كه تا پايان نشست خبري نماينده ولي فقيه در لرستان و استاندار لرستان خط اينترنت غرفه مهر توسط مسئولان وصل شد.

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن