تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820221191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي دايي:مستحق پيروزي برابر شهرداري بوديم/ اشتباهات داوران به راه‌آهن صدمه مي‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: علي دايي:مستحق پيروزي برابر شهرداري بوديم/ اشتباهات داوران به راه‌آهن صدمه مي‌زند
مستحق پيروزي برابر شهرداري بوديم/ اشتباهات داوران به راه‌آهن صدمه مي‌زند
سرمربي تيم راه آهن با اشاره به اهميت پيروزي تيمش مقابل شهرداري تبريز گفت: ما مزد زحمات تلاشمان در يك نيمه را گرفتيم.

به گزارش خبرنگار مهر، علي دايي پس از پيروزي 2بر يك عصر امروز يكشنبه تيمش مقابل شهرداري تبريز ضمن بيان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من در نيمه اول زياد خوب نبوديم و شانس آورديم بازنده به رختكن نرفتيم اما با تغييراتي كه در تيم داديم در نيمه دوم تيم ديگري شديم و اگرخوش شانس بوديم 4 ، 5 گل ديگر مي زديم.

وي ادامه داد: فكر مي كنم بچه ها در نيمه دوم فوتبالي عالي را به نمايش گذاشتند و بسيار عالي كار كردند و استحقاق پيروزي را داشتند.

سرمربي تيم راه آهن خاطرنشان كرد: ما به 3 امتياز اين ديدار نياز مبرمي داشتيم و خدا را شكر كه آن را بدست آورديم و با اين پيروزي خودمان را آماده بازي سخت آينده مي كنيم.

دايي با بيان اينكه شهرداري در نيمه نخست بهتر از ما بود و چندين موقعيت گل را از دست داد ادامه داد: بازيكنان ما در نيمه دوم عملكرد مطلوب تري داشتند و مزد زحمت يك نيمه اي خود را گرفتند. شهرداري در نيمه اول دو، سه موقعيت گل داشت اما در مجموع ما از آنها بهتر بوديم.

وي ادامه داد: الان فيلم بازي را ديدم و نمي دانم چرا داوران عليه ما اشتباهات فاحشي را انجام مي دهند. گل شهرداري در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد و داور به سادگي از آن عبور كرد ضمن اينكه طبق قانون اگر بدون توپ روي يك بازيكن خطا شود بازيكن خطاكار كارت قرمز دريافت مي كند اما در اين بازي داور تنها به بازيكن حريف كارت زرد نشان داد.

سرمربي تيم راه آهن افزود: نمي دانم اين قوانين از كجا مي آيد و چرا كسي پاسخگوي آن نيست. آنها گل آفسايد زدند واگر وقت داشتند و يك گل ديگر را به ما مي زدند وضعيتمان در جدول به هم مي ريخت. من از مسئولان كميته داوران مي خواهم يك خورده بيشتر دقت كنند و از داوران بخواهند با تمركز بيشتري در مسابقات قضاوت كنند زيرا اشتباهات آنها به تيم هايي مثل راه آهن ضربات جبران ناپذيري وارد مي كنند. خصوصا اينكه ما براي فرار از رده هاي پائين مي جنگيم.

وي تصريح كرد: اتفاقي كه هفته قبل در ديدار با مس سرچشمه و راه آهن افتاد هم كسي پاسخگوي آن نيست. طبق قانون پنجم داوري يا ما سه بر صفر بايد در آن ديدار برنده شويم يا بازي تجديد شود. آن سه امتياز براي ما خيلي مهم است و به ما كمك مي كند 4، 5 پله در جدول صعود كنيم. مثل آب خوردن در آن ديدار بازيكن ما اخراج شد دو كارت زرد گرفتيم و 70 دقيقه 10 نفره بازي را ادامه داديم. هر چه قانون بگويم ما مطيع آن هستيم اگر بگويد 10 بر صفر بازنده ايد قبول مي كنيم اما دنبال حقمان هستيم.

سرمربي تيم راه آهن در پايان گفت: اگر شهرداري زمان داشت و پس از اين اشتباه داور، گل دوم را به ثمر مي رساند تمام زحمات ما هدر مي رفت. مگر مي شو داور كنار زمين صحنه را نديده باشد.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن