تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820547679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمودي خبر داد:افتتاح 775 طرح همزمان با دهه فجر در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محمودي خبر داد:افتتاح 775 طرح همزمان با دهه فجر در آذربايجان غربي
افتتاح 775 طرح همزمان با دهه فجر در آذربايجان غربي
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي از بهره برداري 775 طرح عمراني، توليدي و خدماتي در استان همزمان با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمودي روز يكشنبه در نشست خبري در خصوص برنامه هاي دهه فجر در استان افزود: اين طرحها با اعتباري بالغ بر 8 هزار و 632 ميليارد ريال در سطح تمامي شهرهاي آذربايجان غربي آماده بهره برداري شده اند.

وي با بيان اينكه 45 درصد از اين طرحهاي در حوزه عمران روستايي اجرا شده است، گفت: از اين تعداد 562 طرح عمراني با 5 هزار و 141 ميليارد ريال عمراني، 213 طرح با 3 هزار و 491 ميليارد ريال در حوزه خدماتي و توليدي اجرا شده اند.

محمودي رشد 15 درصد افزايش حجمي ريالي طرحهاي دهه فجر امسال در مقايسه با مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد و افزود: عمكلرد طرحهاي خاتمه يافته در مقايسه با مدت زمان سال گذشته نيز 30 درصد رشد نشان مي دهد.

معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي طرحهاي حوزه راه با 115 طرح و اعتباري بالغ بر 750 ميليارد ريال، طرحهاي حوزه آب با 310 ميليارد ريال به همراه 235 ميليارد ريال پروژه در بخش كشاورزي را از بيشترين بخش هاي افتتاحي در دهه فجر اعلام كرد.

محمودي در ادامه افزود: همچنين اروميه با 980 ميليارد ريال، نقده با 540 ميليارد ريال، مهاباد با 270 ميليارد ريال، خوي با 192 ميليارد ريال، سلماس با 170 ميليارد ريال به همراه مياندوآب با 140 ميلياردريال را شش شهر استان ذكر كرد كه مهمترين و بزرگترين طرحهاي افتتاحي ايام دهه فجر را دارا هستند.

وي بهسازي 7 هزار واحد روستايي با 636 ميليارد ريال، بهره برداري از 3 هزار واحد مسكوني گروهي در شهرهاي زير 25 هزار خانوار با 600 ميليارد ريال به همراه دو هزار و 125 واحد مسكن مهر با 425 ميليارد ريال، آبرساني به 83 روستا با 120 ميليارد ريال، بهره برداري از 520 كيلومتر راه روستايي با 570 ميليارد ريال، خط انتقال 132 كيلوولتي سردشت به پيرانشهر با 91 ميليارد ريال را از اهم طرحها ذكر كرد.

محمودي يادآورشد: بهره برداري از كارخانه سيمان سردار بوكان با 1400 ميلياردريال، شركت نورد لوله خاورميانه با 178 ميليارد ريال، كارخانه توليد آسفالت با 57هزار و 864 ميليون ريال، سيلوي 60 هزار تني شوز با 55 هزار ميليون ريال نيز از مهمترين طرح هاي بخش توليدي وخدماتي استان در ايام دهه فجر هستند.

كلنگ احداث طرحهايي با سرمايه گذاري 5 هزار ميليارد ريال بر زمين زده مي شود

معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي در ادامه از كلنگ زني طرحهايي در قالب 17 مورد در استان همزمان با ايام الله دهه فجر خبرداد و گفت: اعتبار سرمايه گذاري در اين طرح ها رقمي بالغ بر پنج هزار ميليارد ريال است.

وي شبكه پاياب سد ساروق در تكاب، بزرگراه كمربندي سلماس، جاده بناب به سه راهي محمديار، دو مجموعه ورزشي پنج هزار نفري، يادمان شهيد باكري به همراه قطعه سه و چهار آزاد راه اروميه - تبريز از اهم طرح هايي كه كلنگ احداث و عمليات اجرايي آنها در ايام دهه فجر آغاز وبرزمين زده مي شود.

به گفته محمودي در ايام دهه فجر و هفته دولت سال جاري در مجموع دو هزار و 322 طرح با اعتبار 14 هزار و 592 ميليارد ريال در سطح استان اجرا شده است.

وي الحاق 800 هكتار به مجموعه شهر اروميه، بهره برداري از ايستگاه راه آهن مياندوآب، كارخانه توليد واكسن تب برفكي خاورميانه، نيروگاه گازي اروميه را از مهمترين طرح هاي به بهره برداري رسيده در حوزه عمران استان عنوان كرد.

زمان تكميل طرحهاي نيمه تمام مصوبات سفر هيئت دولت

معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي در ادامه از وجود 1600 طرح نيمه تمام در سطح استان نيز خبر داد و گفت: در سال 89 نزديك به 700 طرح عمراني اجرا و پايان يافت و آمار طرحهاي نيمه تمام در سال جاري نيز هنوز مشخص نيست.

محمودي يادآورشد: در سال آينده تلاش مي كنيم با تزريق اعتبارات مورد نياز تمام طرحهاي عمراني نيمه تمام مصوب در سفرهاي دور اول و دوم هيئت دولت به آذربايجان غربي را از نگاه پروژه اي تكميل كنيم.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن