تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805666614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

او هرگز چنين فضايي را به خود نديده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: او هرگز چنين فضايي را به خود نديده است
هافبك ايراني باشگاه اوساسونا در آستانه بازي تيم ملي كشورمان مقابل كره جنوبي درخصوص شرايط ورزشگاه آزادي گفت: حتي "پارك جي سونگ" با سطح بالاي بازي و تجربه فوق العاده اي كه دارد،چنين چيزي نديده است.


به گزارش سرويس ورزشي برنا، كره جنوبي چهارشنبه هفته آينده در ورزشگاه آزادي به مصاف ايران مي رود؛جايي كه هميشه با 100 هزار تماشاگرش براي حريفان 90 دقيقه جان‌فرسايي را ساخته است.

اما اين تنها نكته صحبت هاي نكونام قبل از پرواز به تهران نبود. او با اشاره به برد 6-2 ايران در جام ملت هاي 1996 گفت: در فوتبال همه چيز ممكن است تكرار شود و جاي تعجبي از برد پرگل دوباره ايران نخواهد بود.

مصاحبه كامل هافبك تيم ملي كشورمان با سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا به شرح زير است:

خوش آمد به جهنم صد هزار نفري

پارك جي سونگ هرگز در استاديوم آزادي بازي نكرده است و كره جنوبي در سه بازي خود در تهران هيچ‌وقت به برد نرسيده است. نكونام عليرغم همه تجربه بازيكن منچستر يونايتد در اولدترافورد و بازيكنان ديگر كره اي در اروپا مي گويد: حتي پارك جي سونگ با سطح بالاي بازي و تجربه فوق العاده اي كه دارد چنين چيزي نديده است. آنها هرگز بازي تحت فشار يكصد هزار تماشاگر پرهيجان را نديده اند. آنجا جهنم كره خواهد شد. همين كه از پله ها بالا بيايند و وارد زمين شوند،خودشان را مي بازند. من هم در اروپا در استاديوم هاي بزرگي بازي كرده ام ،اما آزادي چيز ديگري است. كره جنوبي اوج تنهايي را عصر چهارشنبه مي بيند. ما در تيم ملي و با حمايت صد هزار تماشاگر بازنده نبوده ايم. كره هم استثنا نيست.

يك 6-2 ديگر ؟

ايران در جام ملت هاي آسيا 1996 در يكچهارم نهايي بازيها بود كه نتيجه اي غير قابل پيش بيني رقم زد و حريف را مبهوت خود كرد. نكونام مي گويد در فوتبال هر اتفاقي ممكن است و تعجبي از تكرار آن نتيجه نخواهد كرد:" من آن نتيجه را اتفاق نمي دانم. در فوتبال ما اتفاق نداريم، همه چيز ممكن است پيش بيايد. فكر مي كنم ممكن است ما دوباره همان نتيجه را تكرار كنيم؛چراكه نه. ما برابر كره بازيهاي خوبي كرده ايم. در جام ملت هاي 2004 با نتيجه 4-3 شكستشان داديم و در سال 2007 فقط در پنالتي باختيم. آنها آمده بودند بازي را به تساوي بكشند و در پنالتي برنده شوند كه به نتيجه رسيدند، اما يك تيم هميشه خوش شانس نيست! "

جلوي حملاتشان مي ايستم

هافبك دفاعي تيم ايران كه در بازيهاي اخير همراه تيم ملي نبوده مي گويد،نگراني زيادي از هماهنگي با ديگران ندارد و تلاش كرده بازيهاي تيم را به هر طريق كه شده دنبال كند و در جريان روش بازي تيم باشد: " البته بايد كمي بيشتر تلاش كنيم تا با اين تغييراتي كه در تيم بوجود مي آيد هماهنگي بيشتري بدست آوريم. تيم ملي بازيكنان جوان خوبي دارد. من بازيهاي قبلي را از روي تلويزيون دنبال كرده ام. بازي كره جنوبي – امارات را هم ديده ام. كره تيم خوبي است و قدرت بالايي دارد و مثل هميشه سرعتي بازي مي كند. آنها اين بار هم در آزادي بسته بازي مي كنند. حتماً روي دفاع كردن تمركز خواهند كرد تا با ضدحملات سريع ما را غافلگير كنند. وظيفه من هم مشخص است. سعي مي كنم بهترين بازي خودم را انجام دهم و در خراب كردن توپ هايشان فعال باشم و تا جايي كه مي توانم مانع شكل گيري حملاتشان شوم."

جمعه|ا|18|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن