تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820451642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌جمهور چهارشنبه به مجلس مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:الف: رئيس‌جمهور چهارشنبه به مجلس مي‌رود
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي خبر داد كه رئيس جمهور روز چهارشنبه هفته جاري در مجلس حضور مي يابد و لايحه بودجه سال ۹۱ را تقديم مي كند.

به گزارش مهر، محمدرضا باهنر در پايان نشست ماهانه جامعه اسلامي مهندسين كه عصر شنبه در ساختمان مركزي اين حزب برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار مهركه از وي پرسيد موضوع قطع صادرات نفتي به اروپا كه از سوي برخي نمايندگان مطرح شده به كجا رسيد؟ گفت: در اين خصوص هيچ طرحي ارائه نشده است و صرفا تعدادي از نماينگان مجلس در اين باره مصاحبه‌هايي كرده‌اند.

نايب رئيس مجلس در ادامه افزود: من شخصا با اين نظر برخي از نمايندگان در خصوص قطع صادرات نفتي به اروپا مخالفم؛ چرا كه اين تيپ كارها و اتخاذ اين تصميمات بر عهده شوراي امنيت ملي است و مجلس تصميماتش يك فرايند طولاني دارد.

اين عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان همچنين در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار مهر كه از وي پرسيد" آيا جبهه متحد مصوبه اي داشته در خصوص اينكه كانديداهاي اين جبهه مي توانند در ساير ليست ها به جزليست هاي منتسب به جريان فتنه و انحرافي حضور داشته باشند؟" اظهار داشت: خير مصوبه اي به اين شكل نداشتيم.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در پاسخ به سوال ديگري مبني زمان حضور رئيس جمهور در صحن مجلس براي ارائه لايحه بودجه سال ۹۰ گفت: آخرين اخباراين بود كه رئيس جمهور مي خواست سه شنبه به مجلس بيايد، اما چون رئيس مجلس چهارشنبه در مجلس حضور دارد احمدي نژاد هم همان روز به صحن مجلس خواهد آمد.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي همچنين درخصوص عدم حضور وزير اقتصاد و رئيس بانك مركزي در جلسه ديروز با برخي نمايندگان گفت: اين جلسه مربوط به مجلس نبود و يك جلسه خصوصي بود.

وي خبر داد كه روز يكشنبه ( امروز ) وزير اقتصاد و رئيس بانك مركزي به مجلس مي روند.

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن