تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط آكادمي اسكار، «براد پيت» از تهيه‌كنندگي «درخت زندگي» حذف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: توسط آكادمي اسكار، «براد پيت» از تهيه‌كنندگي «درخت زندگي» حذف شد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

آكادمي اسكار اعلام كرد، «براد پيت» را به عنوان تهيه‌كننده فيلم «درخت زندگي» محسوب نمي‌كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از آنكه فيلم برنده نخل طلاي كن «درخت زندگي» نامزد نهايي جايزه اسكار بهترين فيلم معرفي شد، تعداد زياد تهيه‌كنندگان اين فيلم دردسرساز شد.

چراكه اگر «درخت زندگي» موفق به كسب جايزه اسكار شود، تهيه‌كنندگان آن براي دريافت جايزه روي صحنه خواهند آمد.

به گزارش اسكرين ديلي، به همين دليل اعضاي شاخه تهيه‌كنندگان آكادمي اسكار روز گذشته اعلام كرد، «سارا گرين»، «بيل پوهلند»، «دده گاردنر» و «گرانت هيل» را به‌عنوان تهيه‌كنندگان «درخت زندگي» محسوب كرده است و اين به معناي خروج نام «براد پيت» از فهرست تهيه‌كنندگان اين فيلم موفق و تحسين‌شده است.

آكادمي اسكار معمولا بيش از سه نفر را براي تهيه‌كنندگي يك فيلم مجاز نمي‌داند، اما براي «درخت زندگي» به اين نتيجه رسيد كه هر چهار نفر در فهرست تهيه‌كنندگان قرار بگيرند.

«درخت زندگي» كه «براد پيت» و «شون پن» را به عنوان بازيگران اصلي دارد،‌ در ماه‌ گذشته جوايز متعددي ازجمله بهترين فيلم انجمن منتقدان فيلم سانفرانسيسكو و انجمن منتقدين فيلم تورنتو را كسب كرده است.

در اين فيلم كه روايت امپرسيونيستي و متافيزيكي «ماليك» از جهان و جايگاه انسان است، دو روايت داستاني و مستند به موازات هم پيش مي‌روند و در آخر به نقطه‌ واحدي مي‌رسند.

فيلم تقريبا بدون ديالوگ است و در قسمت‌هاي مربوط به خانواده‌ي آمريكايي، با صداي فرزند بزرگ خانواده (شون پن) و يا مادر سوگوار آن‌ها روايت مي‌شود كه با لحن اندوهناك و شكوه‌انگيزي، درباره‌ مرگ يكي از كودكان خانواده و فقدان او حرف مي‌زند.

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن