تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

24 طرح عمراني و توليدي در ملاير به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: 24 طرح عمراني و توليدي در ملاير به بهره برداري مي رسد


خبرگزاري آريا-معاون استاندار همدان و فرماندار ويژه ملاير گفت: همزمان با آغاز ايام دهه فجر، 24 طرح عمراني، توليدي و اقتصادي در نخستين روز از دهه فجر با حضور استاندار همدان در ملاير به بهره برداري مي رسد.
به گزارش خبرگزاري آريا،حسن خيريانپورافزود: براي عمليات اجرايي اين پروژه ها، بيش از 361 ميليارد و 151 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.
وي اظهار داشت: در بخش مسكن دو هزارو 340 واحد مسكن روستايي با اعتبار 234 ميليارد ريال، 10 واحد مسكوني مددجويان كميته امداد با اعتبار دو ميليارد ريال و شش واحد مسكوني اساتيد دانشگاه ملاير با اعتبار دو ميليارد و 500 ميليون ريال به طور همزمان افتتاح مي شود.
خيريانپور همچنين از افتتاح پنج طرح گازرساني به روستاهاي ملاير و يك طرح گازرساني به كارخانه پرشين سفال در 12 بهمن ماه خبر داد و بيان داشت: براي عمليات اجرايي طرح هاي گازرساني، بيش از 15 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
وي ادامه داد: علاوه بر اين، در حوزه راه و ترابري نيز دو طرح روشنايي معابر مسير پيرميشان به كركان با اعتبار يك ميليارد و 500 ميليون ريال و تقاطع محور ملاير، آورزمان و سامن با اعتبار 14 ميليارد و 450 ميليون ريال به بهره برداري مي رسد.
فرماندار ويژه ملاير از افتتاح طرح صنعت و معدن در اين روز خبر داد و گفت: اين طرح ها شامل بهره برداري از كارخانه هاي توليد ورق مقوا، توليد پشم، توليد لوله و اتصالات پلي اتيلن، توليد مبل و كارخانه كشمش است كه براي عمليات اجرايي آنها بيش از 43 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
خيريانپور همچنين از افتتاح دامداري شيري 50 راسي با اعتبار دو هزارو 400 ميليون ريال، جايگاه اختصاصي پمپ بنزين با چهار ميليارد ريال اعتبار، مركز معاينه فني با اعتبار چهار ميليارد ريال و تالار و روستوران كوهسار تپه مصلي با شش ميليارد ريال اعتبار و مدرسه 10 كلاسه با اعتبار شش ميليارد ريال در بخش و شهر سامن خبر داد.
وي بيان داشت: در شهر ملاير نيز ساختمان آموزشي دانشگاه پيام نور ملاير با 11 ميليارد ريال اعتبار، هنرستان دهخدا با 13 ميليارد و 500 ميليون ريال پايگاه امداد جاده اي يونس با 800 ميليون ريال اعتبار در اين روز به بهره برداري خواهد رسيد.
خيريانپور اضافه كرد: در ايام دهه فجر، 167 پروژه عمراني و طرح توليدي و صنعتي با اعتباري بيش از 720 ميليارد ريال در شهرستان ملاير افتتاح و عمليات اجرايي آنها آغاز مي شود.

فريبا قادري خبرنگارآريا در استان همدان

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن