تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشكل‌هاي سياسي استان مركزي اعلام كردند:انقلاب ايران معادله سياستمداران شرق و غرب را بر هم زد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تشكل‌هاي سياسي استان مركزي اعلام كردند:انقلاب ايران معادله سياستمداران شرق و غرب را بر هم زد
خبرگزاري فارس: احزاب و تشكل‌هاي سياسي استان مركزي در بيانيه‌اي مشترك اعلام كردند: انقلاب ايران معادله سياستمداران شرق و غرب عالم را برهم زد و نقشه‌هاي آنها را نقش برآب كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، در اين بيانيه آمده است: با سلام و درود بر امام خميني (ره) و شهيدان پرفروغ انقلاب اسلامي و احترام به ايثارگران و سلامي به طراوت صبح و فجر صادق كه به تصديق دوست و دشمن، انقلاب اسلامي ايران بزرگ‌ترين انقلابي است كه در روزگار ما در جهان به وقوع پيوسته است، انقلابي كه در آن ملتي مظلوم با مشت‌هاي خالي اما مجهز به سلاح ايمان، عشق و اخلاص به پا خاست و عليه رژيم ستمشاهي وابسته به بيگانه و تا بن دندان مسلح، به مبارزه پرداخت و به پيروزي رسيد.
اين بيانيه مي‌افزايد: انقلابي كه به معجزه بيشتر شبيه بود تا يك رخداد سياسي، زيرا معادله سياستمداران شرق و غرب عالم را برهم زد و نقشه‌هاي شوم آنها را در سركوب مردم شجاع و ستمديده ايران نقش برآب كرد و انقلابي كه به عنوان فرقاني براي جدايي حق از باطل صف مستضعفان و عدالتخواهان را از مستكبرين عالم جدا كرد.
در بيانيه مشترك احزاب و تشكل‌هاي سياسي اصولگرا و اصلاح‌طلب استان مركزي با بيان اينكه دهه نخست انقلاب دهه پيروزي و تثبيت نظام جمهوري اسلامي است، آمده است: دهه نخست انقلاب دهه پيروزي و تثبيت نظام جمهوري اسلامي است كه به دست پرتوان حضرت امام خميني (ره) كاملا به حقيقت پيوست و انقلاب از تمام توطئه‌هاي داخلي و خارجي به سلامت عبور كرد.
در اين بيانيه همچنين از دهه دوم انقلاب به عنوان دهه سازندگي ويرانه‌هاي ناشي از جنگ ياد شده و آمده است: دهه سوم انقلاب دهه شكوفايي بذرهاي علم و تكنولوژي است و ما را به جايي رساند كه در برخي از علوم حساس و روز صاحب جايگاه برتر جهاني شديم و در آغاز دهه چهارم كه همزمان با ايام عزاداري ابا عبدالله‌الحسين (ع) و بسط فرهنگ عاشورايي است كه نماد آن را در مقاومت قهرمانانه مردم غزه به وضوح مي‌توان ديد، در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي جاي آن است كه همه دوستداران انقلاب از هر قشر و گروه، با حضور شورانگيز خود در راهپيمايي با شكوه 22 بهمن و با گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي، ميزان پايبندي خود را به منويات رهبر كبير حضرت امام (ره) و خط سرخ شهيدان و فداكاري ايثارگران نشان دهند و به نداي مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي لبيك گويند و عزت و اقتدار خود را پس از 30 سال از پيروزي غرورآفرين عليه استكبار جهاني به جهانيان نشان دهند.
انتهاي پيام/ح20

يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن