تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير بازرگاني در جمع خبرنگاران خبر داد:تامين تسهيلات احداث واحدهاي نان صنعتي از حساب ذخيره ارزي


واضح آرشیو وب فارسی:موج: معاون وزير بازرگاني در جمع خبرنگاران خبر داد:تامين تسهيلات احداث واحدهاي نان صنعتي از حساب ذخيره ارزي
خبرگزاري موج - متقاضيان احداث واحدهاي توليد نان صنعتي در تامين اعتبار با مشكل مواجه نيستند چرا كه تسهيلات مورد نياز آنان از حساب ذخيره ارزي تامين مي شود.


به گزارش خبرنگار موج، مجيد پارسانيا در مراسم افتتاح سيلوي 100 هزار تني اكبري با بيان اين مطلب افزود: بانك هاي عامل نسبت به پرداخت اعتبارات لازم جهت تاسيس واحدهاي توليدي نان صنعتي توجيه شده اند.
وي با اشاره به ضرورت احداث سيلو براي ذخيره سازي استاندارد و بهداشتي گندم اظهار داشت: در گذشته ظرفيت سيلو سازي كشور در حد صفر بود كه در شرايط فعلي به قله احداث سيلو رسيده ايم.
پارسانيا ادامه داد: در شرايط فعلي در خريد سيتمي و سيلوسازي مشكلي نداريم اما در ساختار توليد نان با مشكلات متعددي مواجه هستيم.
وي خاطر نشان كرد: تا كنون سيلوهايي با ظرفيت 4 ميليون و 900 هزار تن به بهره برداري رسيده كه ظرفيت سلوهايي دولتي 2 ميليون و 400 هزار تن بوده است.
بر اساس اين گزارش سيلوي اكبري ظرفيت 300 هزار تني دارد كه 100 هزار تن از اين سيلوها صبح امروز با حضور وزير بازرگاني، معاونانش و جمعي از مسئولان كردان ساوجبلاغ افتتاح شد.
لازم به ذكر است هزينه احداث اين سيلو 12 ميليارد تومان است كه سهم سرمايه گذار 8 ميليارد تومان و اعتبارات بانكي نيز 4 ميليارد تومان بوده است.
گفتني است سيلوي مذكور در فضاي معادل 15 هكتار احداث شده است.

يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن