تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812703553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل حزب موتلفه اسلامي:سلطه كفار و ملحدان در جوامع اسلامي به سر آمده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: دبيركل حزب موتلفه اسلامي:سلطه كفار و ملحدان در جوامع اسلامي به سر آمده است
گروه سياسي: حبيبي با اشاره به پيروزي‌هاي مردم مسلمان فلسطين در غزه و مردم لبنان در مبارزه با رژيم صهيونيستي گفت: عصر ما عصر بيداري ملت‌هاست و بازگشت سلطه كفار و ملحدان در جوامع اسلامي به سر آمده است و توده‌هاي مردم راه خود را انتخاب كرده‌اند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي، محمدنبي حبيبي دبيركل حزب موتلفه اسلامي كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، با اشاره به جشن 30 سالگي انقلاب، اظهار كرد: ملت ايران 30 سال است با اقتدار روي پاي خود ايستاده است و انقلاب بي‌نظير معاصر را با كارآمدي مديريت مي‌كند. انقلاب ما به سلطه بيگانگان در ايران خاتمه داد و گوهر آزادي و استقلال را به ملت هديه داد.

حبيبي افزود: مردم در روز 22 بهمن در سراسر كشور به خيابان‌ها مي‌آيند تا به آمريكا و رژيم صهيونيستي و نيز قدرت‌هاي زورگو بگويند نمي‌توانيد مانع پيشرفت ايران بشويد. جوانان شجاع و آگاه ملت ايران مديريت انقلاب را در دهه چهارم انقلاب به دست گرفته‌ و مي‌خواهند راه نسل اول و دوم انقلاب را دقيقا در راستاي اهداف و آرمان‌هاي اسلام و امام خميني(ره) به سلامت طي كنند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي، ادامه داد: دشمنان اسلام از پيشرفت‌هاي ملت ايران حيرت‌زده و عصباني هستند، ما نيز بايد همانند شهيد بهشتي خطاب به آمريكا بگوييم از توسعه قدرت ملت ايران عصباني باشيد و از اين عصبانيت بميريد.

وي در ادامه با اشاره به پيروزي‌هاي مردم مسلمان فلسطين در غزه و مردم لبنان در مبارزه با رژيم صهيونيستي تصريح كرد: عصر ما عصر بيداري ملت‌هاست و بازگشت سلطه كفار و ملحدان در جوامع اسلامي به سر آمده است و توده‌هاي مردم راه خود را انتخاب كرده‌اند.

حبيبي افزود: سيلي‌اي كه رژيم صهيونيستي از جوانان حزب‌الله لبنان و غزه خورد نقطه پاياني بود بر استمرار تجاوزات رژيم اشغالگر قدس و ملت‌هاي اسلامي و عربي آنها را در خط مقدم نبرد دشمن زمين‌گير و خواب خوش تسلط كفار بر جوامع اسلامي و انديشه منحط سلطه از نيل تا فرات را آشفته كردند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي افزود: امروز پنج قدرت بزرگ جهاني به علاوه رژيم صهيونيستي يك و نيم ميليون انسان را در سرزمين كوچك غزه محاصره و زنداني كرده‌اند و غزه يك زندان بدون سقف است، دنيا مي‌تواند به خوبي نقض حقوق بشر در اين سوي جهان را با تصويري از كودك‌كشي دقيقا به نظاره بنشيند. اين رسوا‌ترين و شرم‌آورترين تصويري است كه مي‌توان از سوي دولت‌هاي زورگو به مردم جهان نشان داد.

حبيبي در بخش ديگري از سخنانش در مورد بازتاب خبر پرتاب موفقيت‌آميز ماهواره اميد در رسانه‌هاي جهان گفت: ايران با پرتاب ماهواره اميد رسما وارد باشگاه فضايي جهان شد و يكي از 10 قدرت مطرح جهان در اين زمينه محسوب مي‌شود. پيش از اين هم با دستيابي به فناوري هسته‌اي، ايران وارد باشگاه هسته‌اي جهان شد و يكي از 10 قدرت مطرح جهان در اين زمينه است.

وي افزود: به يمن رهبري‌هاي هوشمندانه مقام معظم رهبري ملت ما قله‌هاي علم را يكي پس از ديگري فتح خواهند كرد و به زودي دنيا مجبور است ميهمان ناخوانده‌اي را در باشگاه‌هاي علمي بپذيرد.

دبير‌كل حزب موتلفه‌ اسلامي، ادامه داد: آمريكايي‌ها و غربي‌ها گفته‌اند ما نگران پيشرفت‌هاي علمي ايران هستيم. پاسخ ما اين است اگر پيشرفت علمي نگران‌كننده است پس شما كه ده‌ها سال از ما پيشرفته‌تر هستيد بايد نگران حال حاضر خود باشيد كه ما اين نگراني را ملاحظه نمي‌كنيم.

حبيبي افزود: انتخابات فرصتي است كه احزاب، گروه‌ها و شخصيت‌هاي سياسي پيرامون اداره كشور و نحوه رسيدن به كارآمدي نظام گفت‌و‌گو و نظرات و ديدگاه‌هاي خود را مطرح كنند. قاعدتا صداهاي مطرح در انتخابات بايد ناظر به طرح ديدگاه‌هايي در مورد كارآمدي نظام باشد.

يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن